miniek77 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Witam, czy to normalne że po trochę ostrzejszej jeździe turbina, na części wydechowej rozgrzana jest do czerwoności? Auto ma od niedawna zrobiony program, a wcześniej tego nie zaobserwowałem. Niestety póki co nie mam EGT, natomiast AFR w normie.pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 na podstawie tego co piszesz wynikało by, że EGT masz na poziomie minimum 650-850C dla metali jest to w przybliżeniu: Barwa żaru Temperatura (oC) Ciemnoczerwona (w ciemności) 500 - 550 Ciemnoczerwona 650 - 750 Wiśniowa 800 - 850 Jasnoczerwona 850 - 900 Ciemnopomarańczowa 1050 - 1150 Żółtawobiała 1250 - 1350 Biała 1350 - 1450 Jaskrawobiała wyższa niż 1450 PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniek77 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Dzięki hiszpan. Na to wygląda że jeszcze nie jest źle, póki co to tylko w nocy widziałem dopiero ten efekt.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Dzięki hiszpan. Na to wygląda że jeszcze nie jest źle, póki co to tylko w nocy widziałem dopiero ten efekt.Pozdrawiam Jest to normalne zjawisko przy upalaniu, nawet w seryjnym aucie turbina nabiera "kolorkow". Oczywiscie pamietasz o stosunkowo dlugim chlodzeniu takowej turbiny przed zgaszeniem auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniek77 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jasne że pamiętam, wcześniej latałem Vagami , a tam turbo mało widoczne było, a tu tak zaraz rzuca się w oczy, to i trochę w panikę wpadłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jasne że pamiętam, wcześniej latałem Vagami , a tam turbo mało widoczne było, a tu tak zaraz rzuca się w oczy, to i trochę w panikę wpadłem. u mnie w VAGu po palowaniu zawsze byla mocno czerowna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Przy okazji zapytam,czy w dieslach występuje to samo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Przy okazji zapytam,czy w dieslach występuje to samo ? diesel ma niższą temparaturę spalin... z tego co sie orientuje to normalne EGT w kopciuszkach to około 600*C PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się