Adrian-2.0-GT Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Niemam żadnych znaków Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Niemam żadnych znaków nie ma znaczenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian-2.0-GT Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 nie zakładam nowego. jakieś delikatne nawierty ma od wyważenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 nie zakładam nowego. jakieś delikatne nawierty ma od wyważenia. zakładaj i sie nie przejmuj nawiertami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian-2.0-GT Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 A pomoże na konie jak bym założył lżejsze. mam akurat silnik wyjęty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 A pomoże na konie jak bym założył lżejsze. mam akurat silnik wyjęty? na konie nie, na szybsze wkręcanie na obroty tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Ale podnosi Ci się moment obrotowy na wyższe obroty Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 A tak troche podczepiajac sie pod temat - czy wszystkie klasyki maja takie samo kolo zamachowe niezaleznie od srednicy sprzegla? Czy roznice sa tylko w kolach zamachowych miedzy 5- i 6-biegowa skrzynia biegow? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now