Jump to content

Tein SuperStreet i wysokość auta


Recommended Posts

Witam,

 

Tein SS umożliwia również regulację wyskości. No i teraz pytanie - czy da się ustawić tak, by auto nie było niżej niż na standardowych sprężynach?

 

Pozdrawiam

Krzysztof

Link to post
Share on other sites
  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Odpowiem po doświadczeniach z moim Tein SS w Foresterze:   1/ tak 2/ nie, jest bardziej twarde, ale samochód ma świetną trakcję w zakrętach 3/ przeglądy - okresowo, jak każde zawieszenie: czy ciek

Qóba, sprężyny mam ustawione prawie na max. wysokości, czyli teoretycznie można auto jeszcze dużo w dół opuścić, ale to co mam, czyli ok. 2,5 cm poniżej serii dla mnie jest optymalnie, żeby nie szurać

Tein SS
podepnę się pod wątek - czy ktoś ma porównanie Tein SS i Tein Basic ? chodzi mi o twardość - SS ma regulację (poziomy 1do16), Basic na sztywno (podobno +/-12poziom). ktoś miał okazję porównywać ? czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ?
Link to post
Share on other sites
Tein SS
podepnę się pod wątek - czy ktoś ma porównanie Tein SS i Tein Basic ? chodzi mi o twardość - SS ma regulację (poziomy 1do16), Basic na sztywno (podobno +/-12poziom). ktoś miał okazję porównywać ? czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ?
postaram się odpowiedzieć Ci na to w następnym tygodniu :cool:
Link to post
Share on other sites
czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ?

 

Jest twardszy niż seria STI '06 z twardszymi, niż seryjne, sprężynami prodrive :twisted:.

 

JEST ZAJETWARDY.

 

Wydawało mi się, że w ustawieniu "cywilnym" (16) będzie mięciutko i niesportowo - myliłem się strasznie :twisted:. Jestem zachwycony tym zawiasem. Szczególnie, że jednocześnie zrobiłem "torową" geometrię i założyłem zamiast zimówek RE070, tak że trzy takie zmiany prawie na raz powodują kolosalną różnicę w prwoazdeniu :twisted:

 

Nawet, jak się Tein zepsuje, kupię znów taki sam :twisted:.

Link to post
Share on other sites
Witam,

 

Tein SS umożliwia również regulację wyskości. No i teraz pytanie - czy da się ustawić tak, by auto nie było niżej niż na standardowych sprężynach?

 

Pozdrawiam

Krzysztof

 

Ja mam wyżej :).

Link to post
Share on other sites
Wydawało mi się, że w ustawieniu "cywilnym" (16) będzie mięciutko i niesportowo
ale idzie jeździć po naszych drogach ? auto nie "skacze" ?
Link to post
Share on other sites
czy 16ty poziom w SS jest faktycznie miękki ?

 

Jest twardszy niż seria STI '06 z twardszymi, niż seryjne, sprężynami prodrive :twisted:.

 

JEST ZAJETWARDY.

 

Wydawało mi się, że w ustawieniu "cywilnym" (16) będzie mięciutko i niesportowo - myliłem się strasznie :twisted:. Jestem zachwycony tym zawiasem. Szczególnie, że jednocześnie zrobiłem "torową" geometrię i założyłem zamiast zimówek RE070, tak że trzy takie zmiany prawie na raz powodują kolosalną różnicę w prwoazdeniu :twisted:

Nawet, jak się Tein zepsuje, kupię znów taki sam :twisted:.

 

popieram - to samo u mnie tyle, że kąty pochylenia tył dałem lekko na "-". Na suchym asfalcie samochód na Potenzach RE070 jest nie do wytrącenia, ale na mokrym lekko ostrzejszy zakręt skutkuje przemieszczaniem się auta na zewnątrz (podsterowność).

Mam zamiar kupić Falken Azenis. Ponoć są lepsze niż RE070. Polecam lekturę: Edycja moderatora

 

Również polecam lekturę ale regulaminu :wink:

Link to post
Share on other sites

Wprawdzie watek o oponach jest gdzie indziej, ale proponowana powyzej lektura to jakis tekst reklamowy. Gdzie porownanie tych opon? Nakrecaja sie (nas) tym, ze X jest od Y realnie o 2 cm szerszy. To tak jakby porownywac Hi-Fi poprzez generowana moc. I jeszcze takie hamerykanskie klimaty - idz sprawdz czy nie sprzedali Ci mniej gumy niz zaplaciles :wink:

Link to post
Share on other sites
Tein SS umożliwia również regulację wyskości. No i teraz pytanie - czy da się ustawić tak, by auto nie było niżej niż na standardowych sprężynach?

 

Ja mam ustawione +2 cm na gwincie wyżej (od poziomu "zalecanego") i wysokość "budy" jest prawie jak w serii. Tylko trzeba pamiętać, że po podniesieniu zmieniają się między innymi nastawy kątów zawieszenia (kąt kół idzie wtedy bardziej na "+") a czasem zbieżność no osiach (jeżeli podkręcenie na gwincie jest inne na kołach).

U mnie np mam teraz z przodu -2 stopnie na kącie (przy 6tej kresce na "TopMouncie").

Link to post
Share on other sites
ale idzie jeździć po naszych drogach ? auto nie "skacze" ?

 

Da, ale wolniej. Ja po zamontowaniu tego zawiasu obniżyłem prędkość przelotową po W-wie i tory tramwajowe, przez które normalnie przelatywałem, dziś biorę po ostrym dohamowaniu... :twisted:

 

ale na mokrym lekko ostrzejszy zakręt skutkuje przemieszczaniem się auta na zewnątrz (podsterowność).

 

I tak jest dużo mniejsza, niż w serii 8).

 

ale proponowana powyzej lektura to jakis tekst reklamowy. Gdzie porownanie tych opon? Nakrecaja sie (nas) tym, ze X jest od Y realnie o 2 cm szerszy. To tak jakby porownywac Hi-Fi poprzez generowana moc. I jeszcze takie hamerykanskie klimaty - idz sprawdz czy nie sprzedali Ci mniej gumy niz zaplaciles

 

To samo napisałem w wątku o oponach, gdzie też jest ten link :twisted:.

Link to post
Share on other sites
Da, ale wolniej. Ja po zamontowaniu tego zawiasu obniżyłem prędkość przelotową po W-wie i tory tramwajowe, przez które normalnie przelatywałem, dziś biorę po ostrym dohamowaniu... :twisted:
no tez tak mam na Basic'u
Link to post
Share on other sites

Koledzy, a czy warto zmienic seryjne zawieszenie z N/A na takiego Basica? SS to zdecydowanie za wysokie loty, a samych sztywniejszych/nizszych sprezyn to nie chce zakladac, bo sie boje ze seryjne amortyzatory szybko sie rozleca.

 

Obserwowalem dzisiaj jak czerny STI probowal objechac Puga 607... w korku. No nie udalo mu sie, zostal za ciezarowka ;)

Link to post
Share on other sites
A u was na teinach SS też stuka na mocowanich z tyłu??

 

ZTCW Tein nie ma tej wady, którą ma seria.

 

AFAIK moze stukac zarowno tyl jak i przod (tyl jeszcze zdzierże bo seria tez puka ale przod to juz ponad moje mozliwosci akceptacji dziwnych dzwiekow w aucie), jako ze jest na uniball'u ktory moze dostawac luzów.

Link to post
Share on other sites
internetowa nowomowa :oops: ZTCW :arrow: z tego co wiem = AFAIK :arrow: as far as I know

hehe... nie dziwne że wyszukiwarki nie potrafiły wypluć z siebie zadowalającej odpowiedzi :mrgreen:

Dzięki za wyjaśnienie! :wink:

Link to post
Share on other sites

ss super.aczkolwiek jest to zawias torowy.tak wiec jezdzac po drogach polskich trzeba ustawic na miekko.ja mam dodatkowo ustawienie kół w negatywie co powodu?je nadsterownosc !

jezdząc z domu do pracy przy 120 na /h auto jest w powietrzu.natomiast na rownej drodze zrobic wahadlo jest wielka sztuką.polecam mimo wszystko.ale ustawienie jest podstawą/mi naszczescie ustawial carfit ktory ma wielkie doswiadzczenie w tym zawiasie.

Link to post
Share on other sites

Jak sie ma Super Street do Basica?

 

Roznica w cenie nie jest powalajaca, z drugiej strony nie czuje potrzeby kilkunastu stopni twardosci i wysokosci. Basic by mi odpowiadal - jedna twardosc, troche wieksza od serii i obnizenie wysokosci o max. 10 - 15mm.

 

Zatem czy od SS odroznia go brak regulacji, czy to zupelnie inna liga jakosci (i trwalosci)?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...