Kical Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Może ktoś miał podobną sytuacje?? Normalna jazda zapala się co jakiś czas kontrolka cruise (mruga non stop) jednoćzesnie z check engine?? Od czego może to być spowodowane?? thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 w mojej Imprezie pojawiało się to jak miałem przeładowanie, po wymianie wydechu na przelotowy 3" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Jezeli US Spec to CEL zawsze łączy sie z pulsujacym Cruise. Powinienes po prostu odczytac blad. Cruise nie jest tu zadną wskazowką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Fakt ostatnim razem doładowanie pokazała nieco ponad 1.2,ale od tego momentu delikatna jazda i znowu sie zapalił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 1,2 w forku? Wydech przelotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Wydech , wieksze turbo, przed strojeniem w poniedziałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 To czemu sie dziwisz? Swoją drogą to odwazny z Ciebie gosc jezeli pompujesz 1,2 bara w niemapowanego Forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Wydech , wieksze turbo, przed strojeniem w poniedziałek. To raczej byłoby dziwne żeby nie zapalał się check. Na Twoim miejscu do czasu strojenia to bym się raczej powstrzymywał od jazdy, ewentualnie jeździł delikatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Wydech , wieksze turbo, przed strojeniem w poniedziałek. silnik seryjny? musisz odczytac jaki blad wystapil, podjedz do kogos kto ma kabel i oprogramowanie alb SSM :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Ja sie nie dziwie Jazda jest delikatna , 1.2 bara osiągniete było raz po czym ograniczono max. ładowanie na niecały bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Ja sie nie dziwie Jazda jest delikatna , 1.2 bara osiągniete było raz po czym ograniczono max. ładowanie na niecały bar. pamietaj ze ten bar z vf39 to troche wiecej powietrza niz z seryjnego turbo wiec nie jest bezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Panowie mówimy tu o jednorazowym dmuchnieciu . EGT nie przekroczyło ani razy 700 stopni, temp.oleju max 75stopni. A jazda normalna to jazda bez doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Panowie mówimy tu o jednorazowym dmuchnieciu .EGT nie przekroczyło ani razy 700 stopni, temp.oleju max 75stopni. A jazda normalna to jazda bez doładowania. no to masz P0420 z powodu braku katalizatora. wystepuje przy wolnej jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 To kto ma kabel żeby to zdiagnozować na 100%?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 PW. Adam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 temp.oleju max 75stopni To albo w dziwnym miejscu jest probe, albo wskażnik jest do śmieci albo jeżdzisz odcinki nie dłuższe niż 2 km. To jest dramatycznie niska temperatura oleju ! Może to ja przesadzam ale na booście zaczynam jazdę od powyżej 80'C temp. oleju. Te EGT - max 700 'C - również jakieś tajemnicze. Co to za wskażniki ? Gdzie umieszczona termopara i czujniki temp. oleju ? Pytam bo wartości brzmią mało miarodajnie. Pozdrawiam Grzegorz PS. Jedż go Chłopie czym prędzej zmapować i jedż powoli. Szkoda silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 temp.oleju max 75stopni To albo w dziwnym miejscu jest probe, albo wskażnik jest do śmieci albo jeżdzisz odcinki nie dłuższe niż 2 km. To jest dramatycznie niska temperatura oleju ! Może to ja przesadzam ale na booście zaczynam jazdę od powyżej 80'C temp. oleju. Te EGT - max 700 'C - również jakieś tajemnicze. PS. Jedż go Chłopie czym prędzej zmapować i jedż powoli. Szkoda silnika. Chyba już Cie troszke uspokoiłem [ Dodano: Pon Mar 16, 2009 7:40 pm ] Wszystko wyjaśnione , forek zmapowany istny szatan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się