sfaragdas Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Witam konczymy swapa coupe... mielismy wiazke razem z silnikiem 2.0 Turbo z forester 06 UK. wiec tak po wczorajszej wieczornej dlubaninie, podlaczylem sprawdzielm ta lambde z podgrzewaniem i okazalo sie ze brakuje masy to ja dorobilem ;-) autko zaczelo rowno pracowac ;-) ale po skanowaniu dalej mam nowe bledy: przed odpaleniem: 1152 - Lack OF HO2S21 Switch - Sensor Indicates Rich 1153 - Bank 2 Fuel Control Shifted Lean 1518 - Intake Manifold Runner Control (stuck open) 503, 502 - vechical speed sensor - czy moge go podlaczyc do czujki z licznika?? 137 - O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2) 852 - park neutral switch (do masy to czy do +12??) po odpaleniu i zeskanowaniu: 852 - park neutral switch (do masy to czy do +12??) 502 - vechical speed sensor 558 - brake booster pressure sensor (do masy czy +12??) 31 - HO2S heater control circuit low bank 1 sensor 1 37 - HO2S heater control circuit low bank 1 sensor 2 137 - O2 sensor circuit low voltge bank 1 sensor 2 390 - camshaft position sensor B circuid 365 - camshaft position sensor B circuid bank 1 Mam dewie sondy lambda jedna ma dwa przewody a druga ma 4 (rozumiem ze ta z 4 to ta grzana) pompa paliwa jest z serii i podlaczona na wylacznik na starym obwodzie. rozumiem ze nie przejmowac sie tymi bledami od pompy?? 558 i 852 to pewnie tez malo istotne... ale jak to zasymulowac?? niewiem czemu ale wskaznik paliwa nie dziala ;/ a jest na stqarej wiazce... sprawdzalem to na przewodzie bronzowo bialym jest 7,5V. i czy czujke temperatury moge podlaczyc bezposrednio z czujnika z silnika?? p.s. na koniec mam male pytanie bo w moim 2.5rs coupe jak i w swapowanym jest tak ze jak przekrecam stacyjke na zaplon to sie wentylator wlacza i wylacza i tak na okraglo... czy to jest normalne?? co moze byc przyczyna... ze schematow patrzylem to musi byc info z kompia na wyjsciu jak podaje (-) na przekaznik i w takim razie musi falowac... no chyba ze brakuje jakiegos czegos po drodze diody albo co ?? bo w swapowanym info z kompa do przekaznikow podlaczylem pod stra wiazke z kompa... i jeszcze pytanie co do klawiatury do wpisywania kodu mozna to jakos wyciac?? i immobilajzer tez?? bo szczerze to naprawde jest to zbedne... i mam taki motyw ze jak z pilota odblokuje alarm i nie odpale auta przez minute to potem nie odpale musze zablokowac i odblokowac... bede wdzieczny za kazda odpowiedz... pozdrawiam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now