Wesoly Posted February 1, 2005 Posted February 1, 2005 Witam serdecznie wszystkich użytkowników Subaru! Na forum pojawiłem się za przyczyną zakupu mojego autka. Jest to Legacy 2.0 turbo z 1992 roku. Autko przywiozłem kilka dni temu z Włoch. Na razie załatwiam wszelkie formalności oraz przygotowuje do przeglądu i napraw. Stan techniczny, w szczególności jak na przebieg około 250 tyś, jest całkiem niezły. Silnik pracuje równo, cicho, dobrze wchodzi na obroty, trzyma temp itp. Aby być spokojny zleciłem znajomemu mechanikowi przegląd. Dał mi następujący wykaz napraw: - wymiana rozrządu z rolkami (to oczywiście miałem zrobić w pierwszej kolejności, chyba że z Włoskich papierów rozszyfruje, wymianę w ostatnich latach), - wymiana wszelkich olejów filtrów i płynów, - wymiana tarcz przednich i klocków (twierdzi, ze auto stało długo i od wewnątrz słabo biorą. Co do klocków to nie mam wątpliwości, jednak tarcze to już zapewne bardzo wysoki wydatek i czy uzasadniony?), - wymiana świec, - wymiana drążków kierowniczych (dzisiaj na przeglądzie zobaczę co powie diagnosta), - wyciek z pompy wspomagania (w grę wchodzi regeneracja lub w przypadku niewielkiego wycieku dolewanie płynu, nie wiem co lepsze), - mały wyciek z przedniej przekładni na półosiach, Chyba to tyle lub aż tyle. Autko chce przygotować dobrze, coby mi długo służyło. Jeśli trzeba coś zrobić to trzeba. Proszę o rady co do napraw oraz jakie podzespoły i gdzie najlepiej kupować. Jestem z Oleśnicy, mam dostęp do sklepów z częściami we Wrocławiu. Jeszcze raz wszystkich pozdrawiam! Ps. Oto fotka mojej maszyny jeszcze we Włoszech. Jak będzie wyszykowana umieszczę resztę zdjęć.
aflinta Posted February 1, 2005 Posted February 1, 2005 Witam serdecznie wszystkich użytkowników Subaru!Na forum pojawiłem się za przyczyną zakupu mojego autka. Jest to Legacy 2.0 turbo z 1992 roku. Autko przywiozłem kilka dni temu z Włoch. Na razie załatwiam wszelkie formalności oraz przygotowuje do przeglądu i napraw. Stan techniczny, w szczególności jak na przebieg około 250 tyś, jest całkiem niezły. Silnik pracuje równo, cicho, dobrze wchodzi na obroty, trzyma temp Nie mnie wprawdzie się wypowiadać o (jak to określił Abt) zaturbionych antykach ale liczyłbym się z remontem silnika w okolicach 300 tys km. Przynajmniej tak tu na forum się przwijało przy okazji imprezy. Pozdrawiam nowego szczęśliwego właściciela Artur
jako Posted February 1, 2005 Posted February 1, 2005 ceny na niektóre elementy z intercars-u chyba po zniżkach warsztatowych. , brutto klocki ferrodo przód normalne 156 zł racing 377 zł tarcze brembo przód normalne 130 zł nawiercane 620 zł klocki ferrodo tył normalne 130 zł racing 500 tarcze brembo tył 149 zl świece BKR 6EVX 43 zł Pozdrawiam, Jako
Wesoly Posted February 1, 2005 Author Posted February 1, 2005 Wielkie dzięki za info! Musze jeszcze skompletować rozrząd i zlecić wymianę.
JotEn Posted February 1, 2005 Posted February 1, 2005 wyciek z pompy wspomagania to standard - regeneracja niewiele da - moze na kilkanascie kkm - nie spotkalem jeszzce legasa turbo zeby nie ciekło.
Piotr Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 Z tym remomtem to chyba gruba przesada. A pompa u mnie tez cieknie-ale przypatrz sie czy wartoto robic. Ja ma niedługo to auto, od 4 tys km,a płynu nie musialem jeszce dolewac do wspomagania. Jezeli chodzi o rozrza to wlosi pisza stan liznika przy ostatniej wymianie na obudowie rozrzadu, lub wydrapują, ale wymienic trzeba i pewnierazem zpompą wody. .A czy to nie jest ten legac, o którym była mowa jakis czas temu na furum-http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101513. Miłej eksploatacji
Wesoly Posted February 2, 2005 Author Posted February 2, 2005 Po co wymieniać pompę wody przy wymianie rozrządu? Co do auta to nie jest na 100% to, do którego podałeś link. Ps. Jesli ktoś jest zainteresowany gość ma jeszcze jedno białe turbo z '92r i 6 sztuk 1996-2003r. Pozdrawiam Wesoły
Piotr Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 Pompa wody jest również rolka paska rozrzadu w legacy T.Taki ruski schamat silnika przegladałem. Jak gadam głupoty to niech ktoś mie poprawi.
Wesoly Posted February 2, 2005 Author Posted February 2, 2005 Przy rozrządzie oczywiście do wymiany wszystkie rolki.
inzynier_mamon Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 Po co wymieniać pompę wody przy wymianie rozrządu?Co do auta to nie jest na 100% to, do którego podałeś link. Ps. Jesli ktoś jest zainteresowany gość ma jeszcze jedno białe turbo z '92r i 6 sztuk 1996-2003r. Pozdrawiam Wesoły Np w Oplu przy wymianie rozrządu zaleca się wymiane pompy wodnej. Oczywiście jesli nie była wymieniana wcześniej Pozdrawiam
gracjani Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 witam Rafał ;] widze ze masz spryskiwacza jednego upierdzielonego
Wesoly Posted February 4, 2005 Author Posted February 4, 2005 Niestety brakuje jednej osłonki na spryskiwacz. Mam wykręcony od zwykłego Legacy. Jeśli nie znajdę lub nie dorobię osłonki to go założę.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.