Skocz do zawartości

Nowa Turbinka


Gienyy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no to jak wiesz, ile wytrzymaja Twoje graty, to szukaj turbo w takich granicach :)

 

vf35 polecone przez Azraela wydaje sie dobra opcja, bo dosc niedroga a dajaca realne szanse na 330-340KM

 

jak chcesz osiagnac w granicach tych 350KM - to ja bym jednak GTkowy intercooler wymienil na STI...

 

moja wiedza byla taka ze vf 34 do 350 ps kreci wiec dlatego pytalem o nią :)

teraz wiem ze vf 35 bedzie odpowiedniejsze .. pozostaje jeszcze sprawa Ic ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wyjasnij nam co to jest korba co korbowód......

 

Pewnie pomylka drukarska ;) - niech zgadne - o wal korbowy chodzil ? ;) Ale lepiej sie upewnic, przez wysadzeniem silnika ;)

 

Co więc w warto włozyc do ulicznego GT ?

 

vf22/23/28/29/30/35/34/36/37/39/43 :)

Wszystko warto wlozyc, jesli sie wie , co sie chce osiagnac i jakim kosztem.

 

vf35 wspomniane przez Azraela jest dobre dzieki wspomnianym rowniez przez niego zaletom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo dosc niedroga a dajaca realne szanse na 330-340KM
Wydaje mi się że seryjne głowice z GTeka będą tutaj restryktorem

 

Mozesz miec racje - znasz sie na tym lepiej - skupilem sie bardziej na mozliwosci samego turbo.

Ale to tez dobry przyklad na to, ze mozliwosci samego turbo to nie wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wyjasnij nam co to jest korba co korbowód......

 

Pewnie pomylka drukarska ;) - niech zgadne - o wal korbowy chodzil ? ;) Ale lepiej sie upewnic, przez wysadzeniem silnika ;)

 

Co więc w warto włozyc do ulicznego GT ?

 

vf22/23/28/29/30/35/34/36/37/39/43 :)

Wszystko warto wlozyc, jesli sie wie , co sie chce osiagnac i jakim kosztem.

 

vf35 wspomniane przez Azraela jest dobre dzieki wspomnianym rowniez przez niego zaletom.

 

no mysle ze nie bylo to zbyt ciezkie do rozszyfrowania ;d oki bede "prezcyzował" ;d

 

[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 12:44 pm ]

Skrzynia Ra wiec da rade spokojnie do 350 ps .

 

Moja nie dała, ale to zależy też od tego jaki masz styl jazdy.

 

widze ze trzeba będzie go troszke zredukowac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pewnie pomylka drukarska - niech zgadne - o wal korbowy chodzil ? Ale lepiej sie upewnic, przez wysadzeniem silnika

 

Wedle mojej wiezy waly korbowe są wszystkie kute, poza tym w 2.0 są wsyztskie takie same....

 

Azrael napisał/a:

AMI napisał/a:

bo dosc niedroga a dajaca realne szanse na 330-340KM

Wydaje mi się że seryjne głowice z GTeka będą tutaj restryktorem

 

 

mozesz rozwinąc ?

 

 

Normalnie, seryjne głowice będą miały słabe przeplywy i wymagały bardzo dużego doładownaia do uzyskanai większej mocy niż głowice modyfikowane/z innego modelu. Generalnie silnik buduje się pod to co sie chce osiągnąć zwykle. Wrzucenie kilku zabawek z katalogu nie zawsze daje optymalny wynik.

 

Większość uzytkowników for internetowych zna tylko magiczne sowo "kute" ale nie pyta co to za tłoki, jak pasowane, w jakiej dokładnie technologii wykonane i dlaczeog są lepsze od seryjnych. ieprzypdkowo Omega jest znacznie droższa od seri a jakieś tam JE sa znacznie tańsze... (może nie przy obecnym kursie dolara). Podobnie z korbami jest ;)

 

Proces technologiczny produkcji to nie jest całość wiedzy o danym elemencie, a wrzucenie kilku mocnych elementów do dołu silnika i przykręcenie wielkiego turbo to nie cale generowanie dużej mocy, bo moc powstaje w glowicach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie, seryjne głowice będą miały słabe przeplywy i wymagały bardzo dużego doładownaia do uzyskanai większej mocy niż głowice modyfikowane/z innego modelu. Generalnie silnik buduje się pod to co sie chce osiągnąć zwykle. Wrzucenie kilku zabawek z katalogu nie zawsze daje optymalny wynik.

 

Większość uzytkowników for internetowych zna tylko magiczne sowo "kute" ale nie pyta co to za tłoki, jak pasowane, w jakiej dokładnie technologii wykonane i dlaczeog są lepsze od seryjnych. ieprzypdkowo Omega jest znacznie droższa od seri a jakieś tam JE sa znacznie tańsze... (może nie przy obecnym kursie dolara). Podobnie z korbami jest ;)

 

Proces technologiczny produkcji to nie jest całość wiedzy o danym elemencie, a wrzucenie kilku mocnych elementów do dołu silnika i przykręcenie wielkiego turbo to nie cale generowanie dużej mocy, bo moc powstaje w glowicach....

 

 

Rzecz oczywista ze katalog to dopiero początek :)

 

dlatego jest to forum zeby poczytac i skorzystac ze wskazowek . nie ma czegos takiego jak ksiazka modow hehe wiec trzeba sie uczyc od kogos bądz na swoich błędach chodz od kogos taniej wychodzi :)

 

wiem ze nie da sie jednoznacznie i ostatecznie okreslic ile mozna zrobic na seryjnych głowicach ..ale ...jak myslisz ..co mozna z tego wszystkiego zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze nie da sie jednoznacznie i ostatecznie okreslic ile mozna zrobic na seryjnych głowicach ..ale ...jak myslisz ..co mozna z tego wszystkiego zrobic ?

 

Nie wiemy nawet jaki stopień sprężania ma Twój silnik, więc nie będę strzelał. Powinno być dość szybkie z IC i turbo z STI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze nie da sie jednoznacznie i ostatecznie okreslic ile mozna zrobic na seryjnych głowicach ..ale ...jak myslisz ..co mozna z tego wszystkiego zrobic ?

 

Nie wiemy nawet jaki stopień sprężania ma Twój silnik, więc nie będę strzelał. Powinno być dość szybkie z IC i turbo z STI

 

jak go kupilem mial 1.2 bara ;o i tłoka spaliło : / teraz ma 1.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI Matiego auto chyba nie było hamowane w tym setupie ale 450+ bym stawiał.

 

Z drugiej storny w W4 TURBO przeżyło sezon rzy 555Nm, trochę loteria. Trzeba paiętać że sprawca rozwalania kół biegów w 5MT jest obudowa i od jakości egzemplarza zależą losy wkładu.

 

A no to juz nieco lepiej :)

Wiesc gminna na wyspach niesie, ze obudowy skrzyni w my99/00 sa nieco mocniejsze/sztywniejsze niz we wczesniejszych, ale coz... pozyjemy zobaczymy.

W 550Nm to ja nie celuje :) Ale jakby mi sie miala rozpasc przy 400Nm to bym byl smutny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze nie da sie jednoznacznie i ostatecznie okreslic ile mozna zrobic na seryjnych głowicach ..ale ...jak myslisz ..co mozna z tego wszystkiego zrobic ?

 

Nie wiemy nawet jaki stopień sprężania ma Twój silnik, więc nie będę strzelał. Powinno być dość szybkie z IC i turbo z STI

 

jak go kupilem mial 1.2 bara ;o i tłoka spaliło : / teraz ma 1.0

 

Odnosze wrazenie, ze o roznych sprawach mowicie ;)

 

Azrael pytal o stopien sprezania silnika, nie cisnienie doladowania turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI, Mati, my i inne auta mają śrutowane i wymrażane wkłady RA a nie seryjne.

 

Tak tak, pamietam ta lekcje ;)

Mimo wszystko wolalbym oczekiwac nieco wiecej nawet od serii R/RA :)

 

EDIT: chociaz niektorzy z wysp twierdza, ze im seria tez jakies ok. 500Nm wytrzymywala. I to nawet

z ostrymi startami.

 

Ale jak to z wyspiarzami bywa, nie wiem, czy mozna im ufac ;) Scoobynet tez bywa pelen bajek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze nie da sie jednoznacznie i ostatecznie okreslic ile mozna zrobic na seryjnych głowicach ..ale ...jak myslisz ..co mozna z tego wszystkiego zrobic ?

 

Nie wiemy nawet jaki stopień sprężania ma Twój silnik, więc nie będę strzelał. Powinno być dość szybkie z IC i turbo z STI

 

jak go kupilem mial 1.2 bara ;o i tłoka spaliło : / teraz ma 1.0

 

Odnosze wrazenie, ze o roznych sprawach mowicie ;)

 

Azrael pytal o stopien sprezania silnika, nie cisnienie doladowania turbo.

 

 

no tak sorki zapędzilem sie ..co do stopnia spręzania to nie mam bladego pojęcia ;/ musze zweryfikowac wiedze bo uleciala :)

 

[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 1:12 pm ]

reasumując :)

 

 

ihi vf 35 ic sti ..

 

zobaczymy jak będzie i co dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co więc w warto włozyc do ulicznego GT ?

 

vf22/23/28/29/30/35/34/36/37/39/43 :)

Wszystko warto wlozyc, jesli sie wie , co sie chce osiagnac i jakim kosztem.

 

vf35 wspomniane przez Azraela jest dobre dzieki wspomnianym rowniez przez niego zaletom.

 

Specjalnie pominąłeś TD05 ? A TD04 ? Jak się one mają do typu vf ?

 

Prosiiłbym o rozwinięcie "praktycznego" wyboru w/w turbin.Może kryterium ceny można darować, bo do uzyteczności na początku niewiele wnosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) - to sie posmialem ;)

 

Generalnie na wyspach turbo z serii TD05 sa raczej popularne, takze jako baza do hybryd.

I pewnie sa w to w sumie dobre turbo dosc - ale chyba kazda z nich, nie jestem pewien moze jedynie td05-16, bedzie miala raczej slabszy spool-up niz vf.

Chociaz na td05-18/20 zdecydowanie latwiej osiagnac moce pod 380-400KM - ale to tylko tak z obserwacji wnosze, bo doswiadczen praktycznych z turbo procz wlasnego nie mam zadnych.

 

Dopiero bede nabywal, ale idac w nieco innym kierunku.

 

Poza tym wydaje mi sie, ze kryterium ceny nadal warto pozostawic, bo po co walczyc za gruba kase, gdy mozna zrobic szybkie auto na ulice na vf35, ktora mozna naprawde niedrogo wyrwac od "modyfikatorow"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...