Skocz do zawartości

Tuning Subaru Diesel Boxer a gwarancja?


ForesterStrong

Rekomendowane odpowiedzi

Uwazam ze w osiagach jest porownywalny z 2 D.

 

tez tak mysle.

ogólnie gdybym mial do wyboru w FORKU w tej samej cenie 2,5 benz i 2.0D

to wzioł bym benzyniaka.

W mieście zdecydowanie lepiej sprawuje się benzyna, dieslem jeździ się troche trudniej.

niestety 2 litrowa benzyna to jest za słaby... a tylko taki poza turbo jest dostepny

benzyna bez wątpienia jeździ się przyjemniej, pod warunkiem ze jest wystarczająco mocna.

 

pytanie czy ty możesz zredukować o jeden bieg niżej i czy ci się nagle obrotomierz nie skończy....

nie miałem nigdy takiej sytuacji

w dieslu jak redukujesz bieg to za zwyczaj gdy jest 1500/1800 rpm i chcesz gwałtownie przyspieszyć bo powyżej 2000 raczej nie ma sensu bo idzie świetnie na każdym biegu.

kwestia jest tylko taka że zazwyczaj jedzie się w przedziale 2000-2500 więc potrzeba redukcji jest sporadyczna (np dojeżdżasz do świateł i nie zrzucisz biegu tylko dotaczasz się na 6 biegu...

 

Moment na kołach

diesel ma większy moment niż benzyna , zresztą widać to również po tym jak ciężką przyczepę można holować benzyną i dieslem.

2.0 bez reduktora nie dało by rady tego co robi diesel.

 

pozostaje jeszcze jedna kwestia, obciążenie auta.

pare razy jechałem full wyładowanym forkiem ( 4 osoby w przedziale 100-140KG plus jakiś bagaż). tego w tym aucie specjalnie się nie odczuwa!

przy benzynowym silniku czuć każdy kilogram więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 157
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

diesel ma większy moment

Jest to oczywista oczywistość - NA SILNIKU

 

Nie chciałbym tu nikogo rozczarować, ale dla prozaicznej potrzeby osiągnięcia pożądanej prędkości obrotowej kół, przy stosunkowo niższej prędkości obrotowej silnika, przełożenie główne troszku to zmienia.

Ale to tyle w kwestii marketingowej - powtarzam co uważam - w zależności od stylu jazdy oraz ograniczeń budżetu - jeden lubi benzynę, drugi diesla.

 

A żeby nie offować - mało kto ma ochotę "tjuningować" od razu po zakupie nową zaturbioną benzynę :) A dyszla - jak widać paląca potrzeba poprawienia jest czasem większa niż potrzeba posiadania gwarancji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wiem, że wraz z upływem czasu, dowolna moc silnika okazuje się byc za mała, ale poza zastosowaniami wyczynowymi, kto planuje kupić nowe auto i zawieźć je do "doswiadczonego tjunera" w celu utracenia gwarancji..? Desperado jaki...

 

Po gwarancji owszem, niemal każdy to planuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Zamias kupować cienżarówe z ropniakiem i jo szczepić u szpeca z F1, cza było se nabyć przechodzonom, zeszłoroczno wyścigówke po Kubicy. Wtenczs mógbyś se zapierniczać tak jak lubisz, a podłubać se co najwyży w nosie.... no cheba że nos masz po plastyce i tyż jes na gwarancji.

 

Święta racja. Dlatego w przyszłym roku kupuję sobie wyścigówkę STI '04 albo '05, a Dieslem będę sobie tykał niezawodnie przez długie lata bez przeróbek, zaoszczędzając pieniążki na naprawy wyścigówki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezły stek bzdur :) to już zupełnie ciemny obraz rzuca na tą firmę...i potwierdza moje słowa nawijanie makaronu na uszy , mało kto zna te wartości i łatwo przychodzi pisanie takich rzeczy

potwierdzam z całą powagą że

pisząc takie smaczki potwierdzają że nie mają zbytnio pojęcia o wartościach doładowania , o tej turbosprężarce, wydajności intercoolera , temperaturach za interccolerem , temperaturze spalin, wydajności wtrysków jak i układzie przeniesienia napędu...

 

pzdr

 

Hmm... a może to cicha prowokacja dotycząca twojej osoby celem zasięgnięcia informacji technicznych niezbędnych do optymalnej modyfikacji silników Subaru Boxer Diesel ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru Forester Boxer Diesel po tuningu 185KM i 414 Nm.

ForesterStrong, Żenua, taki kartontjuning jest niewart zamieszczenia na Naszym forum. W założeniu ekonomiczna ciężarówka miała się dla Ciebie przeistoczyć w pseudo spec.B., ale jak już cos robisz to rób to z klasą np odpowiadnio 500KM i 1500Nm. Twoje odpowiednio 185 i 400 wali na odległość malizna i uwidacznia bezsensowność "papierowych" przeróbek wobec utraty gwarancji i braku deklarowanej przez producenta trwałości jednostki napędowej, elementów przeniesienia napędu, zawiasów, hebli etc. Wstyd :mrgreen:

Zrobiłem tuning w profesjonalny sposób (dołączany dodatkowy komputer) skonstruowany przez technika z F1.

Ogarnia mnie melancholia, wracam myślami do czasu pierwszych numerów miesięcznika "Bajtek" i gry "Pole Positon" na Atari 800XL :roll: :cry: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...