eden 0 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 witam Jeden jakos przestal mi reagować i chcialem go rozkrecić i sprawdzić czy coś sie stalo w srodku.... Czy ktos z Was to już robil bo w sumie nie wiem czy się da a nie chciałbym go zniszczyć bo nie ma nigdzie śrubek tylko pokrywka z szkiełkiem się obraca i nie wiem czy trzeba ja sila ściągnąć??? Link to post Share on other sites
adamusmax 1 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 ktory przestal reagowac :?: Link to post Share on other sites
eden 0 Posted January 26, 2009 Author Share Posted January 26, 2009 oil temp darady zobaczyc czy cos tam sie stalo w srodku? Link to post Share on other sites
adamusmax 1 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 ale co sie dzieje :?: Link to post Share on other sites
eden 0 Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 jak kiedys pisalem staralem sie znalesc czujnik tak aby pasował do wejscia w bloku. Gdy w koncu udalo sie to zrobic okazalo sie ze cos jest nie tak zegar pokazywal za duze warstosci zaraz po uruchomieniu auta na wskazniku byla temp 130C Osoba ktora wykonywala mi czujnik doszla do wniosku ze trzeba dolozyc jeszcze opornik przed podlaczeniem sygnalu. Gdy w koncu podlaczylem zegar z tym oponikiem przez 5 minut wskazania byly dobre a pozniej nagle wskazowka opadla do min i juz sie nie rusza. Aby sprawdzic czy to nie wina tego opornika podlaczylem zegar bez niego ale tez juz nie zareagowal a wczesniej dzialal (choc pokazywal zawyzone wartosci). Z tego wniosek ze cos musialo sie chyba stac w zegarze i chialem go rozkrecic i sprawdzic Link to post Share on other sites
adamusmax 1 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 a moze rzezbiarz uszkodzil czujnik kurcze eden wszyscy podlaczyli te zegary bez problemu - tylko Ty trafiles na jakiegos goscia, ktory sam sobie tworzy problemy ja mam podlaczony czujnik w broku magistrali olejowej z przodu bloku i nie musialem zadnych redukcji robic ani nic - brok zostal wykrecony, przewiercony i nagwintowany - potem czujnik wkrecony i juz - wszystko dziala - temperatury pokazuje dobre a z tego co sie orientuje jako pierwszy mialem zamontowane te zegary i dzialaja u mnie najdluzej - nic sie z nimi nie dzieje a czujnik temperatury wlasnie dziala na zasadzie opornosci i jak Wielki Elektronik podlaczyl do niego opornik to zmienil wskazania zupelnie - dlatego wskazywal "0" a przy kombinacjach dostosowywania czujnika do bloku nie zdziwie sie jak po prostu ten czujnik zostal uszkodzony mechanicznie a od poczatku pisalem - brok przewiercic i nagwintowac gwintownikiem pasujacym do czujnika i mialbys swiety spokoj na serio nie dziwie sie ze subarowcy z WRO jezdza do KTW lub Dzierzoniowa serwiswac auta :roll: Link to post Share on other sites
Grzesiek_67 22 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 eden, dokładnie, jak piszę Adaś, montaż identyczny czyli bezproblemowy. Wracając do Twojego pytania - niestety, nie mam fioletowego pojęcie. Nie było potrzeby rozkręcania budzików. Pozdrawiam Grzegorz Link to post Share on other sites
Arti 33 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Ja się przymierzam powoli do montażu tych zegarów ale widze, że nie będzie łatwo. Myślałem, że jest jakieś wolne gniazdo na czujnik temp oleju a tu się okazuje, że brok przewiercic i nagwintowac gwintownikiem pasujacym do czujnika i mialbys swiety spokoj A którędy puściliście przewody ze słupka/deski rozdzielczej do komory silnika? Link to post Share on other sites
adamusmax 1 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 wykrecenie broku z przodu bloku trwa 5 minut potem nagwintowanie znowu 5 minut i wkrecenie kolejne 5 minut - bylem przy montazu moich i nie jest to zaden problem przewody sa puszczone tak jak przechodzi wiazka przez przednia grodz Link to post Share on other sites
siekla 56 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Od mojego slupka puscilem kable w otworze instalacyjnym nad pedalami - a raczej chlopaki z nie-ASO mi tak poprowadzili. Link to post Share on other sites
adamusmax 1 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Od mojego slupka puscilem kable w otworze instalacyjnym nad pedalami - a raczej chlopaki z nie-ASO mi tak poprowadzili. dokladnie - tam jest miejsce na przejscie przewodow i tamtedy sa puszczone mnie zastanawia co Ci mechanicy robia, ze takie problemy sobie tworza u mnie montaz 4 zegarow trwal moze 1,5 godziny razem z podlaczeniem EGT :roll: Link to post Share on other sites
pablonas 577 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Co to za zegary? Ma ktoś foto? Ile kosztuje i gdzie można kupić? (Na PW może być ) Link to post Share on other sites
kashmere 5 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 mnie zastanawia co Ci mechanicy robia, ze takie problemy sobie tworzau mnie montaz 4 zegarow trwal moze 1,5 godziny razem z podlaczeniem EGT :roll: Spróbuj to zrobić w Trójmieście :wink: Link to post Share on other sites
Arti 33 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 pablonas, http://www.sw-performance.com/ Wiem kto ma jeszcze jednen komplet na sprzedaż za dobrą cenę. Oil temp, boost, oil press. Jakość "zdziebko" lepsza od AutoGaugana. Link to post Share on other sites
pablonas 577 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Arti, :arrow: PeWu Link to post Share on other sites
eden 0 Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 a moze rzezbiarz uszkodzil czujnik kurcze eden wszyscy podlaczyli te zegary bez problemu - tylko Ty trafiles na jakiegos goscia, ktory sam sobie tworzy problemy ja mam podlaczony czujnik w broku magistrali olejowej z przodu bloku i nie musialem zadnych redukcji robic ani nic - brok zostal wykrecony, przewiercony i nagwintowany - potem czujnik wkrecony i juz - wszystko dziala - temperatury pokazuje dobre a z tego co sie orientuje jako pierwszy mialem zamontowane te zegary i dzialaja u mnie najdluzej - nic sie z nimi nie dzieje a czujnik temperatury wlasnie dziala na zasadzie opornosci i jak Wielki Elektronik podlaczyl do niego opornik to zmienil wskazania zupelnie - dlatego wskazywal "0" a przy kombinacjach dostosowywania czujnika do bloku nie zdziwie sie jak po prostu ten czujnik zostal uszkodzony mechanicznie a od poczatku pisalem - brok przewiercic i nagwintowac gwintownikiem pasujacym do czujnika i mialbys swiety spokoj na serio nie dziwie sie ze subarowcy z WRO jezdza do KTW lub Dzierzoniowa serwiswac auta :roll: Moze mam takiego pecha nie wiem Bylem w 4T i oni tez doradzali mi montaz tego w bloku nawet dostarczyli mi gwint pod jaki powinnien byc wykonany czujnik. Co do elektronika to naprawde jest to bardzo kompetenta osoba i zajmuje sie wykonywaniem zegarow i czujnikow. Maly oponik zostal podlaczony do kabla z sygnalem od czujnika i nie chce sie wierzyc zeby przez to zepsul sie zegar Link to post Share on other sites
adamusmax 1 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 eden juz widzialem paru kompetentnych elektronikow czujnik dziala na zasadzie bimetalu czyli zmienia swoja opornosc pod wplywem temperatury - jezeli zmienisz mu opornosc oporniczkiem to bedzie glupoty pokazywal Link to post Share on other sites
TomS 0 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 ...u mnie montaz 4 zegarow trwal moze 1,5 godziny razem z podlaczeniem EGT :roll: No chyba trochę przesadziłeś... :shock: chyba że termoparę od EGT wrzucili Ci do tylnego tłumika luzem :wink: Ale może to ja jestem zbyt wolny... :sad: Co do montażu czujnika ciśnienia to ja wykożystałem brok z tyłu silnika, ten przedni przydał się do wkręcenia czujnika temperatury. Ale potencjał ten silnik ma- kilka wolnych broków jeszcze zostało. Link to post Share on other sites
siekla 56 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 ...u mnie montaz 4 zegarow trwal moze 1,5 godziny razem z podlaczeniem EGT :roll: No chyba trochę przesadziłeś... :shock: chyba że termoparę od EGT wrzucili Ci do tylnego tłumika luzem :wink: Ale może to ja jestem zbyt wolny... :sad: Hmm, no wiesz przy okazji pewnie pogadali wiec roboty to na pol godziny bylo Link to post Share on other sites
adamusmax 1 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 ...u mnie montaz 4 zegarow trwal moze 1,5 godziny razem z podlaczeniem EGT :roll: No chyba trochę przesadziłeś... :shock: chyba że termoparę od EGT wrzucili Ci do tylnego tłumika luzem :wink: Ale może to ja jestem zbyt wolny... :sad: Co do montażu czujnika ciśnienia to ja wykożystałem brok z tyłu silnika, ten przedni przydał się do wkręcenia czujnika temperatury. Ale potencjał ten silnik ma- kilka wolnych broków jeszcze zostało. Tomek wolny jestes........jak sanki w maju Link to post Share on other sites
eden 0 Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 tak czy siak chcialbym wrocic do meritum postu adamus czy da sie rozkrecic zegar? Link to post Share on other sites
rombu 418 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 czujnik dziala na zasadzie bimetalu To nie jest na zasadzie bimetalu. Jezeli ktoś lub coś zegar złożyło to można go rozebrać. Czasami tylko jeden raz. eden, a do tych zegarów jest centralka ? Link to post Share on other sites
eden 0 Posted January 27, 2009 Author Share Posted January 27, 2009 nie ma centralki Link to post Share on other sites
rombu 418 Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 nie ma centralki To bez rozebrania nic się nie stwierdzi. :neutral: Link to post Share on other sites
the.wolf 14 Posted January 28, 2009 Share Posted January 28, 2009 eden, wlasnie jestem na etapie montowania zegarow i ich podlaczania. w przypadku tmp oleju jak nie byl podlaczony kabel do S zegara, tmp szla na maksa. W momencie jak podlaczylem kabel pod S, to wskazowka siedzi na min. Czujnika jeszcze do kabla nie podlaczylem. masę masz dobrą? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now