potas Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 ... jestem zakochany w technice SUBARU i chcę wkręcić się w kręgi szczęśliwych posiadaczy aut tej marki i innych subarofilów. Moja fascynacja SUBARU zaczęła się kilka lat temu we Francji (romantycznie - hehe). Z wykształcenia jestem leśnikiem i w 98' trafiła mi się okazja wyjechać do Francji na staż zawodowy. Pracowałem na znanych w branży szkółkach ROBIN (czyt.: Robę) w Alpach Wysokich. Szkółka była położona ok 15 km od miasta Gap w małej wiosce Saint Laurent du Cros i ze wszystkich stron otoczona była górami pokrytymi siatką krętych dróg o przeróżnej nawierzchni. Wspaniałe miejsce dla takich maszyn jak SUBARU, co zresztą odbijało się w ilości aut tej marki w mieście. Właścicielem szkółki był stary Robin - z zamiłowania mechanik, konstruktor, wielbiciel starych samochodów, które sam odnawiał i modyfikował. Miał kilka (8?) sztuk wymuskanych klasyków w sporym garażu, 1 szt. w warsztacie w fazie 0 i jeszcze kilkadziesiąt(!) aut ...w stodołach. Wszystko z przedziału lat 30-70. Ooj było tam w czym wybierać, a ja wtedy jeździłem garbusem (na zdjęciu poniżej) i miałem hopla na punkcie staroci. Zresztą do tej pory mam. Ale mniejsza o to. SUBARU, od którego się wszystko zaczęło należało do monsieur Bruno Robin - aktualnego dyrektora całego przedsiębiorstwa, a byłego zawodnika sportów motocrossowych - ponoć całkiem znanego w kraju ślimaków. To był model Impreza GT z 96' albo 97', ze zmianami, których już nie podam, bo po prostu nie pamiętam. Z wyglądu nic specjalnego - ot biała Impreza pozbawiona wszelkich emblematów tylko pozostawionym napisem SUBARU na tylnej klapie. Zaczynała czarować po uruchomieniu silnika i wyróżniała się tym wśród innych Imprez z miasta, że słychać ją było z wielu kilometrów. "Pusty" układ wydechowy pozwalał wyraźnie usłyszeć co ma SUBARU do powiedzenia. Gdyby nie bokser, to pewnie nie zrobiłoby na mnie wrażenia, a tak ...zakochałem się na amen. Jeszcze więcej frajdy dostarczyła mi oczywiście jazda