Jump to content

Hydrauliczny ręczny w GT


STACHU
 Share

Recommended Posts

Szanowni,

 

Kiełkuje mi pomysł założenia ustrojstwa jak w tytule. Znalazłem zestaw D2 Racing w ciekawej cenie i w związku z tym mam kilka pytań:

:arrow: czy da się to zamontować w miejsce seryjnego mechanizmu tak, aby wyglądał w miarę seryjnie i wszystko pasowało?

:arrow: czy oprócz tego co w zestawie potrzeba jeszcze jakieś gadżety do tego?

:arrow: czy to ustrojstwo podłącza się do układu hamulcowego?

 

Wygląda to tak

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Słyszałem że montaż hydraulicznego wiąże się ze wstawieniem zaworów zwrotnych i wywaleniu ABS bo nie będzie działał.

Jeżeli nie trzeba to dobra wiadomość.

 

nie trzeba , montowałem kilka sztuk m.in. carlos, piździor, i mają ABS i zadnych zaworów zwrotnych i wszytsko działa jak należy

Link to comment
Share on other sites

Carfit. Dobrze wiedzieć jakiej firmy polecasz i czy jest dostępny w PL.

 

AP Racing , lub pompy robione na zamówienie zgodne z homologacja grupy N , oczywiscie tylko i wyłącznie dwuobwodowe , najlepiej z korektorem 7 dmio stopniowym AP

Jest wszystko dostepne w Polsce

Edited by carfit
Link to comment
Share on other sites

Na Kielcach i cywilnej oponie to dobra seria daje radę,bez problemu.Nawet na semislicku,latem na serii nie miałem problemów.Tyle że to GT i lekka dupka.Natomiast latem i na dobrym,rozgrzanym slicku może być lipa panie.

Link to comment
Share on other sites

latem na ciepłym slicku, a na niedogrzanych tylnych hamulcach , nawet na 2obwodowej pompie AP trzeba nieco wspomóc się wahadłem aby się zawinąć... ale mówię tu o wadze new-age'a, nie wiem jakby to się sprawdzało w GC - ale ogólnie hydraulika miażdży :D

Link to comment
Share on other sites

szukam podobnego zestawu od dluzszego czasu i ceny sa masakryczne. a i wybor tez niewielki,

z pomp znalalzem 2 obw AP (~2000) i kopie wilwooda (troche mniej) do tego korektor (~1900) i sama dzwignia ktorej cena miazdzy (~2700), takze cala impreza kolo 7000 pewnie

Edited by Ayo
Link to comment
Share on other sites

szukam podobnego zestawu od dluzszego czasu i ceny sa masakryczne. a i wybor tez niewielki,

z pomp znalalzem 2 obw AP (~2000) i kopie wilwooda (troche mniej) do tego korektor (~1900) i sama dzwignia ktorej cena miazdzy (~2700), takze cala impreza kolo 7000 pewnie

 

Nie wiem skąd te ceny wziołeś :blink: , ale cały zestaw z montazem , przewodami w oplocie , końcowkami , do wkrecenia , wychodzi grubo ponizej 5k . Pompa dwuobwodowa , Nkowa , korektor , dwzignia pionowa lub pozioma ( pionowa lepsza ) itp.

Edited by carfit
Link to comment
Share on other sites

szukam podobnego zestawu od dluzszego czasu i ceny sa masakryczne. a i wybor tez niewielki,

z pomp znalalzem 2 obw AP (~2000) i kopie wilwooda (troche mniej) do tego korektor (~1900) i sama dzwignia ktorej cena miazdzy (~2700), takze cala impreza kolo 7000 pewnie

 

Nie wiem skąd te ceny wziołeś :blink: , ale cały zestaw z montazem , przewodami w oplocie , końcowkami , do wkrecenia , wychodzi grubo ponizej 5k . Pompa dwuobwodowa , Nkowa , korektor , dwzignia pionowa lub pozioma ( pionowa lepsza ) itp.

 

ceny z katowic...

jak odpiszesz na PW to przygarne caly zestaw, chyba ze tego pana nie obslugujemy :P

Link to comment
Share on other sites

jak odpiszesz na PW to przygarne caly zestaw, chyba ze tego pana nie obslugujemy :P

 

:blink: przecież pisałem Ci :coffee: kwestia jest tylko dzwigni , i magików czy to ktoś ogarnie , bo pewne rzeczy trzeba na aucie robic , jak mocowanie stelarza dzwigni , czy mocowanie pompy .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...