Skocz do zawartości

[My08 USA] Check Engine + cruise + brak kontroli trakcji


uosiu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

3,0 robi sceny.

Czyli jednak. Dlam mnie opisywany kiedyś temat jest do dzisiaj abstrakcją....Ale "tęgie" głowy wtedy stwirdziły, że H6v kombinacja z tłumikami przelotowymi i innymi wynalazki musi skończyć się zakupem oryginału lub podobnej podróbki

 

[ Dodano: Czw Lut 05, 2009 8:56 pm ]

3,0 robi sceny.

Czyli jednak. Dlam mnie opisywany kiedyś temat jest do dzisiaj abstrakcją....Ale "tęgie" głowy wtedy stwirdziły, że H6v kombinacja z tłumikami przelotowymi i innymi wynalazki musi skończyć się zakupem oryginału lub podobnej podróbki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
:) Coś faktycznie wyskakują problemy z tymi ikonkami! W moim też to wyskoczyło (kontrola trakcji, cruise, check engine)- w serwisie kasuja to juz 5 raz ale po czasie pojawia sie znowu! Powiedzieli ze to wina złego paliwa (tankuje na zmianę bp,orlen,shell) więc chyba to odpada. A po ktoryms tam razie zdecydowali wymienić katalizator...jak na razie ok....pozyjemy zobaczymy:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja jeszcze dorzuce 2 centy. W moim OBK 2.5i MY07 rowniez zaswiecily sie swiatelka po tym jak troszke zbyt agresywnie chcialem wyjechac z zasniezonego miejsca parkingowego. Diler subaru powiedzial wyczyscil kod ale powiedzial ze jesli kola sie w miejscu slizgaja za szybko to wyskakuje blad - ile w tym prawdy - nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Coś faktycznie wyskakują problemy z tymi ikonkami! W moim też to wyskoczyło (kontrola trakcji, cruise, check engine)- w serwisie kasuja to juz 5 raz ale po czasie pojawia sie znowu! Powiedzieli ze to wina złego paliwa (tankuje na zmianę bp,orlen,shell) więc chyba to odpada. A po ktoryms tam razie zdecydowali wymienić katalizator...jak na razie ok....pozyjemy zobaczymy:)

 

U mnie na szczęście nie pojawia się nic :) A co do paliwa, to miałem kiedyś w Golfie jeszcze taki problem, Pan powiedział, że kiepskie leje, to mu odpowiedziałem, że leje gdzie popadnie, nie mam ulubionej stacji, więc mi to wisi, odpowiedział, żebym w takim razie spróbował wybrać jedną sieć, jakąś dobrą... Wybrałem lokalny Orlen (po znajomości więc nie jest chrzczone na pewno) i BP i się problem skończył, teraz Tribecę tankuje tak samo i nie ma problemu wogóle :) Wychodzi na to, że się silniki przyzwyczajają, chociaż podobno to i tak nie ważne w jakiej sieci tankujemy bo i tak paliwo jest dokładnie takie samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ,

Jestem posiadaczem SubaruTribeca 2008. Sprowadzony ze stanów .Chciałby dowiedzieć się jaka jest prawda o czujniku temperatury silnika i poziomu oleju. Ufałem ,że autko tej klasy wytrzyma do pierwszego przeglądu , a skoro ma czujnik ciśnienia powietrza w oponach to napewno ostrzeże mnie o minimalnym spadku poziomu oleju . Właśnie straciłem silnik. Czy ktoś z Was Subarowicze miał lub zna taki przypadek. Moze to wada modelu. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

Jestem posiadaczem SubaruTribeca 2008. Sprowadzony ze stanów .Chciałby dowiedzieć się jaka jest prawda o czujniku temperatury silnika i poziomu oleju. Ufałem ,że autko tej klasy wytrzyma do pierwszego przeglądu , a skoro ma czujnik ciśnienia powietrza w oponach to napewno ostrzeże mnie o minimalnym spadku poziomu oleju . Właśnie straciłem silnik. Czy ktoś z Was Subarowicze miał lub zna taki przypadek. Moze to wada modelu. :cry:

 

Darek współczuję, za bardzo zaufałeś wskaźnikom, takich przypadków nie znam i nie wiem jak jest z olejem w h6, ale ja nawykowo sprawdzam poziom, szczególnie w nowym dla mnie aucie.

Np w renaultach, których kilka sztuk przewinęło się przez moje ręce, poziom oliwy pokazywany był przez kilkanaście sekund od przekręcenia kluczyka na wyświetlaczu licznika kilometrów. W cilio 1,2 zawsze literek był w bagażniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałby dowiedzieć się jaka jest prawda o czujniku temperatury silnika i poziomu oleju

 

W Tribece jest kontrolka ciśnienia czy poziomu oleju? Kontrolka czy wskaźnik?

 

Pewnie kontrolka ciśnienia.

 

:arrow: kontrolka zatarcia silnika... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałby dowiedzieć się jaka jest prawda o czujniku temperatury silnika i poziomu oleju

 

W Tribece jest kontrolka ciśnienia czy poziomu oleju? Kontrolka czy wskaźnik?

 

Pewnie kontrolka ciśnienia.

 

:arrow: kontrolka zatarcia silnika... :cool:

 

No tak,...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskaznika poziomu oleju nie ma , jest tylko cisnienie. Jak sie zapali w czasie jazdy to najczęsciej jest juz za pozno. W wersjach UE jest obowiazek wym. oleju po 5000 tys ( gwarancja ) jak w US nie wiem. Po tej wymianie nie spotkałem sie , zeby trzeba bylo dolewac do 15 tys ( przeglad ) Przy dalszych przegladach tez nie spotkalem sie z info. o jakims wiekszym zuzyciu ale sprawdzac trzeba ( najlepiej co tysiac +- )

Wnioskuje , ze to auto co tydzien temu do mnie Pan przyholowal.

Przykra sprawa bo auto nowe.

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie Andrzeju,

Tak to ja jestem tym farciarzem z zatartym silnikiem. Przypadek ,który mi się przytrafił nastąpił podczas jazdy .Nie bylo żadnych objawów. Nie podniosła się temperatura silnika i nie zaświeciła się kontrolka oleju. Żadna kontrolka . Zorientowałem się bo usłyszałem terkotanie , jakby odgłos od wiatraka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie Andrzeju,

Tak to ja jestem tym farciarzem z zatartym silnikiem. Przypadek ,który mi się przytrafił nastąpił podczas jazdy .Nie bylo żadnych objawów. Nie podniosła się temperatura silnika i nie zaświeciła się kontrolka oleju. Żadna kontrolka . Zorientowałem się bo usłyszałem terkotanie , jakby odgłos od wiatraka.

 

A, sprawdziłeś, poziom oleum jak ostygł. W sensie żartu.

 

Czy przy okazji były jakieś objawy utraty mocy, ty mu w gaz, a on jakoś ociężale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panie Andrzeju,

Tak to ja jestem tym farciarzem z zatartym silnikiem. Przypadek ,który mi się przytrafił nastąpił podczas jazdy .Nie bylo żadnych objawów. Nie podniosła się temperatura silnika i nie zaświeciła się kontrolka oleju. Żadna kontrolka . Zorientowałem się bo usłyszałem terkotanie , jakby odgłos od wiatraka.

 

A, sprawdziłeś, poziom oleum jak ostygł. W sensie żartu.

 

Czy przy okazji były jakieś objawy utraty mocy, ty mu w gaz, a on jakoś ociężale.

:mrgreen: Nie sprawdziłem , bo już poza panewką nie zamierzałem niczego smażyć :grin: Samochód przed i w trakcie swej ostatniej podróży nie wykazywał spadku mocy.

Olej w silniku był od nowości . Samochód ma dobity przebieg - wiadomo dlaczego. Rzeczywisty przebieg to około 18000 km. Właśnie po powrocie zamierzałem zrobić przegląd . I to właśnie potraktowałem zbyt poważnie :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej w silniku był od nowości
Rzeczywisty przebieg to około 18000 km.

No to bez tej wymiany przy +- 5000km i bez dolewania nie mial prawa dojezdzic z olejem w misce. Tym bardziej , ze jest to okres "docierania' i pewnie stad w wersji UE koniecznosc wym. przy 5 tys.

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

zrobilismy sobie tripa z wroclawia do szklarskiej poreby na narty. autko nowe, obecnie ma 700 mil na liczniku. Na trasie mielismy jakies 40km autostrady z predkoscia 150-170km/h

gdzies po 130km jazdy (od autostrady minelo jakies 80) zaswiecily sie kontrolki check engine, migajace cruise i lampka braku kontroli trakcji. Any ideas co sie stalo?

----

po zaswieceniu sie kontrolek silnik normalnie pracowal, dla pewnosci sprawdzilem poziom oleju (do polowy skali na bagnecie), co by silnik na sucho nie chodzil i do mety dojechalismy

 

 

 

Witam Kolego widzę że masz mały problem .Mam Tribecę model 2009 zrobiłem 3500 km i te same objawy wystąpiły u mnie , oczywiście autko zostało odholowane do serwisu i się zaczęło :

Nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną doszli do wniosku ,że trzeba wymienić płytę elektroniczną z zaworami hydraulicznymi która odpowiedzialna jest za przełączanie biegów 7 tygodni czekania i została wymieniona - super trochę się ucieszyłem , ale nie na długo po następnych 4000 km znowu to samo , laweta serwis i gorączka głów co to może być doszli do wniosku ,że druga płyta która jest odpowiedzialna za ręczne przełączanie biegów czekam od 15 grudnia 2008 r na tą część tak tak 3 miesiące , jestem umówiony na srodę na wymianę , ale już wiem że to nie ta część będzie odpowiedzilna za te usterki , najprawdopodobniej będzie to cała wiązka elektryczna z komputerem włącznie . Fakt auto jest na gwarancji , ale i tak się zawiodłem na tribece . Dam znać jak chodzin po wymianie . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ten mi też ustąpił po odłączeniu akumulatora , później się znowu pojawił po przejechaniu około 4000 km , znowu był reset i dalej to samo . Mam nadzieję ,że u ciebie był

to jednostkowy przypadek . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...