Skocz do zawartości

Tein SuperStreet i wysokość auta


wodnik

Rekomendowane odpowiedzi

Czy naprawde nikt nie porownywal Basic'a z SuperStreet'em?
jest takie porównanie ale na innych forach (Hondy bodajże), wygoogluj sobie: Tein Super Street (jęz. polski), powinno się pojawić wśród pierwszych wyników

 

Anakinsky, jak wrażenie po pierwszych kilometrach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będziesz zszokowany. Mogę Ci to zagwarantować .
chyba troche przesadzasz, w tym zawieszeniu nie ma niczego szokujacego - ot troche lepszy od serii w STI - pewnie po zalozeniu w Forysiu zrobi roznice - ale rowniez na wyrazna niekorzysc w kwestii komfortu. Inny plus to przy zalozeniu zestawu z mocowaniami gornymi mozna ustawic agresywniej geometrie.

 

Czy przez przypadek wyzsze niz polecane przez Teina ustawienie zawieszenia nie skutkuje wiekszym naprezeniem wstepnym sprezyny i tym samym skroceniem jej skoku roboczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mnie zastanawia jedna rzecz - po co jest możliwość regulacji wysokości (z tego co pamiętam to maksymalnie można sobie "podkręcać" nakrętki około 10 cm - od najniższego położenia do najwyższego) skoro "nie zaleca" się ustawienia innego jak rekomendowane.

Na pytanie jaka jest bezpieczna dla zawieszenia max wysokość nakrętek, taką dostałem odpowiedź z UK:

 

" There is no information regarding adjustable range. Please feel free to adjust as you please.

 

2 things to be aware of.

 

Firstly, any laws or regulations, affecting the ride height adjustment of your car.

 

Secondly, too high a spring seat position, for long periods, may cause the main spring to sag and no longer be captive (free play). This may cause noise or even be dangerous.

 

Another thing if this is too low, your car will only be damped by the bump stop which is much tougher than the shock and spring combination. This may give an uncomfortable ride quality.

 

So when it comes to adjusting your ride height, it is probably best left to your dealer, unless you wish to accept those risks."

 

 

I teraz pytanie: ile to jest "too high a spring seat position" :?: :roll:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze byle pierdola Cie cieszy - w sumie to dobrze jak sie jest malo wymagajacym

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Widzę, że byle pierdoła Cię śmieszy - choć nie wiem czy to dobrze, jak się jest półgłówkiem :mrgreen:.

 

Ale żeby było on-top: zmiana w wysokości auta i twardości jest ewidentna - teraz na każdym leżącym policjancie szoruję chlapaczami o asfalt. Czuję się, jak załoga TG w supercars w Paryżu :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest takie porównanie ale na innych forach (Hondy bodajże), wygoogluj sobie: Tein Super Street (jęz. polski), powinno się pojawić wśród pierwszych wyników

 

To sobie wczesniej wyszukalem, ale chcialem wiedziec jak subaryci zapatruja sie na to.

 

Mam juz odpowiedz od przedstawiciela Tein'a. Basic i SuperStret to w zasadzie te same amortyzatory i sprezyny - Basic ma ograniczona regulacje. Roznica pojawia sie dopiero w SSM gdzie sa gorne mocowania z regulacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdżę w coupejce prawie rok na Basicu, bardzo sobie chwale wybiera fajnie nie jest za twardo, basic ma tylko ustawienia wysokości niema regulacji twardości( jedna rzecz mniej która może się popsuć :wink: ) wg. mnie jest to to mniej więcej połowa nastawy SS jeśli chodzi o twardość. Wybrałem Basica ze względu na cenę ( w zeszłym roku kosztował trochę więcej niż agx+ eibach) bo nie miałem budżetu na SS i w sumie nie żałuje wyboru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anakinsky, będziesz zszokowany. Mogę Ci to zagwarantować .
no więc miałeś rację - jestem zszokowany i to mocno :shock:

 

Jeździłem niewiele, ale wczorajsza droga z "zakazanego" serwisu i dziś do pracy uświadomiła mnie, że Niebieski to już zupełnie inne auto. Zero gibania się na boki, zero denerwujących podskoków, wyjazdów z zakrętów, itp. Forek dostał gleby i trzyma się jak tramwaj na szynach. Jest teraz znacznie niższy - myślałem że lip spojler zostawię na pierwszym śpiącym policjancie - ale nic takiego nie miało miejsca. Zakręty i wyboje po tirach wybiera super. Generalnie czuje się jakbym się przesiadł z gibającej Wołgi... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem niewiele, ale wczorajsza droga z "zakazanego" serwisu i dziś do pracy uświadomiła mnie, że Niebieski to już zupełnie inne auto. Zero gibania się na boki, zero denerwujących podskoków, wyjazdów z zakrętów, itp. Forek dostał gleby i trzyma się jak tramwaj na szynach. Jest teraz znacznie niższy - myślałem że lip spojler zostawię na pierwszym śpiącym policjancie - ale nic takiego nie miało miejsca. Zakręty i wyboje po tirach wybiera super. Generalnie czuje się jakbym się przesiadł z gibającej Wołgi...

 

Czyli wyjątkowo nie kłamalem ? :mrgreen:

 

Gratuluję, dobry wybór.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam taka jest?
pewnie' date=' ze jest. 16 z przodu i 16 z tylu to razem 32 stopnie[/quote'] no dobra, od 32 str. zaczyna się manual po angielsku:

The range of the damping force of 32-level mode and l6-level mode are the same (the range between the hardest level and the softest level). 8th level in l6-level mode is equivalent to 16th level in 32-level mode.

If a driver wants to set at 8.5th level in 16-level mode, he can set to 17th level in 32-level mode and enjoy finer adjustment of the damping force.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

The range of the damping force of 32-level mode and l6-level mode are the same (the range between the hardest level and the softest level). 8th level in l6-level mode is equivalent to 16th level in 32-level mode.

If a driver wants to set at 8.5th level in 16-level mode, he can set to 17th level in 32-level mode and enjoy finer adjustment of the damping force.

 

Z tymi 32 stopniami jest tak, jak z programami w pralce - kupiłem taką, co ma ich ze 12 i mnóstwo innych ustawień, a piorę na jednym i BAAAARDZO sporadycznie na innym. Zmierzam do tego, że 16 stopni to i tak dużo (za dużo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...