sfaragdas Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam konczymy swapa coupe... mielismy wiazke razem z silnikiem 2.0 Turbo z forester 06 UK. wiec tak po wczorajszej wieczornej dlubaninie, podlaczylem sprawdzielm ta lambde z podgrzewaniem i okazalo sie ze brakuje masy to ja dorobilem ;-) autko zaczelo rowno pracowac ;-) ale po skanowaniu dalej mam nowe bledy: przed odpaleniem: 1152 - Lack OF HO2S21 Switch - Sensor Indicates Rich 1153 - Bank 2 Fuel Control Shifted Lean 1518 - Intake Manifold Runner Control (stuck open) 503, 502 - vechical speed sensor - czy moge go podlaczyc do czujki z licznika?? 137 - O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2) 852 - park neutral switch (do masy to czy do +12??) po odpaleniu i zeskanowaniu: 852 - park neutral switch (do masy to czy do +12??) 502 - vechical speed sensor 558 - brake booster pressure sensor (do masy czy +12??) 31 - HO2S heater control circuit low bank 1 sensor 1 37 - HO2S heater control circuit low bank 1 sensor 2 137 - O2 sensor circuit low voltge bank 1 sensor 2 390 - camshaft position sensor B circuid 365 - camshaft position sensor B circuid bank 1 Mam dewie sondy lambda jedna ma dwa przewody a druga ma 4 (rozumiem ze ta z 4 to ta grzana) pompa paliwa jest z serii i podlaczona na wylacznik na starym obwodzie. rozumiem ze nie przejmowac sie tymi bledami od pompy?? 558 i 852 to pewnie tez malo istotne... ale jak to zasymulowac?? niewiem czemu ale wskaznik paliwa nie dziala ;/ a jest na stqarej wiazce... sprawdzalem to na przewodzie bronzowo bialym jest 7,5V. i czy czujke temperatury moge podlaczyc bezposrednio z czujnika z silnika?? p.s. na koniec mam male pytanie bo w moim 2.5rs coupe jak i w swapowanym jest tak ze jak przekrecam stacyjke na zaplon to sie wentylator wlacza i wylacza i tak na okraglo... czy to jest normalne?? co moze byc przyczyna... ze schematow patrzylem to musi byc info z kompia na wyjsciu jak podaje (-) na przekaznik i w takim razie musi falowac... no chyba ze brakuje jakiegos czegos po drodze diody albo co ?? bo w swapowanym info z kompa do przekaznikow podlaczylem pod stra wiazke z kompa... i jeszcze pytanie co do klawiatury do wpisywania kodu mozna to jakos wyciac?? i immobilajzer tez?? bo szczerze to naprawde jest to zbedne... i mam taki motyw ze jak z pilota odblokuje alarm i nie odpale auta przez minute to potem nie odpale musze zablokowac i odblokowac... bede wdzieczny za kazda odpowiedz... pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się