ComeToDaddy Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Ostatnio przegladajac oferty na chyba mobile.de trafilem na ogloszenie: Ford Escort Rs Cosworth, 8 tysiecy przebiegu, cena na polskie: 140 tys zl. Auto na zdjeciach wyglada jak by dopiero co wyjechalo z salonu. Przypomniawszy sobie co kiedys Azrael pisal o tym aucie, naszlo mnie pytanie: Ile wlasciwie trzeba by wpakowac w takie auto, zakladajac ze stan jest faktycznie jak nowka z fabryki, zeby zaczelo jezdzic. I czy samochod jest tego wlasciwie wart :?: Nie chodzi mi oczywiscie o ekstremalny tuning, tylko o np. sensowna regulacje silnika, bo z tego co pamietam nawet oryginalne mapy sa bez sensu.
Kazushito Yakitaki Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Ostatnio przegladajac oferty na chyba mobile.de trafilem na ogloszenie: Ford Escort Rs Cosworth, 8 tysiecy przebiegu, cena na polskie: 140 tys zl. Wstawić go garażu i patrzeć, jak rośnie cena. r.
Azrael Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Mam wrażenie że to nie do końća temat na to forum. Zrobić można bardzo bardzo dużo. Najpopularniejszy setup to wymiana biadzwiednych elementów osprzętu, typu przewody, zbiorniczki itd. + kompletna wymiana zawiasu na coś porządnego + Stage 3 silnika czyli ok 330KM z ładnym przebiegiem momentu. I Najlepiej tak zostawić i jeździć.
wielkopolanin Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Równie dobrze można by zapytać, czy warto wydawać 25k teuro na 13-letnią Delte HF w świetnym stanie.... albo z drugiej strony - czy warto inwestować w nie mając takie auto? Odpowiedź w pierwszej części zdania :wink:
Buffy22 Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Ja mam właśnie pod ręką Takiego Cossiego który był przygotowany typowo do sportu... Wyciągłem klatke ubrałem w ładny środek... i stoi... To jest wersja z dwiema turbinami o mocy 380km. Jakby ktoś chciał coś takiego kupić to jest do sprzedania jeszcze.... Kolor żółty
Azrael Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Buffy cos sie plączesz w zeznaniach ;-) Nie może być Escort z dwiema turbinami a jeżlei tak to nie będize to Cosworth tylko jakaś rzeźba...
ComeToDaddy Posted January 28, 2005 Author Posted January 28, 2005 Ze zrobic mozna duzo, to wiem, chodzi mi raczej o sens takich przerobek. Czy tak przerobiony Cosworth, jest porownywalny z STI albo EVO, i ile taka zabawa moze kosztowac.
Azrael Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Czy będzie porównywalny nie wiem. Póki co wygrywa każde forumowe spotkanko.
GTA3 Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Wybaczcie ignorancję, wydaje mi się, że odpowiedź brzmi NIE, ale chcę się upewnić: czy Koza ma napęd na 4 kopytka?
IWAN Posted January 29, 2005 Posted January 29, 2005 I czy samochod jest tego wlasciwie wart :?: muzeum przy fabryce forda, tylko.
ComeToDaddy Posted October 21, 2005 Author Posted October 21, 2005 Odswiezam temat, seryjnie Escort Coswroth ma rozporki :?:
Korton Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Wydaje mi sie, ze kazde nawet leciwe auto po zrobieniu silnika i zawieszenia i co tam jeszcze mozna, bedzie duzo lepsze od seryjnych nowych aut o podobnym przeznaczeniu. Mowie tu o dobrej przebudowie, a nie o jakims druciarstwu. Taka lancia HF dobrze zrobiona powinna byc lepsza od serii STI, EVO - takie moje zdanie.
WRC fan Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Odswiezam temat, seryjnie Escort Coswroth ma rozporki :?: z moich źródeł wynika że nie, ale myśle że Azrael będzie wiedział napewno :wink:
ComeToDaddy Posted October 21, 2005 Author Posted October 21, 2005 Wydaje mi sie, ze kazde nawet leciwe auto po zrobieniu silnika i zawieszenia i co tam jeszcze mozna, bedzie duzo lepsze od seryjnych nowych aut o podobnym przeznaczeniu. Korton pewnie, mozna w kazde auto wsadzic klatke i zrobic mu nadwozie o sztywnosci skretnej bunkra, wsadzic zawias wybijajacy zeby, a silnik nagmerac do 500 bhp, wymienic szpery, przekonstruowac zawieszenie... Tyle ze budowanie samochodu wyscigowego nie stanowi przedmiotu tego tematu
Piotr Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Wydaje mi sie, ze kazde nawet leciwe auto po zrobieniu silnika i zawieszenia i co tam jeszcze mozna, bedzie duzo lepsze od seryjnych nowych aut o podobnym przeznaczeniu.Mowie tu o dobrej przebudowie, a nie o jakims druciarstwu. Taka lancia HF dobrze zrobiona powinna byc lepsza od serii STI, EVO - takie moje zdanie. Ja wolałbym seryjne nowe EVO czy STI od starej HF Integrale czy Cosworta. Jeśli miałbym autem jeździć dużo, nie tylko okazyjnie na zlot klasyków oczywiście. Myśle, ze postęp w konstruowaniu zawieszeń, przenisienia napędu, hamulców jest spory.
Korton Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Wydaje mi sie, ze kazde nawet leciwe auto po zrobieniu silnika i zawieszenia i co tam jeszcze mozna, bedzie duzo lepsze od seryjnych nowych aut o podobnym przeznaczeniu. Korton pewnie, mozna w kazde auto wsadzic klatke i zrobic mu nadwozie o sztywnosci skretnej bunkra, wsadzic zawias wybijajacy zeby, a silnik nagmerac do 500 bhp, wymienic szpery, przekonstruowac zawieszenie... Tyle ze budowanie samochodu wyscigowego nie stanowi przedmiotu tego tematu To bylo do tego co Azrael napisał, nei o jakis megach przerobkach: "Zrobić można bardzo bardzo dużo. Najpopularniejszy setup to wymiana biadzwiednych elementów osprzętu, typu przewody, zbiorniczki itd. + kompletna wymiana zawiasu na coś porządnego + Stage 3 silnika czyli ok 330KM z ładnym przebiegiem momentu. I Najlepiej tak zostawić i jeździć."
Azrael Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Odswiezam temat, seryjnie Escort Coswroth ma rozporki :?: Nie
Azrael Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 mozna w kazde auto wsadzic klatke i zrobic mu nadwozie o sztywnosci skretnej bunkra, Z tym jest najtrudniej.
Gal Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 wMoreDeratorny Cossi jest wszechmocny A ma rozporki...?
Moniqa Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 wMoreDeratorny Cossi jest wszechmocny A ma rozporki...? aż tak blisko z wmORdeRaToirem nie jestem :roll:
Azrael Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 aż tak blisko z wmORdeRaToirem nie jestem A szkoda :wink: Azrael, jaka moc ma Twoj Escort? ~290bhp
Gal Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 wMoreDeratorny Cossi jest wszechmocny A ma rozporki...? aż tak blisko z wmORdeRaToirem nie jestem :roll: CTD się interesuje rozporkami moderatorni, to zapytałem.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.