siekla Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Widze ze to juz prawie jak tradycja - zatem i ja zachecam do lektury wydania lutowego Auto Motor i sport gdzie w szranki do testu porownawczego staneli "odwieczni rywale" - Subaru Impreza WRX Sti `08 i Mitsubushi Lancer Evolution X. Autorzy testowali auta na torze rallycrosowym w czeskiej Sosnovej i na normalnych trasach. Przytocze kilka zdan z tekstu: "Impreza STI: smakuje inaczej niż Evo i wymaga innego stylu jazdy" "Lancer EVO: na torze jest łatwy jak gra komputerowa" Sam autor Roman Popkiewicz stwierdza, iż odnosi wrażenie że poprzednicy byli szybsi. Co ciekawe w internetowej ankiecie przeprowadzonej przez redakcje na pytanie co bys wybrał Mitsubishi Lancera Evolution X czy Imprezę Sti ? az 78 % wybrało by Evo, tylko 19 % Sti a 3% nie miało zdania. Generalnie Impreza pokonala Evo o 2 pkt 357 do 355. Zainteresowanych zachecam do lektury. Dla porownania tutaj można zobaczyć poprzednie testy obydwu rywali - niestety obecny nie jest dostepny elektronicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 To jak w testach Top Gear, subiektywnie Clarkson zmieszal STI z blotem. Stig okrazenie wykrecil szybciej STI-ajem :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Stig okrazenie wykrecil szybciej STI-ajem :cool: Nie przypominam sobie, że w Top Gear STI pokonało kiedyś Evo :roll: Niech znawcy programu poszperają trochę w pamięci i powiedzą jak było bo pewny nie jestem :wink: Nie przypominam też sobie, żeby Jezza zmieszał z błotem STI - owszem mówił, że Evo jest szybsze (kręci lepsze czasy na torze, z kolei było zdaje się gorsze na tej krętej drodze gdzie testowali) natomiast "wracając ze zdjęć zawsze siadał do STI sam nie wiedząc dlaczego" (text w tym stylu rzucił przy porównaniu Evo VIII do STI, odcinek 02x06 - w tym odcinku STI miało czas 1:30,1 a Evo 1:28,9). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To jak w testach Top Gear, subiektywnie Clarkson zmieszal STI z blotem. Stig okrazenie wykrecil szybciej STI-ajem :cool: ciekawe po ilu kółkach silnik STI by sie przegrzał i byłoby po zabawie Sezon 11 odcinek 2 porownanie evo x i sti. czas chyba z tego odcinka Subaru WRX Sti 1.28.2 Mitsubishi Evo X 1.28.22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 dla mnie to tylko następny subiektywny test ... zero konkretów, jest ok nie chodzi że narzekam niejednokrotnie mierzyłem evo 10 i sti 08 strikte serie Racelogicemi czasy ciut inne wychodzą sti szybsze od evo10 jeźdząc nie zauważyłem aby było trzeba rzucać jakoś mocno samochodem zapraszam do oglądania linku wpływ ustawienia na zachowanie samochodu , którego już umieszczałem ciekawy link dużo pokazane niestety po japanese , miłego oglądania http://pl.youtube.com/watch?v=tRrejHG4gl0 jakoś mi się nic nie przegrzewało na torze Poznań :)oprócz hamulców pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ta, te porównania to se można w buty wsadzić... Żeby one były dla nas cokolwiek warte, musielibyśmy być profesjonalnymi kierowcami, wykręcającymi regularnie podobne czasy okrążeń i na dokładkę być na tyle zaawansowani, by być w stanie stwierdzić, jakie mamy preferencje dot. jazdy - czy wolimy zachowania evo, czy STI. Dopóki te samochody będą wykręcały czasy bardzo zbliżone, dopóty o ich porównaniu będą decydowały inne aspekty, głównie subiektywne. Tak, jak wybrało 78% internautów. Jestem przekonany, że większość z nich kierowała się wyglądem, oraz tym, że moda na subaru minęła - kiedyś mówił się wyłącznie o subaru, evo istniało tylko w świadomości fanów rajdów i garstki innych osób. Dowód: podjeżdżamy w 2006 roku na stację benzynową na zachodzie Polski, wracając z Ringu. Podjeżdżają dwa evo - zero wrażenia, nikt nie zrobi nawet kroku w stronę tych wozów. Podjeżdża Michał K. swoim S.E., zaraz zbiega się grupka gapiów i wszyscy cmokają, oglądają, komentują itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 evo - zero wrażenia, nikt nie zrobi nawet kroku w stronę tych wozów A widzisz jak się boją. Bo ugryzie, pożre, zgwałci. Zeszmaci i odjedzie. Podjeżdża Michał K. swoim S.E., zaraz zbiega się grupka gapiów i wszyscy cmokają, oglądają, komentują itp. Bo Ona taka miła i śliczna. I da się dotknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Stig okrazenie wykrecil szybciej STI-ajem :cool: Nie przypominam sobie, że w Top Gear STI pokonało kiedyś Evo :roll: Niech znawcy programu poszperają trochę w pamięci i powiedzą jak było bo pewny nie jestem :wink: Nie przypominam też sobie, żeby Jezza zmieszał z błotem STI - owszem mówił, że Evo jest szybsze (kręci lepsze czasy na torze, z kolei było zdaje się gorsze na tej krętej drodze gdzie testowali) natomiast "wracając ze zdjęć zawsze siadał do STI sam nie wiedząc dlaczego" (text w tym stylu rzucił przy porównaniu Evo VIII do STI, odcinek 02x06 - w tym odcinku STI miało czas 1:30,1 a Evo 1:28,9). sadzac po porownaniu najnowszych modeli chyba nieco zmienil zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 http://www.autoklub.pl/23149,news.html Obiektywne porównaie.Nesser al-Attiyah EVO- lepsze nadwozie,sztywniejsze STI-lepszy silnik,mocniejszy Cyt:"Jestem pod wrażeniem nadwozia Mitsubishi i tego, w jaki sposób mogę szybko jeździć po tych odcinkach - powiedział Nasser al-Attiyah. - Samochód nie jest tak mocny jak Subaru, ale od początku czułem się w nim pewnie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 fajna sprawa pomimo że to Impra&Evo N grupowe porównanie jest trochę nie na miejscu, seryjne modele są jednak ciut:) inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 EVO- lepsze nadwozie,sztywniejsze Wystarczy z PKocial pogadać - on zna jakieś takie sztuczki, które powodują, że to wrażenie znika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 zapraszam do oglądania linku wpływ ustawienia na zachowanie samochodu , którego już umieszczałemciekawy link dużo pokazane niestety po japanese , miłego oglądania Ale co tu jest takiego super? Najpierw jest wybitnie nadsterowne, po zmianie ustawień na początku nadsterowne, a potem ryje przodem jak podkuta świnia na terakocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 co ma być super ?to nie pokaz umiejętności drivera, to nie super film Kena Blocka tylko japońska produkcja i tylko po japońsku o tym jak obiektywnie pokazać działanie systemów DCCD ... w przypadku przejazdu po określonej śliskiej partii. W sumie po co w subaru dccd , the evo ma tak skomplikowany tylni dyfer i rózne ustawienia,przecież i tak ryją jak szybciej wjedziesz ... ale po co to wszystko montują ? żeby dostosować ustawienia do warunków jazdy, stylu jazdy , umiejętności tym więcej możliwości tym lepiej moim zdaniem spiętym mocno środkowym dyferencjałem na śliskim i szerokim szybkim jeździ się super, ale wjeżdzając w ciasniejsze partie, aby lepiej skręcać zdejmujesz ciut środka itd itd przecież to zrozumiałe w sumie i każdy tego świadom fajnie być świadom możliwości tego co się ma :smile: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 przecież i tak ryją jak szybciej wjedziesz ... Każde auto ryje, jak za szybko wjedziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 ten wątek powinien mieć tytuł "o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 ten wątek powinien mieć tytuł "o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia" mowisz i masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 ten wątek powinien mieć tytuł "o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia" mowisz i masz Dzięki :cool: dla mnie samochody dzialą się na dwa rodzaje - dobre i złe. Oba z tego wątka są dobre, są bardzo dobre, ba - są spełnieniem marzeń. O co więc kruszyć kopie? O kolor lakieru? brzmienie silnika? alu felgi? setną sekundy? przecież to bzdury. Jak się komuś evo nie podoba to niech sobie kupi hjundaja albo fjata - po takiej kuracji evo spodoba się od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 wow, karczochrulez, kurczę normalnie się z Tobą zgadzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Do zamknięcia... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Hogi, 2.12....to może lepiej do łóżka... :grin: nie, żeby jakaś propozycja, rada.... karczochrulez - popieram, po co ta wojna o detale, jeden woli córkę inny teściową, a ocena auta jest taka subiektywna sprawą, i te testy z różnicami 0,00000001s są tak obiektywne.....zawsze mnie śmieszyły. Tak Evo jak i STi są perfekcyjne w prowadzeniu, jak ktoś ma inne zdanie niech pojeździ ekstremalnie Audi S2 z torsenem, to zobaczy co to jest ciężka praca fizyczna... :lol:Ja tam wole STi...... :grin: bo nie mam Evo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Czasem też jest to kwestia obiektywna jak np. cena. Za mojego STI ze wszystkimi opcjami zapłaciłem mniej, niż za gołe, podstawowe EVO X bym musiał wywalić. I jeszcze dla osłody pożyczkę na 0% na 63 miesiące (której nawet nie planowałem brać ale jak mi dają pieniądze za darmo....). Czyli auto z MSRP ponad $40k mogłem kupić za około $32k i płacić za nie przez ponad 5 lat. Jakbym mógł kupić MR za podobne pieniądze to wybór byłby prosty w drugą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się