STACHU Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Szanowni, Kiełkuje mi pomysł założenia ustrojstwa jak w tytule. Znalazłem zestaw D2 Racing w ciekawej cenie i w związku z tym mam kilka pytań: :arrow: czy da się to zamontować w miejsce seryjnego mechanizmu tak, aby wyglądał w miarę seryjnie i wszystko pasowało? :arrow: czy oprócz tego co w zestawie potrzeba jeszcze jakieś gadżety do tego? :arrow: czy to ustrojstwo podłącza się do układu hamulcowego? Wygląda to tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 STACHU, masz szukajkę :neutral: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... y+r%EAczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Tak powinien działać hamulec hydrauliczny.Filmik nr 2 : http://eurosport.onet.pl/wideo/rozpedzony-bolt-staranowal-dziewczyne-z-kwiatami,103311,w.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Podłącze się do tematu: Czy instalując ręczny trzeba wywalić ABS ?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 A po co chcesz wywalić ABS? Nie trzeba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Słyszałem że montaż hydraulicznego wiąże się ze wstawieniem zaworów zwrotnych i wywaleniu ABS bo nie będzie działał. Jeżeli nie trzeba to dobra wiadomość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Niech się ktoś jeszcze z technicznego punktu widzenia wypowie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Słyszałem że montaż hydraulicznego wiąże się ze wstawieniem zaworów zwrotnych i wywaleniu ABS bo nie będzie działał. Jeżeli nie trzeba to dobra wiadomość. nie trzeba , montowałem kilka sztuk m.in. carlos, piździor, i mają ABS i zadnych zaworów zwrotnych i wszytsko działa jak należy Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Carfit. Dobrze wiedzieć jakiej firmy polecasz i czy jest dostępny w PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 (edited) Carfit. Dobrze wiedzieć jakiej firmy polecasz i czy jest dostępny w PL. AP Racing , lub pompy robione na zamówienie zgodne z homologacja grupy N , oczywiscie tylko i wyłącznie dwuobwodowe , najlepiej z korektorem 7 dmio stopniowym AP Jest wszystko dostepne w Polsce Edited December 25, 2012 by carfit Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 a co powiesz o recznym na dwoch pompach niedwuobwodowych? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 a co powiesz o recznym na dwoch pompach niedwuobwodowych? Lipa Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 a to naprawde jest tak, ze tylko AP Racing robi bardziej konkretny sprzet i ciezko dostac w polsce cokolwiek innego sensownego (i tez tanszego)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 a to naprawde jest tak, ze tylko AP Racing robi bardziej konkretny sprzet i ciezko dostac w polsce cokolwiek innego sensownego (i tez tanszego)? nie, jest jeszcze Alcon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 nie, jest jeszcze Alcon I ten Alcon robi tak jak zamieszczonym przezemnie powyżej filmie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukan Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Ja u siebie mam zalozony na pompie jednoobwodowej na trójnikach i dziala prawidlowo.Co pradwa mam odpiety abs ale tylko przez bezpiecznik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 na slickach latem tez? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukan Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Nie na slicku ale w Kielcach na RE050 bez problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Na Kielcach i cywilnej oponie to dobra seria daje radę,bez problemu.Nawet na semislicku,latem na serii nie miałem problemów.Tyle że to GT i lekka dupka.Natomiast latem i na dobrym,rozgrzanym slicku może być lipa panie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 latem na ciepłym slicku, a na niedogrzanych tylnych hamulcach , nawet na 2obwodowej pompie AP trzeba nieco wspomóc się wahadłem aby się zawinąć... ale mówię tu o wadze new-age'a, nie wiem jakby to się sprawdzało w GC - ale ogólnie hydraulika miażdży Link to comment Share on other sites More sharing options...
dario007 Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Chlopaki z jakimi kosztami trzeba sie liczyc na montaż takiego cuda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayo Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 (edited) szukam podobnego zestawu od dluzszego czasu i ceny sa masakryczne. a i wybor tez niewielki, z pomp znalalzem 2 obw AP (~2000) i kopie wilwooda (troche mniej) do tego korektor (~1900) i sama dzwignia ktorej cena miazdzy (~2700), takze cala impreza kolo 7000 pewnie Edited December 29, 2012 by Ayo Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 (edited) szukam podobnego zestawu od dluzszego czasu i ceny sa masakryczne. a i wybor tez niewielki, z pomp znalalzem 2 obw AP (~2000) i kopie wilwooda (troche mniej) do tego korektor (~1900) i sama dzwignia ktorej cena miazdzy (~2700), takze cala impreza kolo 7000 pewnie Nie wiem skąd te ceny wziołeś , ale cały zestaw z montazem , przewodami w oplocie , końcowkami , do wkrecenia , wychodzi grubo ponizej 5k . Pompa dwuobwodowa , Nkowa , korektor , dwzignia pionowa lub pozioma ( pionowa lepsza ) itp. Edited December 29, 2012 by carfit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayo Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 szukam podobnego zestawu od dluzszego czasu i ceny sa masakryczne. a i wybor tez niewielki, z pomp znalalzem 2 obw AP (~2000) i kopie wilwooda (troche mniej) do tego korektor (~1900) i sama dzwignia ktorej cena miazdzy (~2700), takze cala impreza kolo 7000 pewnie Nie wiem skąd te ceny wziołeś , ale cały zestaw z montazem , przewodami w oplocie , końcowkami , do wkrecenia , wychodzi grubo ponizej 5k . Pompa dwuobwodowa , Nkowa , korektor , dwzignia pionowa lub pozioma ( pionowa lepsza ) itp. ceny z katowic... jak odpiszesz na PW to przygarne caly zestaw, chyba ze tego pana nie obslugujemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 jak odpiszesz na PW to przygarne caly zestaw, chyba ze tego pana nie obslugujemy przecież pisałem Ci kwestia jest tylko dzwigni , i magików czy to ktoś ogarnie , bo pewne rzeczy trzeba na aucie robic , jak mocowanie stelarza dzwigni , czy mocowanie pompy . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now