Gienyy Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 SZANOWNI Powoli Przymierzam sie Do zmiany turbiny w GT-ku . I tak mi mysli zaprząta Ihi Fv34 co wy na to ? najlepsza opcja do Gt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 A reszta jaka? seria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienyy Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Silnik zakuty skrzynia tez sprzeglo Exedy sport tak ze czas na cos wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Napisz coś więcej o sepcyfikacji, bo "Zakuty" to mocno nieprecyzyjne, oraz do czego ma służyć auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienyy Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Napisz coś więcej o sepcyfikacji, bo "Zakuty" to mocno nieprecyzyjne, oraz do czego ma służyć auto. fakt faktem a wiec Skrzynia wkład RA co do silnika to korby tłoki itp Kute . do czego ma słuzyc ? jak narazie do jazdy powiedzmy codziennej ale powoli chce zbudowac cos fajnego [ Dodano: Sob Sty 24, 2009 4:01 pm ] Plauje zrobic cos w okolicach 300 ps .Teraz Autko ma w okolicy 260 (to sie okaze wkrudce po hamowni ) chce zmienic Turbo , IC i dalsze mody potrzebne do ogarniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jak chcesz tylko 300ps to nawet VF-35 może być lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienyy Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 plany planami jak pojedzie Autko do Mapteka tam wszystko będzie jasne . jak powiedza ze moze miec bez problemow 350 ps to tyle będzie mysle ze wlasnie blizej tej liczby sie zakreci .. i tak dumam bo wiem ze Ic musi byc wiekszy ( Impreza 04 STI (STI8 TMIC)?) ale czy do tego konieczny jest natrysk i chlodnica oleju ? tz moze nie konieczny ale powiedzmy ze będzie bardziej wydajnie i przede wszystkim bezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 chyba mylisz kolejność.. najpierw trzeba wiedzieć co się chceuzyskac, potem zakupić graty, potem stroić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 na 300KM - nawet nieco wiecej - to ci i vf23 lub vf28 wystarczy. Moze odrobinke rzadziej spotykane w sprzedazy niz vf35, ale za to raczej tanie dosc... Reszte w sumie Azrael napisal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienyy Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 chyba mylisz kolejność.. najpierw trzeba wiedzieć co się chceuzyskac, potem zakupić graty, potem stroić Teoretycznie tak a praktycznie wszystko mozna robic z wyczuciem ..jak wspomnialem nie naciskam na konkretne osiagi ..Ile wyjdzie tyle będzie . Tak ze najpierw poszerzam wiedze potem Kupuje graty Nastepnie stroje ; d Dzieki za Pomoc [ Dodano: Nie Sty 25, 2009 8:40 am ] na 300KM - nawet nieco wiecej - to ci i vf23 lub vf28 wystarczy.Moze odrobinke rzadziej spotykane w sprzedazy niz vf35, ale za to raczej tanie dosc... Reszte w sumie Azrael napisal Z tego co kojarze to Vf 23 montowane jest w Wrx Sti 95 ? Jaką mają wydajnosc ? ciekaw jestem czy roznica jest na plus dla fv 34 czy generalnie tak jak mowicie bazowac fv 23 Pytanko co do Ic to moze byc Impreza 04 STI czy lepiej juz cos konkretniejszego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Pytanko co do Ic to moze byc Impreza 04 STI czy lepiej juz cos konkretniejszego ? Zależy od zastosowania auta, ale IC STI starczy żeby polamac skrzynię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Pytanko co do Ic to moze byc Impreza 04 STI czy lepiej juz cos konkretniejszego ? Zależy od zastosowania auta, ale IC STI starczy żeby polamac skrzynię. możesz to wyjaśnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Podejrzewam, ze chodzi o to, iz TMIC z new age STI wystarczy spokojnie do mocy, przy ktorych skrzynia w GT dawno polegnie [ Dodano: Nie Sty 25, 2009 9:10 am ] Z tego co kojarze to Vf 23 montowane jest w Wrx Sti 95 ? Jaką mają wydajnosc ? ciekaw jestem czy roznica jest na plus dla fv 34 czy generalnie tak jak mowicie bazowac fv 23 Strzelam, ze na vf34 zrobisz ze 20KM wiecej niz na vf23 - ale tu duzo zalezy pewnie od paliwa, dobrego remapu, modyfikacji "towarzyszacych" itp. EDIT: podobno niektorzy kreca na vf34 pod 370KM - ale to juz raczej ekstrema - turbo jest raczej oceniane na okolice 350KM, ale bywa, ze i niektorzy tylko 330KM na nim robia - ale tu patrz wyzej - modyfikacje, paliwo itp. Tak naprawde to tez nie rozumiem Twojego podejscia - tak jak Azrael napisal - powinienes wiedziec na co masz gotowy silnik i przeniesienie napedu przynajmiej - a potem zastanawiac sie jakie turbo... A nie ile wyjdzie, to wyjdzie... bo sie skonczy na tym, ze najpredzej to Ci wyjdzie jakas czesc z silnika albo skrzyni biegow. Nie ma zreszta chyba pojecia "najlepsze turbo" - zalezy do czego i co chcesz osiagnac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Podejrzewam, ze chodzi o to, iz TMIC z new age STI wystarczy spokojnie do mocy, przy ktorych skrzynia w GT dawno polegnie seryjny IC też wystarczy do takiej mocy :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Kolega ma wkład RA, więc na seryjnym IC z GT pewnie go nie połamie, chociaż tacy którym sie udało też są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jak chcesz tylko 300ps to nawet VF-35 może być lepsze. dlaczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 vf35 chyba bedzie sie nieco szybciej rozkrecac niz vf34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 vf35 chyba bedzie sie nieco szybciej rozkrecac niz vf34 wg danych, tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Adam., neico szybciej będzie mu się rozkręcac i o wiele tańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienyy Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 "Tak naprawde to tez nie rozumiem Twojego podejscia - tak jak Azrael napisal - powinienes wiedziec na co masz gotowy silnik i przeniesienie napedu przynajmiej - a potem zastanawiac sie jakie turbo... A nie ile wyjdzie, to wyjdzie... bo sie skonczy na tym, ze najpredzej to Ci wyjdzie jakas czesc z silnika albo skrzyni biegow." Skrzynia Ra wiec da rade spokojnie do 350 ps , silnik generalnie powinien sie nie zmeczyc specjalnie poniewaz korby tłoki itd zakute ..korbowod tylko seria . wiec planuje zmienic turbine i jechac na mape . dlatego wrzucilem ten watek zeby poczytac mądrych rzeczy;d i skonkretyzowac moje plany tak ze panowie nie czepiajcie sie zbytnio [ Dodano: Nie Sty 25, 2009 12:20 pm ] Kolega ma wkład RA, więc na seryjnym IC z GT pewnie go nie połamie, chociaż tacy którym sie udało też są. i wporzadku narazie Ic zostaje seria skoro wydoli to nie ma sensu zmieniac [ Dodano: Nie Sty 25, 2009 12:21 pm ] Adam., neico szybciej będzie mu się rozkręcac i o wiele tańsze jak dla mnie Brzmi naprawde przekonująco ; d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Trochę z tymi turbinami jest zamieszanie.Inne cześci często jak są konstrukcyjnie przeliczone to ewentualnie wkurza masa. Turbina jak jest zbyt duża to choć ma potencjał w KM to wzrasta jej bezwładność i zaczyna dmuchać od wyzszych obrotów co spowiększa turbodziurę i jest mało przyjemne na niskich obrotach. Tuning turbiny to proste podniesienie ciśnienia jej doładowania.Dmucha od tych samych obrotów,bezwładność ma tę samą ale nabija większe wartości ciśnienia. Tak to rozumiem. Od razu zaznaczam,że znam to angielskie porownie turbin jesli chodzi o montaz i podstawowe parametry.A mógłby ktoś tak praktycznie napisac o najbardziej typowych turbinach w subaru ??? Co np. warto włożyc do GT po zakuciu aby silnik był mocny a jednocześnie nie wysilnony tak aby drastycznie odbiło się na to jagie przebiegu. Z mocnym dołem,środkiem. Mnie tyle zostało głowie, a nie wiem o której turbince marzyć: TD04- ori GT jakoś chyba mało popularna,mało się o niej pisze TD05 - ma zwolenników,uzywana w stage2 ? , zwłaszcza hybrydowa, jej zaletą jest wytrzymałość vf34- popularna w 2,0 ma mocny doł vf35-bardzo podobna do vf34,szybciej się wkręca vf36- tzw.twinscrooll i tu dzięki kolegom wiem,ze chodzi o dwa dolotowe kanały.Jak powyżej,jeszcze szybciej się wkeca.Spec C.Kłopotliwy montaż;inny kolektor,inna miska olejowa vf43- stosowana w 2,5L - w gt do duzych mocy ale da tragiczny doł vf39 ? Co więc w warto włozyc do ulicznego GT ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 silnik generalnie powinien sie nie zmeczyc specjalnie poniewaz korby tłoki itd zakute ..korbowod tylko seria . W jednym zdaniu piszesz że kute i że nie kute, to jakie masz te korby? Silnik to nie klocki lego, maja znaczenie zastosowane pasowania, jak są porobione głowice, jaką maja wysokośc i masa innych rzeczy... inhy silnik sie robi na 300KM inny na 400KM, mimo że graty w zasadzie mogą być te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienyy Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 silnik generalnie powinien sie nie zmeczyc specjalnie poniewaz korby tłoki itd zakute ..korbowod tylko seria . W jednym zdaniu piszesz że kute i że nie kute, to jakie masz te korby? Silnik to nie klocki lego, maja znaczenie zastosowane pasowania, jak są porobione głowice, jaką maja wysokośc i masa innych rzeczy... inhy silnik sie robi na 300KM inny na 400KM, mimo że graty w zasadzie mogą być te same. Napisalem korby tłoki itp zakute natomiast korbowod nie jest zakuty tylko seria . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 to wyjasnij nam co to jest korba co korbowód...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 no to jak wiesz, ile wytrzymaja Twoje graty, to szukaj turbo w takich granicach vf35 polecone przez Azraela wydaje sie dobra opcja, bo dosc niedroga a dajaca realne szanse na 330-340KM jak chcesz osiagnac w granicach tych 350KM - to ja bym jednak GTkowy intercooler wymienil na STI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się