Przemeq Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 gdzie w Warszawie najlepiej oddać samochód do montażu takiego zawieszenia? Mogę Ci polecić miejsce, w którym sam montowałem 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Czy naprawde nikt nie porownywal Basic'a z SuperStreet'em? jest takie porównanie ale na innych forach (Hondy bodajże), wygoogluj sobie: Tein Super Street (jęz. polski), powinno się pojawić wśród pierwszych wyników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Czy naprawde nikt nie porownywal Basic'a z SuperStreet'em? jest takie porównanie ale na innych forach (Hondy bodajże), wygoogluj sobie: Tein Super Street (jęz. polski), powinno się pojawić wśród pierwszych wyników Anakinsky, jak wrażenie po pierwszych kilometrach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Anakinsky, jak wrażenie po pierwszych kilometrach? napiszę Ci wieczorem - jeszcze nie odebrałem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 anakinsky, będziesz zszokowany. Mogę Ci to zagwarantować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 będziesz zszokowany. Mogę Ci to zagwarantować . chyba troche przesadzasz, w tym zawieszeniu nie ma niczego szokujacego - ot troche lepszy od serii w STI - pewnie po zalozeniu w Forysiu zrobi roznice - ale rowniez na wyrazna niekorzysc w kwestii komfortu. Inny plus to przy zalozeniu zestawu z mocowaniami gornymi mozna ustawic agresywniej geometrie. Czy przez przypadek wyzsze niz polecane przez Teina ustawienie zawieszenia nie skutkuje wiekszym naprezeniem wstepnym sprezyny i tym samym skroceniem jej skoku roboczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 chyba troche przesadzasz Chyba nie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 widze ze byle pierdola Cie cieszy - w sumie to dobrze jak sie jest malo wymagajacym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Tak mnie zastanawia jedna rzecz - po co jest możliwość regulacji wysokości (z tego co pamiętam to maksymalnie można sobie "podkręcać" nakrętki około 10 cm - od najniższego położenia do najwyższego) skoro "nie zaleca" się ustawienia innego jak rekomendowane. Na pytanie jaka jest bezpieczna dla zawieszenia max wysokość nakrętek, taką dostałem odpowiedź z UK: " There is no information regarding adjustable range. Please feel free to adjust as you please. 2 things to be aware of. Firstly, any laws or regulations, affecting the ride height adjustment of your car. Secondly, too high a spring seat position, for long periods, may cause the main spring to sag and no longer be captive (free play). This may cause noise or even be dangerous. Another thing if this is too low, your car will only be damped by the bump stop which is much tougher than the shock and spring combination. This may give an uncomfortable ride quality. So when it comes to adjusting your ride height, it is probably best left to your dealer, unless you wish to accept those risks." I teraz pytanie: ile to jest "too high a spring seat position" :?: :roll: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 widze ze byle pierdola Cie cieszy - w sumie to dobrze jak sie jest malo wymagajacym :mrgreen: Widzę, że byle pierdoła Cię śmieszy - choć nie wiem czy to dobrze, jak się jest półgłówkiem . Ale żeby było on-top: zmiana w wysokości auta i twardości jest ewidentna - teraz na każdym leżącym policjancie szoruję chlapaczami o asfalt. Czuję się, jak załoga TG w supercars w Paryżu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 jest takie porównanie ale na innych forach (Hondy bodajże), wygoogluj sobie: Tein Super Street (jęz. polski), powinno się pojawić wśród pierwszych wyników To sobie wczesniej wyszukalem, ale chcialem wiedziec jak subaryci zapatruja sie na to. Mam juz odpowiedz od przedstawiciela Tein'a. Basic i SuperStret to w zasadzie te same amortyzatory i sprezyny - Basic ma ograniczona regulacje. Roznica pojawia sie dopiero w SSM gdzie sa gorne mocowania z regulacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 jeżdżę w coupejce prawie rok na Basicu, bardzo sobie chwale wybiera fajnie nie jest za twardo, basic ma tylko ustawienia wysokości niema regulacji twardości( jedna rzecz mniej która może się popsuć :wink: ) wg. mnie jest to to mniej więcej połowa nastawy SS jeśli chodzi o twardość. Wybrałem Basica ze względu na cenę ( w zeszłym roku kosztował trochę więcej niż agx+ eibach) bo nie miałem budżetu na SS i w sumie nie żałuje wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 anakinsky, będziesz zszokowany. Mogę Ci to zagwarantować . no więc miałeś rację - jestem zszokowany i to mocno :shock: Jeździłem niewiele, ale wczorajsza droga z "zakazanego" serwisu i dziś do pracy uświadomiła mnie, że Niebieski to już zupełnie inne auto. Zero gibania się na boki, zero denerwujących podskoków, wyjazdów z zakrętów, itp. Forek dostał gleby i trzyma się jak tramwaj na szynach. Jest teraz znacznie niższy - myślałem że lip spojler zostawię na pierwszym śpiącym policjancie - ale nic takiego nie miało miejsca. Zakręty i wyboje po tirach wybiera super. Generalnie czuje się jakbym się przesiadł z gibającej Wołgi... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 no więc miałeś rację - jestem zszokowany i to mocno :shock: A no właśnie 8). Gdzie jest kolega Ciapar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Przemeq, powiedz mi: przeszedłeś na skalę 32-stopniową w EDFC? Bo ja nie ogarniam jeszcze tej kuwety - uczę się japońskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Przemeq, powiedz mi: przeszedłeś na skalę 32-stopniową w EDFC? Tam taka jest? Dałbym fortunę, za tę możliwość . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Jeździłem niewiele, ale wczorajsza droga z "zakazanego" serwisu i dziś do pracy uświadomiła mnie, że Niebieski to już zupełnie inne auto. Zero gibania się na boki, zero denerwujących podskoków, wyjazdów z zakrętów, itp. Forek dostał gleby i trzyma się jak tramwaj na szynach. Jest teraz znacznie niższy - myślałem że lip spojler zostawię na pierwszym śpiącym policjancie - ale nic takiego nie miało miejsca. Zakręty i wyboje po tirach wybiera super. Generalnie czuje się jakbym się przesiadł z gibającej Wołgi... Czyli wyjątkowo nie kłamalem ? Gratuluję, dobry wybór. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Tam taka jest? japoński dla początkujących - podobno tak... :shock: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Tam taka jest? japoński dla początkujących - podobno tak... :shock: :cool: pewnie, ze jest. 16 z przodu i 16 z tylu to razem 32 stopnie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Czyli wyjątkowo nie kłamalem ? Gratuluję, dobry wybór. wyjątkowo nie wyraziłem już pełne ekspresji podziękowania w odpowiednim dziale, ponadto stawiam Ci kolejkę dobrej łychy na imprezie w Casa de Majkel :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 pewnie, ze jest. 16 z przodu i 16 z tylu to razem 32 stopnie :cool: Aaa, to o te 32 chodzi. No to tak mam ustawione do jazdy po W-wie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 A co ten Tein SuperStreat? To jakaś nowsza wersja SuperStreeta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Tam taka jest? pewnie' date=' ze jest. 16 z przodu i 16 z tylu to razem 32 stopnie[/quote'] no dobra, od 32 str. zaczyna się manual po angielsku:The range of the damping force of 32-level mode and l6-level mode are the same (the range between the hardest level and the softest level). 8th level in l6-level mode is equivalent to 16th level in 32-level mode. If a driver wants to set at 8.5th level in 16-level mode, he can set to 17th level in 32-level mode and enjoy finer adjustment of the damping force. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 anakinsky, przepraszam, że się tak dopraszam ale wiesz..."Wiosna mija ja niczyja..." Niech Ci Anakin dobrze służy :wink: Pozdrawiam Grzegorz PS. O żadnej ekspresji nic nie wiem, ta Pani weszła w tym futrze i w nim wychodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 The range of the damping force of 32-level mode and l6-level mode are the same (the range between the hardest level and the softest level). 8th level in l6-level mode is equivalent to 16th level in 32-level mode.If a driver wants to set at 8.5th level in 16-level mode, he can set to 17th level in 32-level mode and enjoy finer adjustment of the damping force. Z tymi 32 stopniami jest tak, jak z programami w pralce - kupiłem taką, co ma ich ze 12 i mnóstwo innych ustawień, a piorę na jednym i BAAAARDZO sporadycznie na innym. Zmierzam do tego, że 16 stopni to i tak dużo (za dużo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się