bendi Posted February 7, 2005 Posted February 7, 2005 czołem zacznę tradycyjnym: wyszukiwarka jest do d..py! i do rzeczy: czy szanowni spece moglibyście mi powiedzieć jak rozsądnie (do 240-270KM) wzmocnić 2.5XT. Czy wystarczy zmiana wydechu i programu? Gdzie to najlepiej zlecić i jakich kosztów się spodziewać? wydech seryjny jest podstępnie cichy, za cichy - nawet nie bardzo słychać turbo, to źle :wink: Co do wydechu to mam pytanie: czy zamiast dedykowanych (drogich) układów nie lepiej zlecić zrobienie (profi) całego układu z nierdzewki w np. Tomsonie czy Eltec'u tam koszt całości to około 1500 zł ,acha.... i jaką średnicę warto wrzucić bo podejrzewam że 2,5" to jest to. będę wdzięczny za porady :?: Forester Aut. by US.
Azrael Posted February 7, 2005 Posted February 7, 2005 Wyszukiwarka nie działa. Wyroby El-teca czy Omsona wyglądają całkiem przyzwoicie, ale czasem można trafić gotowy wydech za sensowne pieniądze. 2,5'' brzmi rozsądnie. Najlepiej z dwoma tłumikami. Co do przeprogramowania ECU -> Ecutec Polska ma już chyba w ofercie coś do Subaru 2.5 litra... to się wydaj rozsądne przy tak niewielkich mocach.
Kuba Posted February 7, 2005 Posted February 7, 2005 Forestera tuninguje sie podobnie do WRX'a i na ten temat bylo kilka razy na ostatnich stronach. Jesli masz wersje US, to ja polecam Ci to rozwiazanie http://cobbtuning.com/forester/accessport.html plus wydech. Jesli chcesz zaoszczedzic, to w wydechu na poczatek wystarczy Ci sama downpipe bez katalizatorow, catback daje juz mniej zysku i mozna go zalozyc pozniej. Do tego mozesz sie pozbyc samodzielnie prekata, przepis na to tez byl na forum. AP Stage 2 powinien Ci pozwolic zblizyc sie do 280KM. W Chicago jest dystrybutor tej firmy, ktory moze wyslac AP do PL w tej cenie ze strony.
bendi Posted February 7, 2005 Author Posted February 7, 2005 Forestera tuninguje sie podobnie do WRX'a i na ten temat bylo kilka razy na ostatnich stronach.Jesli masz wersje US, to ja polecam Ci to rozwiazanie http://cobbtuning.com/forester/accessport.html plus wydech. Jesli chcesz zaoszczedzic, to w wydechu na poczatek wystarczy Ci sama downpipe bez katalizatorow, catback daje juz mniej zysku i mozna go zalozyc pozniej. Do tego mozesz sie pozbyc samodzielnie prekata, przepis na to tez byl na forum. AP Stage 2 powinien Ci pozwolic zblizyc sie do 280KM. W Chicago jest dystrybutor tej firmy, ktory moze wyslac AP do PL w tej cenie ze strony. dzięki wielkie Kuba zamawiamy :shock: , przetestujemy będzie ciekawie :? pzdr
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.