wodnik Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam, Tein SS umożliwia również regulację wyskości. No i teraz pytanie - czy da się ustawić tak, by auto nie było niżej niż na standardowych sprężynach? Pozdrawiam Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Tein SS podepnę się pod wątek - czy ktoś ma porównanie Tein SS i Tein Basic ? chodzi mi o twardość - SS ma regulację (poziomy 1do16), Basic na sztywno (podobno +/-12poziom). ktoś miał okazję porównywać ? czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Tein SS podepnę się pod wątek - czy ktoś ma porównanie Tein SS i Tein Basic ? chodzi mi o twardość - SS ma regulację (poziomy 1do16), Basic na sztywno (podobno +/-12poziom). ktoś miał okazję porównywać ? czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ? postaram się odpowiedzieć Ci na to w następnym tygodniu :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ? Jest twardszy niż seria STI '06 z twardszymi, niż seryjne, sprężynami prodrive . JEST ZAJETWARDY. Wydawało mi się, że w ustawieniu "cywilnym" (16) będzie mięciutko i niesportowo - myliłem się strasznie . Jestem zachwycony tym zawiasem. Szczególnie, że jednocześnie zrobiłem "torową" geometrię i założyłem zamiast zimówek RE070, tak że trzy takie zmiany prawie na raz powodują kolosalną różnicę w prwoazdeniu Nawet, jak się Tein zepsuje, kupię znów taki sam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam, Tein SS umożliwia również regulację wyskości. No i teraz pytanie - czy da się ustawić tak, by auto nie było niżej niż na standardowych sprężynach? Pozdrawiam Krzysztof Ja mam wyżej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Wydawało mi się, że w ustawieniu "cywilnym" (16) będzie mięciutko i niesportowo ale idzie jeździć po naszych drogach ? auto nie "skacze" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzmocniak Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ? Jest twardszy niż seria STI '06 z twardszymi, niż seryjne, sprężynami prodrive . JEST ZAJETWARDY. Wydawało mi się, że w ustawieniu "cywilnym" (16) będzie mięciutko i niesportowo - myliłem się strasznie . Jestem zachwycony tym zawiasem. Szczególnie, że jednocześnie zrobiłem "torową" geometrię i założyłem zamiast zimówek RE070, tak że trzy takie zmiany prawie na raz powodują kolosalną różnicę w prwoazdeniu Nawet, jak się Tein zepsuje, kupię znów taki sam . popieram - to samo u mnie tyle, że kąty pochylenia tył dałem lekko na "-". Na suchym asfalcie samochód na Potenzach RE070 jest nie do wytrącenia, ale na mokrym lekko ostrzejszy zakręt skutkuje przemieszczaniem się auta na zewnątrz (podsterowność). Mam zamiar kupić Falken Azenis. Ponoć są lepsze niż RE070. Polecam lekturę: Edycja moderatora Również polecam lekturę ale regulaminu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Wprawdzie watek o oponach jest gdzie indziej, ale proponowana powyzej lektura to jakis tekst reklamowy. Gdzie porownanie tych opon? Nakrecaja sie (nas) tym, ze X jest od Y realnie o 2 cm szerszy. To tak jakby porownywac Hi-Fi poprzez generowana moc. I jeszcze takie hamerykanskie klimaty - idz sprawdz czy nie sprzedali Ci mniej gumy niz zaplaciles :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Tein SS umożliwia również regulację wyskości. No i teraz pytanie - czy da się ustawić tak, by auto nie było niżej niż na standardowych sprężynach? Ja mam ustawione +2 cm na gwincie wyżej (od poziomu "zalecanego") i wysokość "budy" jest prawie jak w serii. Tylko trzeba pamiętać, że po podniesieniu zmieniają się między innymi nastawy kątów zawieszenia (kąt kół idzie wtedy bardziej na "+") a czasem zbieżność no osiach (jeżeli podkręcenie na gwincie jest inne na kołach). U mnie np mam teraz z przodu -2 stopnie na kącie (przy 6tej kresce na "TopMouncie"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 ale idzie jeździć po naszych drogach ? auto nie "skacze" ? Da, ale wolniej. Ja po zamontowaniu tego zawiasu obniżyłem prędkość przelotową po W-wie i tory tramwajowe, przez które normalnie przelatywałem, dziś biorę po ostrym dohamowaniu... ale na mokrym lekko ostrzejszy zakręt skutkuje przemieszczaniem się auta na zewnątrz (podsterowność). I tak jest dużo mniejsza, niż w serii 8). ale proponowana powyzej lektura to jakis tekst reklamowy. Gdzie porownanie tych opon? Nakrecaja sie (nas) tym, ze X jest od Y realnie o 2 cm szerszy. To tak jakby porownywac Hi-Fi poprzez generowana moc. I jeszcze takie hamerykanskie klimaty - idz sprawdz czy nie sprzedali Ci mniej gumy niz zaplaciles To samo napisałem w wątku o oponach, gdzie też jest ten link . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Da, ale wolniej. Ja po zamontowaniu tego zawiasu obniżyłem prędkość przelotową po W-wie i tory tramwajowe, przez które normalnie przelatywałem, dziś biorę po ostrym dohamowaniu... no tez tak mam na Basic'u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zarzyk Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 A u was na teinach SS też stuka na mocowanich z tyłu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 A u was na teinach SS też stuka na mocowanich z tyłu?? ZTCW Tein nie ma tej wady, którą ma seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Koledzy, a czy warto zmienic seryjne zawieszenie z N/A na takiego Basica? SS to zdecydowanie za wysokie loty, a samych sztywniejszych/nizszych sprezyn to nie chce zakladac, bo sie boje ze seryjne amortyzatory szybko sie rozleca. Obserwowalem dzisiaj jak czerny STI probowal objechac Puga 607... w korku. No nie udalo mu sie, zostal za ciezarowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A u was na teinach SS też stuka na mocowanich z tyłu?? ZTCW Tein nie ma tej wady, którą ma seria. AFAIK moze stukac zarowno tyl jak i przod (tyl jeszcze zdzierże bo seria tez puka ale przod to juz ponad moje mozliwosci akceptacji dziwnych dzwiekow w aucie), jako ze jest na uniball'u ktory moze dostawac luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 "ZTCW" "AFAIK"...emmm... a moża prosić o tłumaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 internetowa nowomowa ZTCW :arrow: z tego co wiem = AFAIK :arrow: as far as I know Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 internetowa nowomowa ZTCW :arrow: z tego co wiem = AFAIK :arrow: as far as I know hehe... nie dziwne że wyszukiwarki nie potrafiły wypluć z siebie zadowalającej odpowiedzi Dzięki za wyjaśnienie! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 ss super.aczkolwiek jest to zawias torowy.tak wiec jezdzac po drogach polskich trzeba ustawic na miekko.ja mam dodatkowo ustawienie kół w negatywie co powodu?je nadsterownosc ! jezdząc z domu do pracy przy 120 na /h auto jest w powietrzu.natomiast na rownej drodze zrobic wahadlo jest wielka sztuką.polecam mimo wszystko.ale ustawienie jest podstawą/mi naszczescie ustawial carfit ktory ma wielkie doswiadzczenie w tym zawiasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Jak sie ma Super Street do Basica? Roznica w cenie nie jest powalajaca, z drugiej strony nie czuje potrzeby kilkunastu stopni twardosci i wysokosci. Basic by mi odpowiadal - jedna twardosc, troche wieksza od serii i obnizenie wysokosci o max. 10 - 15mm. Zatem czy od SS odroznia go brak regulacji, czy to zupelnie inna liga jakosci (i trwalosci)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 vert, napisz mi jakie masz negatywy ustawione pliz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Panowie użytkownicy TSS, gdzie w Warszawie najlepiej oddać samochód do montażu takiego zawieszenia? Może u samego dilera przy okazji zakupu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Spokojny, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Czy naprawde nikt nie porownywal Basic'a z SuperStreet'em? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się