Qba25 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Natknąłem się koledzy na taką wzmiankę w internecie: http://www.rajdy.hoga.pl/rajdy_full.asp ... 1&id=11419 Tak się zastanawiam, skąd się GKSS tak szybko dowiedział(a), że kupiłem drugą subarynkę do upalania? A tak serio, czy to nie jest wprowadzanie na siłę podziału na "równych i równiejszych"?. Przecież nie zawsze czteronapędówki mają przewagę "z definicji", więc dlaczego takie działania? I to jeszcze tak późno podane do wiadomości? W sumie dobrze, że w garażu ciągle stoi (a w zasadzie w częściach leży ) FWD. Co Wy o tym sadzicie (zwłaszcza ci "jeżdżący")? PS. Jeśli już była taka informacja, proszę Moderatora o usunięcie postu. Choć pewnie bym zauważył... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzi Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Nie rozumiem tego! Dla mnie przegięcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrados Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Pomysł debilny... ale naszczęscie narazie tylko w PPAiK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 No w WRC to się chyba niestety żaden z nas próbował nie będzie, choć z całego serca życzę! Zwłaszcza sobie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niunia Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Przeciez na probach pachlkowych male autka lepiej sobie radza, czterolapy nadrabiaja na prostych. KJS to przeciez pachłokolandia..... W tym roku zostal zatwierdzony beznadziejny moim zdaniem regulamin. Najpierw czegos zabraniaja, a potem laskawie znowu pozwola, zeby w oczach ludzi byc "kochanymi".... Wychodzi na to, ze amator moze swoje subaru badz mitsubishi trzymac wylacznie w garazu.... Konrados, wszystkie regulaminy sie zmienily.... Bez klatki juz nie ma czego szukac w tym sporcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Dużo zawodników narzeka, że często wygrywa samochód, a nie kierowca mając na myśli Subaru i Evo. Słyszałem też nie raz, że tak mocne auta nie zostawiają suchej nitki na autach z innych klas, a tym samym generalka to podwórko dla mocnych aut AWD. Z drugiej strony przecież po to są klasy, żeby się w nich ścigać, a jak są dobrzy kierowcy to często zbliżają sie do aut AWD w generalce. Więc z jednej strony niweluje się tę przewagę Subaru i Evo nad resztą stawki, a z drugiej zabiera się tym ludziom satysfakcję z pełnej wygranej -> generalka + klasa. Sam nie wiem, po której stanąć stronie. Patrząc na budżet potrzebny do zakupu takiego auta to chyba jednak zmiany poszły w dobrą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Problem mnie osobiscie nie dotyczy, ale ktos, kto sie tym zajmuje powinien lepiej podzielic samochody na klasy i przydzielic im index (mnoznik x 0.xxx). Cos takiego istnieje np w SCCA i dzieki temu kazdy (prawie) ma szanse na wygranie generalki, niezleznie czy jezdzi autem 50KM czy tez 400KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Problem mnie osobiscie nie dotyczy, ale ktos, kto sie tym zajmuje powinien lepiej podzielic samochody na klasy i przydzielic im index (mnoznik x 0.xxx).Cos takiego istnieje np w SCCA i dzieki temu kazdy (prawie) ma szanse na wygranie generalki, niezleznie czy jezdzi autem 50KM czy tez 400KM. I ciekawe jakbyś odróżnił 218-konnego, seryjnego GTka od 350-konnego podłubańca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Problem mnie osobiscie nie dotyczy, ale ktos, kto sie tym zajmuje powinien lepiej podzielic samochody na klasy i przydzielic im index (mnoznik x 0.xxx).Cos takiego istnieje np w SCCA i dzieki temu kazdy (prawie) ma szanse na wygranie generalki, niezleznie czy jezdzi autem 50KM czy tez 400KM. W założeniu jest to bardzo fajne rozwiązanie ale problem jest taki jak pisze owoc666. Musielibyśmy wrzucać na hamownię każde auto, które zamierza wystartować w niedzielnej pojeżdżawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 I ciekawe jakbyś odróżnił 218-konnego, seryjnego GTka od 350-konnego podłubańca Akurat w tym przypadku jest to bardzo proste, ale jezeli sa takie watpliwosci, to istnieje system protestow, ktory chroni obydwie strony i stosowany jest glownie w przypadku czolowki klasyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Kretyńskie pomysły ludzie mają :mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Akurat w tym przypadku jest to bardzo proste, ale jezeli sa takie watpliwosci, to istnieje system protestow, ktory chroni obydwie strony i stosowany jest glownie w przypadku czolowki klasyfikacji. Wg mnie nie, bo jak udowodnisz dokładność pomiaru? Sam nie raz pisałeś, ża hamownia służy tylko do pomiaru mocy przed i po modyfikacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 moim zdaniem bardzo poroniony pomysł. Po to są klasy żeby sie w nich ścigac z podobnymi autami i tam udowadniać co kto umie . Co komu przeszkadza AWD :shock: ? Zreszta posiadanie imprezy czy evo nie jest jednoznaczne z wyjeciem kjsu. Specyfika tych zawodów daje porównywalne szanse wszystkim Pomijam fakt ze regulamin został ogłoszony tuz przed sezonem, a z tego co wiem niektórzy kupili właśnie mocne awd zeby powalczyc o generalkę w PAPIKu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 I ciekawe jakbyś odróżnił 218-konnego, seryjnego GTka od 350-konnego podłubańca . To bardzo proste, -po osiaganych czasach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Akurat w tym przypadku jest to bardzo proste, ale jezeli sa takie watpliwosci, to istnieje system protestow, ktory chroni obydwie strony i stosowany jest glownie w przypadku czolowki klasyfikacji. Kuba, właśnie na stronie jednego z Automobilklubow czytałem regulaminy i kwestie wnoszenia protestów: najpierw zakładasz kaucję, które jest zwrotna jednynie w przypadku uznania zasadności protestu. Mam nadzieję, że się mylę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Hehehehe, przecież wystarczy skręcić doładowanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Owoc, w jakim aucie robi sie z 218KM na 350KM samym doladowaniem? W Civicu? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Owoc, w jakim aucie robi sie z 218KM na 350KM samym doladowaniem? W Civicu? :wink: Oj, no czepiasz się szczegółów. Ale jak skręcisz doładowanie z 1.8 na 0.4, to co się stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 hmm nawet na wrc PS2 jako rookie nie ma dostępu do 4x4.... założenie KJS jest takie że ma być przedszkolem rajdów i moim zdaniem słusznie nie klasyfikuje się 4x4. w K5 można pojechać nawet nowym Focusem RS i masz 300 KM na osi :wink: W PPZM od dawna 4x4 były tylko w klasie gość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzi Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Kretyński pomysł. Za chwile podzielą kjs dla tych co jeżdżą pf126, cc, sc itd. no bo jak tu klasyfikować np cc z civiciem type r :?: To tez nie sprawiedliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 stary.... zaproponuj rozwiązanie a nie podsumowujesz tylko że kretyński....podział na klasy jest przecież a na KJS maluch akurat ma duże szanse objechać typera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 zaproponuj rozwiązanie Akurat też jestem zdania, że pomysł jest słaby. Jeśli chodzi o rozwiązania, to nie rozumiem dlaczego nie może być klasy AWD ale takiej, która jest klasyfikowana i gdzie można wygrać puchar prezesa. Inaczej jest to ściganie dla ścigania. Dla mnie, jako dla nowicjusza, może będzie OK ale dla innych to już nie wiem. Trzeba pamiętać o kilku sprawach. Po pierwsze trwa na dobre wyścig zbrojeń. Pojawiają się coraz lepsze i coraz bardziej przerobione samochody. Czy te CC, które jeżdżą w KJS są fabryczne? W niektórych to tylko buda została z CC. :wink: Wiele osób zainwestowało spore pieniądze w fury, żeby mieć coraz lepsze wyniki. A teraz nagle część z tych osób się de facto wyklucza z rywalizacji. Pomijam już fakt, że taka decyzja zapada tuż przed rozpoczęciem sezonu. Wielu z nas (sam mam Justy) zostanie na lodzie. IMHO należałoby taką decyzję wprowadzić chociażby z roczną karencją. Poza tym wrzuca się mnie do klasy z Sti. I to rozumiem jest równość. Moim zdaniem wylano dziecko z kąpielą. Rozumiem, że jest konieczność wyrównywania sił. Ale naprawdę nie w taki sposób. Sytuacja jest taka, że naprawdę nie wiem gdzie mam teraz jeździć Justy. W sumie to WRC się sypie więc może tam mnie wezmą. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 zaproponuj rozwiązanie .... Rozwiązanie jest proste! Gęste pachołki na asfalcie bez długich prostych, będzie i bezpiecznie i równe szanse. Jak by Chojny na Plejadach III nie potrącił słupka to byłby w generalce na 3 miejscu Sejem ! Więc oską się da. Jednak tendencja jest taka że KJS-y są szybkie bo wszystkim się pochołkolandia znudziła, a wiadomo że gdzie turbina się rozkręci tam i na cztery łapy da się konkretnie po napędzać, oską skicha się, a nie da rady. Ten regulamin jednoznaczni pokazuje jaki napęd jest najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Czy te CC, które jeżdżą w KJS są fabryczne? W niektórych to tylko buda została z CC. :wink: Wiele osób zainwestowało spore pieniądze w fury, żeby mieć coraz lepsze wyniki. no właśnie. w tym sezonie planuję startować CC, prawie serią. już z góry wiem, że nie mam szans. pomijam fakt zmian klas ( 1000-1400ccm3 ). 99% cc i sc mają min. 1.2 z punto ok 100 km + często turbo + masa ok 660 kg i wszystko jasne. kupa kasy władowana w pudło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Ten regulamin jednoznaczni pokazuje jaki napęd jest najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się