Jump to content

Co mozna zrobic z Cossiem ?


ComeToDaddy

Recommended Posts

Posted

Ostatnio przegladajac oferty na chyba mobile.de trafilem na ogloszenie: Ford Escort Rs Cosworth, 8 tysiecy przebiegu, cena na polskie: 140 tys zl.

Auto na zdjeciach wyglada jak by dopiero co wyjechalo z salonu. Przypomniawszy sobie co kiedys Azrael pisal o tym aucie, naszlo mnie pytanie: Ile wlasciwie trzeba by wpakowac w takie auto, zakladajac ze stan jest faktycznie jak nowka z fabryki, zeby zaczelo jezdzic. I czy samochod jest tego wlasciwie wart :?: Nie chodzi mi oczywiscie o ekstremalny tuning, tylko o np. sensowna regulacje silnika, bo z tego co pamietam nawet oryginalne mapy sa bez sensu.

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply
Posted

Mam wrażenie że to nie do końća temat na to forum.

 

 

Zrobić można bardzo bardzo dużo. Najpopularniejszy setup to wymiana biadzwiednych elementów osprzętu, typu przewody, zbiorniczki itd. + kompletna wymiana zawiasu na coś porządnego + Stage 3 silnika czyli ok 330KM z ładnym przebiegiem momentu. I Najlepiej tak zostawić i jeździć.

Posted

Równie dobrze można by zapytać, czy warto wydawać 25k teuro na 13-letnią Delte HF w świetnym stanie.... albo z drugiej strony - czy warto inwestować w nie mając takie auto? Odpowiedź w pierwszej części zdania :wink:

Posted

Ja mam właśnie pod ręką Takiego Cossiego który był przygotowany typowo do sportu... Wyciągłem klatke ubrałem w ładny środek... i stoi... To jest wersja z dwiema turbinami o mocy 380km. Jakby ktoś chciał coś takiego kupić to jest do sprzedania jeszcze.... Kolor żółty

Posted

Buffy cos sie plączesz w zeznaniach ;-) Nie może być Escort z dwiema turbinami a jeżlei tak to nie będize to Cosworth tylko jakaś rzeźba...

Posted

Ze zrobic mozna duzo, to wiem, chodzi mi raczej o sens takich przerobek. Czy tak przerobiony Cosworth, jest porownywalny z STI albo EVO, i ile taka zabawa moze kosztowac.

Posted

Wybaczcie ignorancję, wydaje mi się, że odpowiedź brzmi NIE, ale chcę się upewnić: czy Koza ma napęd na 4 kopytka?

Posted
I czy samochod jest tego wlasciwie wart :?:

 

muzeum przy fabryce forda, tylko.

  • 8 months later...
Posted

Wydaje mi sie, ze kazde nawet leciwe auto po zrobieniu silnika i zawieszenia i co tam jeszcze mozna, bedzie duzo lepsze od seryjnych nowych aut o podobnym przeznaczeniu.

Mowie tu o dobrej przebudowie, a nie o jakims druciarstwu.

 

Taka lancia HF dobrze zrobiona powinna byc lepsza od serii STI, EVO - takie moje zdanie.

Posted
Odswiezam temat, seryjnie Escort Coswroth ma rozporki :?:

 

z moich źródeł wynika że nie, ale myśle że Azrael będzie wiedział napewno :wink:

Posted
Wydaje mi sie, ze kazde nawet leciwe auto po zrobieniu silnika i zawieszenia i co tam jeszcze mozna, bedzie duzo lepsze od seryjnych nowych aut o podobnym przeznaczeniu.
Korton pewnie, mozna w kazde auto wsadzic klatke i zrobic mu nadwozie o sztywnosci skretnej bunkra, wsadzic zawias wybijajacy zeby, a silnik nagmerac do 500 bhp, wymienic szpery, przekonstruowac zawieszenie... Tyle ze budowanie samochodu wyscigowego nie stanowi przedmiotu tego tematu ;)
Posted
Wydaje mi sie, ze kazde nawet leciwe auto po zrobieniu silnika i zawieszenia i co tam jeszcze mozna, bedzie duzo lepsze od seryjnych nowych aut o podobnym przeznaczeniu.

Mowie tu o dobrej przebudowie, a nie o jakims druciarstwu.

 

Taka lancia HF dobrze zrobiona powinna byc lepsza od serii STI, EVO - takie moje zdanie.

Ja wolałbym seryjne nowe EVO czy STI od starej HF Integrale czy Cosworta. Jeśli miałbym autem jeździć dużo, nie tylko okazyjnie na zlot klasyków oczywiście. Myśle, ze postęp w konstruowaniu zawieszeń, przenisienia napędu, hamulców jest spory.

Posted
Wydaje mi sie, ze kazde nawet leciwe auto po zrobieniu silnika i zawieszenia i co tam jeszcze mozna, bedzie duzo lepsze od seryjnych nowych aut o podobnym przeznaczeniu.
Korton pewnie, mozna w kazde auto wsadzic klatke i zrobic mu nadwozie o sztywnosci skretnej bunkra, wsadzic zawias wybijajacy zeby, a silnik nagmerac do 500 bhp, wymienic szpery, przekonstruowac zawieszenie... Tyle ze budowanie samochodu wyscigowego nie stanowi przedmiotu tego tematu ;)

 

To bylo do tego co Azrael napisał, nei o jakis megach przerobkach:

 

"Zrobić można bardzo bardzo dużo. Najpopularniejszy setup to wymiana biadzwiednych elementów osprzętu, typu przewody, zbiorniczki itd. + kompletna wymiana zawiasu na coś porządnego + Stage 3 silnika czyli ok 330KM z ładnym przebiegiem momentu. I Najlepiej tak zostawić i jeździć."

Posted
wMoreDeratorny Cossi jest wszechmocny :mrgreen:

 

A ma rozporki...?

aż tak blisko z wmORdeRaToirem nie jestem :roll:

 

CTD się interesuje rozporkami moderatorni, to zapytałem.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...