wodnik 2 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Witam, Tein SS umożliwia również regulację wyskości. No i teraz pytanie - czy da się ustawić tak, by auto nie było niżej niż na standardowych sprężynach? Pozdrawiam Krzysztof Link to post Share on other sites
maniujr 48 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Tein SS podepnę się pod wątek - czy ktoś ma porównanie Tein SS i Tein Basic ? chodzi mi o twardość - SS ma regulację (poziomy 1do16), Basic na sztywno (podobno +/-12poziom). ktoś miał okazję porównywać ? czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ? Link to post Share on other sites
anakinsky 120 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Tein SS podepnę się pod wątek - czy ktoś ma porównanie Tein SS i Tein Basic ? chodzi mi o twardość - SS ma regulację (poziomy 1do16), Basic na sztywno (podobno +/-12poziom). ktoś miał okazję porównywać ? czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ? postaram się odpowiedzieć Ci na to w następnym tygodniu :cool: Link to post Share on other sites
Przemeq 72 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ? Jest twardszy niż seria STI '06 z twardszymi, niż seryjne, sprężynami prodrive . JEST ZAJETWARDY. Wydawało mi się, że w ustawieniu "cywilnym" (16) będzie mięciutko i niesportowo - myliłem się strasznie . Jestem zachwycony tym zawiasem. Szczególnie, że jednocześnie zrobiłem "torową" geometrię i założyłem zamiast zimówek RE070, tak że trzy takie zmiany prawie na raz powodują kolosalną różnicę w prwoazdeniu Nawet, jak się Tein zepsuje, kupię znów taki sam . Link to post Share on other sites
scalmax 1 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Witam, Tein SS umożliwia również regulację wyskości. No i teraz pytanie - czy da się ustawić tak, by auto nie było niżej niż na standardowych sprężynach? Pozdrawiam Krzysztof Ja mam wyżej . Link to post Share on other sites
maniujr 48 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Wydawało mi się, że w ustawieniu "cywilnym" (16) będzie mięciutko i niesportowo ale idzie jeździć po naszych drogach ? auto nie "skacze" ? Link to post Share on other sites
wzmocniak 0 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ? Jest twardszy niż seria STI '06 z twardszymi, niż seryjne, sprężynami prodrive . JEST ZAJETWARDY. Wydawało mi się, że w ustawieniu "cywilnym" (16) będzie mięciutko i niesportowo - myliłem się strasznie . Jestem zachwycony tym zawiasem. Szczególnie, że jednocześnie zrobiłem "torową" geometrię i założyłem zamiast zimówek RE070, tak że trzy takie zmiany prawie na raz powodują kolosalną różnicę w prwoazdeniu Nawet, jak się Tein zepsuje, kupię znów taki sam . popieram - to samo u mnie tyle, że kąty pochylenia tył dałem lekko na "-". Na suchym asfalcie samochód na Potenzach RE070 jest nie do wytrącenia, ale na mokrym lekko ostrzejszy zakręt skutkuje przemieszczaniem się auta na zewnątrz (podsterowność). Mam zamiar kupić Falken Azenis. Ponoć są lepsze niż RE070. Polecam lekturę: Edycja moderatora Również polecam lekturę ale regulaminu :wink: Link to post Share on other sites
grzywaczewski 26 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Wprawdzie watek o oponach jest gdzie indziej, ale proponowana powyzej lektura to jakis tekst reklamowy. Gdzie porownanie tych opon? Nakrecaja sie (nas) tym, ze X jest od Y realnie o 2 cm szerszy. To tak jakby porownywac Hi-Fi poprzez generowana moc. I jeszcze takie hamerykanskie klimaty - idz sprawdz czy nie sprzedali Ci mniej gumy niz zaplaciles :wink: Link to post Share on other sites
Andremil 62 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Tein SS umożliwia również regulację wyskości. No i teraz pytanie - czy da się ustawić tak, by auto nie było niżej niż na standardowych sprężynach? Ja mam ustawione +2 cm na gwincie wyżej (od poziomu "zalecanego") i wysokość "budy" jest prawie jak w serii. Tylko trzeba pamiętać, że po podniesieniu zmieniają się między innymi nastawy kątów zawieszenia (kąt kół idzie wtedy bardziej na "+") a czasem zbieżność no osiach (jeżeli podkręcenie na gwincie jest inne na kołach). U mnie np mam teraz z przodu -2 stopnie na kącie (przy 6tej kresce na "TopMouncie"). Link to post Share on other sites
Przemeq 72 Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 ale idzie jeździć po naszych drogach ? auto nie "skacze" ? Da, ale wolniej. Ja po zamontowaniu tego zawiasu obniżyłem prędkość przelotową po W-wie i tory tramwajowe, przez które normalnie przelatywałem, dziś biorę po ostrym dohamowaniu... ale na mokrym lekko ostrzejszy zakręt skutkuje przemieszczaniem się auta na zewnątrz (podsterowność). I tak jest dużo mniejsza, niż w serii 8). ale proponowana powyzej lektura to jakis tekst reklamowy. Gdzie porownanie tych opon? Nakrecaja sie (nas) tym, ze X jest od Y realnie o 2 cm szerszy. To tak jakby porownywac Hi-Fi poprzez generowana moc. I jeszcze takie hamerykanskie klimaty - idz sprawdz czy nie sprzedali Ci mniej gumy niz zaplaciles To samo napisałem w wątku o oponach, gdzie też jest ten link . Link to post Share on other sites
maniujr 48 Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Da, ale wolniej. Ja po zamontowaniu tego zawiasu obniżyłem prędkość przelotową po W-wie i tory tramwajowe, przez które normalnie przelatywałem, dziś biorę po ostrym dohamowaniu... no tez tak mam na Basic'u Link to post Share on other sites
zarzyk 4 Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 A u was na teinach SS też stuka na mocowanich z tyłu?? Link to post Share on other sites
Przemeq 72 Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 A u was na teinach SS też stuka na mocowanich z tyłu?? ZTCW Tein nie ma tej wady, którą ma seria. Link to post Share on other sites
grzywaczewski 26 Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Koledzy, a czy warto zmienic seryjne zawieszenie z N/A na takiego Basica? SS to zdecydowanie za wysokie loty, a samych sztywniejszych/nizszych sprezyn to nie chce zakladac, bo sie boje ze seryjne amortyzatory szybko sie rozleca. Obserwowalem dzisiaj jak czerny STI probowal objechac Puga 607... w korku. No nie udalo mu sie, zostal za ciezarowka Link to post Share on other sites
Jacool 3 Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 A u was na teinach SS też stuka na mocowanich z tyłu?? ZTCW Tein nie ma tej wady, którą ma seria. AFAIK moze stukac zarowno tyl jak i przod (tyl jeszcze zdzierże bo seria tez puka ale przod to juz ponad moje mozliwosci akceptacji dziwnych dzwiekow w aucie), jako ze jest na uniball'u ktory moze dostawac luzów. Link to post Share on other sites
Spokojny 8 Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 "ZTCW" "AFAIK"...emmm... a moża prosić o tłumaczenie Link to post Share on other sites
Jacool 3 Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 internetowa nowomowa ZTCW :arrow: z tego co wiem = AFAIK :arrow: as far as I know Link to post Share on other sites
Spokojny 8 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 internetowa nowomowa ZTCW :arrow: z tego co wiem = AFAIK :arrow: as far as I know hehe... nie dziwne że wyszukiwarki nie potrafiły wypluć z siebie zadowalającej odpowiedzi Dzięki za wyjaśnienie! :wink: Link to post Share on other sites
vert 2 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 ss super.aczkolwiek jest to zawias torowy.tak wiec jezdzac po drogach polskich trzeba ustawic na miekko.ja mam dodatkowo ustawienie kół w negatywie co powodu?je nadsterownosc ! jezdząc z domu do pracy przy 120 na /h auto jest w powietrzu.natomiast na rownej drodze zrobic wahadlo jest wielka sztuką.polecam mimo wszystko.ale ustawienie jest podstawą/mi naszczescie ustawial carfit ktory ma wielkie doswiadzczenie w tym zawiasie. Link to post Share on other sites
grzywaczewski 26 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Jak sie ma Super Street do Basica? Roznica w cenie nie jest powalajaca, z drugiej strony nie czuje potrzeby kilkunastu stopni twardosci i wysokosci. Basic by mi odpowiadal - jedna twardosc, troche wieksza od serii i obnizenie wysokosci o max. 10 - 15mm. Zatem czy od SS odroznia go brak regulacji, czy to zupelnie inna liga jakosci (i trwalosci)? Link to post Share on other sites
luki 1 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 vert, napisz mi jakie masz negatywy ustawione pliz Link to post Share on other sites
Spokojny 8 Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Panowie użytkownicy TSS, gdzie w Warszawie najlepiej oddać samochód do montażu takiego zawieszenia? Może u samego dilera przy okazji zakupu? Link to post Share on other sites
anakinsky 120 Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Spokojny, :arrow: PW Link to post Share on other sites
grzywaczewski 26 Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Czy naprawde nikt nie porownywal Basic'a z SuperStreet'em? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now