erfor Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Mam problem rano z hamulcem. Po ruszeniu i próbie zahamowania hamulec jest twardy i ciężko jest zahamować. Na początku myślałem, że to kwestia wilgoci i zaciągniętego hamulca ręcznego, ale dzisiaj też mi się to przytrafiło , mimo nie używania ręcznego po przejechaniu kilometra wszystko wraca do normy. Płynu nie ubywa , klocki, tarcze, bębny i szczęki są w dobrym stanie, przewody też. Może to wspomaganie. Proszę o radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wookie76 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Dzisje miałem to samo po 3 dniach stania auta na dworze, dodatkowo jak wcisną hamulec to harczy przez kilka pierwszych hamowań później ok. pozdr Jak satł w garażu to takich akcji nie było Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Dużo zależy od tego jakie masz tarcze i klocki, oraz jak to jest zmontowane. Liche podróby potrafia zardzewieć (nalot) w ciągu jednej nocy....i to piszczy. Twarde klocki piszczą albo ,,harczą". Jak zacisk stoi w koniku też są problemy bo jest twardy pedał. Jako że auta naprawiają mechanicy, nie wróżki... :smile: ciężko jest zdalnie okreslić przyczynę usterki. Najlepiej jest jednak dać obejrzeć hamowniki komuś, kto już to robił i ma pojęcie, to są jakby nie patrzeć hamulce i od tego zależy bezpieczeństwo... pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
bency Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 erfor, poradziłeś sobie jakośz problemem twardego hamulca z rana ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
No name Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Rano to u faceta często co innego jest twarde sorki, za taki niewybredny żarcik ale właśnie dowiedziałem się, że panewkę główną szlag trafił - subaru diesel 177 tys przebiegu Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted December 12, 2014 Share Posted December 12, 2014 Toś odkopał. erfor, poradziłeś sobie jakośz problemem twardego hamulca z rana ? Przyjrzyj się pracy serwa i zaworkowi w przewodzie podciśnienia idącym do serwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now