mstar Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Zacząłem poprawianie swojej imprezy (2.5i MY 08 US - lanos wolnyssak). Na razie dodałem stabilizację i rozpórkę między kielichami z przodu. Ostatnio wyciąłęm też przedostatni tłumik, zmieniając jednocześnie końcową puszkę na mniejszą i poszerzając rurę (ciekawe, od połowy samochodu były 2 cale, podczas kiedy od kolektora wydechowego przez katalizatory szły 2,5). Teraz cała jest 2,5 i auto troche lepiej idzie i przyjemniej pracuje. To zmniejszenie średnicy (tylko okolice pierwszeg tłumika) jak sądze wiązało się z tym, że auto pochodzi z Kaliforni, a tam ponoć większość aut ma mniejsze moce ze wzglądu na normy emisji spalin i inne.... Czy mam rację? Na ile zmiana kół - mam 16 cali - poprawi prowadzenie auta? Myślę o 18 calach, przy czym mam wątpliwości. Naczytałem się na forum, że ten i owy zmienilinp w GT z 15 na 17 i stała się tragedia. Auto zaczęło chodzić na boki i dziwnie się prowadzić. Może ktoś ma w tym względzie doświadzczenie.... I ostatnia wątpliwość. W znajomej firmie z Piaseczna proponują mi wymianę hamulców na 8 tłoczkowe. Operacja ta wydaje się jednak potwornie droga - około 5k. Czy warto, można, trzeba (niepotrzebne skreślić) zrobić to mnejszym sumptem, np kupując używane (np dopiero co wyjęte z nowego STI lub WRX)? Czy pasują i jaki przyniosa skutek? Moje rzeczywiście mogłyby byc lepsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinKu Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Dorzucę moje 3 gr odnośnie hamulców - myślę, że w moim WRXie były takie same w Twoim aucie. Zmieniłem na zestaw D2 (8tł., 330 mm) i jest o wiele, wiele lepiej. Trzeba tylko pamiętać, że oryginalne klocki w tym zestawie nadają się tylko do wyrzucenia. Obecnie mam Ferrodo Performance i jest super. Zanim to zrobiłem pytałem kilku osób o radę i właściwie wnioski mam dwa: - kupno zacisków/tarczy z WRXa EU - jest bez sensu - zbyt mała poprawa - kupno zacisków BREMBO z STI ma sens techniczy i kosztowy jak znajdziesz używane w dobrej cenie (tzn w cenie zestawu D2/Ksport), ale taki zestaw nie wchodzi na ori felgę 17 cali od WRXa. Ponieważ używam tego zestawu felg w zimę, wybrałem D2. Ty jak kupujesz nowe felgi możesz spróbować z BREMBO - np kupując OZ Ultraleggera Pozdrawiam marcin PS. nie wiem czy felga 18 cali to dobry pomysł :?: - zastanów się nad 17 i dobrymi oponami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 mstar, zapomnij o 18 cali - fajnie wygląda, ale trakcja lepsza tylko na dobrej nawierzchni - 17 jest ok, gumy wystarczy na dziury, a nie będzie taka szeroka i strat nie będzie tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Ja mam dwa komplety oryginalnych 16". Troche sobie plulem w brode, ze na lato nie kupilem siedemnastek, ale jak tydzien temu przejechalem przez Wloclawek to zmienilem zdanie. Mysle ze na 18" bys utknal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HERMAN Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 ja jeżdżę na 245/45/18 i jest super, prowadzenie rewelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się