Skocz do zawartości

tuning subaru xt 1.8 turbo/ leone 1.8 turbo


kalimus20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem tu nowy i chciałem poruszyć problem tuningu silnika subaru xt 1.8 turbo, taka sama jednostka jak w leone turbo, 1.8 8v 136 KM, kompresja 7.7:1, turbo 0,7 bez intercoolera, 8.7s 0-100km. Rozmawiałem ostatnio z kolesiem który mówił że bez problemu można do tego silnika zamontować turbo i IC wodny od turbodziadka bez strojenia bo silnik jest na tyle wytrzymały że nie zaszkodzi mu tak niewielkie zwiększenie ciśnienia doładowania, nie określił mi tylko jakie isiągi mogę oczekiwać od mojego XT. Jest to moje czwarte xt po za tym miałem 3 legacy i trochę zajmuję się mechaniką subaru ale nie experymentowałem z tuningiem silnika jedynie co to miałem robić swap do mojego xt 1.8 turbo na silnik legacy 2.2 ale koleś namieszał mi trochę w głowie że lepiej tuningować oryginalny silnik turbo. PROSZĘ o pomoc co lepiej silnik 2.2 legacy czy tuningować 1.8 turbo. A i jeszcze jedno auto waży 1130kg dlatego myślałem o tym swapie bo legacy 2.2 przy 1300kg i ma 9s. POZDRAWIAM!!!!!!!!!

 

[ Dodano: Sob Lut 14, 2009 9:57 am ]

jak na auto doładowane turbiną 136km to nie za duży wynik, auto jest lekkie dlatego dobrze przyspiesza ale lepszym rozwiązaniem może będzie swap od legacy niby taka sama moc ale ciągnie od dołu i przy niskiej wadze jaką ma xt może lepiej przyspieszać niż oryginalny silnik z dołożonym IC i turbo od turbodziadka???????? Jakie są wasze opinie???? zmiana auta WYKLUCZONA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Napewno stuningowac zabudowany silnik turbo jest latwiej niz zmieniac na 2.2 Do tego silnik 2.2 jest ciezszy. Natomiast jesli chodzi o niezawodnosc, to silniki 2.2 byly najbardziej niezawodne i trwale. Tuning 1.8 odbije sie na trwalosci i niezawodnosci jesli chcesz uzyskac ponad 150 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, jak już będę miał drugie subaru to zajmę się swapem bo narazie został mi tylko xt a muszę mieć auto do jazdy, wyczytałem w necie że do silników 2.2 zakładali głowice DOHC i taki silnik dysponuje mocą jakieś 160KM i momentem 210Nm i żywotność zostaje ta sama, może się pobawię w taką hybrydę. W xt mogą nie wytrzymać głowice po zwiększeniu mocy bo oryginalnie są z nimi problemy a taki 2.2 faktycznie jest nie do zdarcia więc swap do xt będzie chyba bardziej sensowny mimo większego wkładu pracy i kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...