Jump to content

Dodatkowe wskaźniki


Recommended Posts

TO jest zegar STRI TUSLM5236. No ja tego nie podłączałem tylko *wykwalifikowany serwis. Temp oleju i ciśnienie mi działa. Oni też mnie zapewniali, że działało EGT. No ale nie działa. Wskaźnik jakbym nie jechał to po open(sprawdzeniu się) jak stał na 200 stopniach tak stoi.

Edited by blackdogwwl
Link to post
Share on other sites
  • Replies 972
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

nie mam sił    , serio

dziękuję za masę odpowiedzi. Tak jest to kanał olejowy, wkręciłem tam czujnik temperatury, poprzez specjalny adapter m18x1.5- 1/8npt żeby czujnik się zmieścił w łapie alternatora wyfrezowałem mie

Ad1. Po co ci "Bardzo dokładne" wskaźniki, skoro to są wskaźniki a nie mierniki? Czy to istotne czy tam masz 3 czy 5 barów, ważne że jest w zakresie sensownym. Teoretycznie mogły by być 3 kontrolki "z

Posted Images

  • 1 month later...

Czy moglibyście podpowiedzieć, które wskaźniki 52mm (najlepiej z funkcją Peak) mają zielone podświetlanie - żeby pasowało do WRX'a? Planuję umieścić 3 szt. w daszku/obudowie na środku.

Link to post
Share on other sites

Czy moglibyście podpowiedzieć, które wskaźniki 52mm (najlepiej z funkcją Peak) mają zielone podświetlanie - żeby pasowało do WRX'a? Planuję umieścić 3 szt. w daszku/obudowie na środku.

 

Wiem tylko że glowshift mają 7 kolorów i możesz sobie usawić jaki chcesz, ale ciężko je dostać w europie a ściąganie ze stanów drogo wychodzi.

 

http://www.glowshiftdirect.com/Tinted-7-Color-Gauge-Series.aspx?sitelink=Center

Link to post
Share on other sites

Podepnę się pod temat - często zdarza się, że mechaniczne hałasują? Zastanawiam się nad boostem na początek, SM chyba prostszy w podpięciu do kabiny bo wężyk jednak łatwo zagiąć gdzieś po drodze, ale z drugiej strony dochodzi cena i podłączanie wszystkiego pod napięcie.

 

Jakiś autogauge mechaniczny da radę na codzień? Nie potrzebuję 0.1% dokładności, byle pokazywał kiedy jadę na podciśnieniu.

Link to post
Share on other sites

da, a dlaczego nie? jest duża szansa, że będzie po prostu przekłamywał o jakieś 0,05-0,1b ale równo w całym zakresie, więc nie ma się czym przejmować. jak Ci szkoda dołożyć do normalnej wersji to kup mechaniczny...

Link to post
Share on other sites

Nie tyle szkoda, co nie chce mi się bawić za dużo z lutowaniem. 

 

Te autogauge SM na silniczku mają zasilanie z wiązki idącej od czujnika ciśnienia pod maską, czy trzeba osobno zasilić czujnik i wskaźnik? Niestety nie mogę nigdzie znaleźć schematu.

Edited by radnor
Link to post
Share on other sites

lutujesz + do wskaźnika, podłączasz masę, kolejny + od świateł do przyciemnienia zegara i od zegara kolejną wiązką jedziesz do czujnika, i ewentualnie jeszcze jedną do zasilania kolejnego zegara - bo można je połączyć.

Link to post
Share on other sites

 

Czy moglibyście podpowiedzieć, które wskaźniki 52mm (najlepiej z funkcją Peak) mają zielone podświetlanie - żeby pasowało do WRX'a? Planuję umieścić 3 szt. w daszku/obudowie na środku.

 

Wiem tylko że glowshift mają 7 kolorów i możesz sobie usawić jaki chcesz, ale ciężko je dostać w europie a ściąganie ze stanów drogo wychodzi.

 

http://www.glowshiftdirect.com/Tinted-7-Color-Gauge-Series.aspx?sitelink=Center

 

Transport do PL wychodzi ok. 17$ - dla 3-ch czujników jeszcze bez tragedii. Niestety nie zauważyłem, żeby miały funkcję warning.

Link to post
Share on other sites

No mi policzyli $75 + wire transfer jako jedyny środek płatności, do tego dolar dobrze stoi więc odpuściłem. Faktycznie nie wiem czy mają funkcję warning, wygląda na to że nie.

Link to post
Share on other sites

No to niestety zostają gałgany, albo białe podświetlenie :/. Chyba, żeby wygrzebać Defi z zielonym podświetleniem - podobno była taka seria.. była.

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem tego autogauge, na razie tylko boost ale pewnie dojdzie też temp. oleju w przyszłości. Do prądu podłączy mi to ojciec elektronik, to przynajmniej niczego nie pokitram. :)

 

I tu kolejne pytanie - dobrze kombinuję gdzie wpiąć złączkę? Jest różnica w którym miejscu tej gumy? Ja obstawiał bym opcję 2 bo tam wężyk nie jest zagięty.

 

 

 

boost.png

Edited by radnor
Link to post
Share on other sites

Ten z czarną zatyczką na dole po lewej od dwójki?


Mnie trzeba mechaniczne rzeczy wykładać jak blondynce. :(


I jeszcze drugie pytanie - czujnik ciśnienia oleju to jest to ustrojstwo z przewodem wkręcone w głowicę pod alternatorem? 

Link to post
Share on other sites

Cześć, mam pytanie odnośnie montażu wskaźników. Którędy polecacie przeciągnąć przewody od komory silnika do wnętrza ? Montuje w wrxie bugu. Na początku wątku ktoś wrzucał jakieś zdjęcie ale niestety to było dawno i wygasło :P

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Cześć, mam pytanie odnośnie montażu wskaźników. Którędy polecacie przeciągnąć przewody od komory silnika do wnętrza ? Montuje w wrxie bugu. Na początku wątku ktoś wrzucał jakieś zdjęcie ale niestety to było dawno i wygasło :P

Pozdrawiam.

 

za pedałami jest taka guma prowadząca do komory silnika, ponoć tamtędy najłatwiej.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Tak, -Jak zanurkujesz pod pedały to przez przelotkę gumową przeciągniesz. Jeśli będą opory -rób to etapami: najpierw drut, którym przeciągniesz sznurek, potem oblep kabelek plasterkiem aptecznym  (bo jest trochę chropowaty) , do niego cienki  sznurek/dratwa i jedziesz powoli ( na przelotkę trochę silikonu lub gliceryny). :)

Link to post
Share on other sites

Hej, to zdjęcie spod mojej machy, może jakiś dobry człowiek wskazać mi miejsce (obszar na zdjęciu) w które powinienem wkręcić (szukać kurka) czujnik temp. oleju? Mam adapter który się nazywa "adapter dla subaru imprezy na trzeci cylinder", gwint zewnętrzny to M18 x 1.5mm. Wiem że temat był wałkowany ale wolałbym się upewnić bo często ludzie opisują lokacje tego kurka jako "pod intercoolerem" a dwa znalazłem gdzieś też info że można się omyłkowo wkręcić w kanał wodny.

 

20150522_120237.jpg

Link to post
Share on other sites

Jak popatrzysz z gory na alternator to po jego Lewej stronie(miedzy alternatorem a pompa wspomagania) bedziesz widzial wkrecony czujnik cisnienia oleju.

Dochodzi do niego jesen przewod.

Edited by Mike85
Link to post
Share on other sites

dzięki Panowie. Jak idzie zatem numeracja cylindrów w Subaru? Gdzie jest "trzeci" ?


Edit:

 

Z tego co wygooglałem idzie tak:

tył

3 4

1 2

przód

 

czyli jak mam adapter na trzeci cylinder to wychodzi na to że jest to punkt "2" w zdjęciu od Kowala. Pewnie gwint ten sam w 1 i 2, ale może adapter jest tak policzony żeby czujnik nie wchodził za daleko.

Link to post
Share on other sites

dobrze numerujesz, i w punkt 2 jak kojarzę możesz się wkręcić ( ja forka ze wskaźnikami kupiłem i nie dam głowy gdzie u mnie to siedzi)  -kowal  też może mieć dobre miejsce.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...