domator Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 Poniewaz moje subaru w zeszlorocznych mistrzostwach spisywalo sie dzielnie ( http://domator.capri.pl/zdjecia/7.jpg ) a w tym roku buduje nowe auto bede tez korzystal z kilku podzespolow tej marki. Miedzy innymi zwrotnice z piastami a tym samym przegub zewnetrzny i fragment polosi (przeguby wewnetrzne bede innej marki bo dyfer tez z czego innego jest). Korzystam z piast z legacy kombi z 1993 roku (jesli to ma znaczenie). I mam w zwiazku z tym pytania dwa: 1. Czy przeguby zewnetrzne (w szczegolnosci wielowypusty) sa takie same w legacy, imprezie czy forsterze? 2. Czy mozna gdzie znalezc jakies znacznie lepsze przeguby. Znaczy - bardziej wytrzymale. Bo i silnik moj bedzie "troszke" wiekszy i boje sie zeby nie strzelaly za czesto. pozdrawiam domator
aflinta Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 Zupełnie nie na temat, ale czy mi się zdaje czy za chwilkę ręce zostaną skrzyżowane na kierownicy?
domator Posted February 8, 2005 Author Posted February 8, 2005 zupelnie nie na temat Moze tu ci sie bardziej spodoba http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/5_run ... c_0040.jpg albo tu http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/5_run ... c_0160.jpg http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/5_run ... 030030.jpg pozdr. domator
aflinta Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 Zajebista impreza Bardzo mi sie podoba, dużo większa frajda niż topienie seryjnej terenówki
GTA3 Posted February 8, 2005 Posted February 8, 2005 Gratuluję "rurowozu" ! 1. Czy przeguby zewnetrzne (w szczegolnosci wielowypusty) sa takie same w legacy, imprezie czy forsterze? 2. Czy mozna gdzie znalezc jakies znacznie lepsze przeguby. Znaczy - bardziej wytrzymale. Bo i silnik moj bedzie "troszke" wiekszy i boje sie zeby nie strzelaly za czesto. pozdrawiam domator Na pierwsze pytanie odpowiem tak: kupując kiedyś przeguby do mojego legaca'92 musiałem się pofatygować do sklepu z uszkodzonym przegubem bo katalogi podawały do mojego rocznika bodajże 5 modeli przegubów zewnętrznych, z czego wyeliminowano od razu 3 na podstawie określenia typu silnika, napędu, obecności ABS i budowy nadwozia. Pozostałe 2 modele różniły się właśnie ilością "zębów". Na podstawie doświadczeń z eksploatacji mojej subarynki - pierwsze klęknięcie przegubów (tylko przód) przy przebiegu ok 180kkm (były fabryczne NTN, samochód z automatem) oraz artykułów w prasie motoryzacyjnej na temat subaraków - odpowiedziałbym na drugie pytanie: z pewnością można, ale GLO za 150 zł/szt powinny chyba jeden rajd wytrzymać? powodzenia w budowie wehikułu!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.