Miszczu Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam, Od 2 tygodniy mam male problemy z odpalaniem. Musze krecic ze 3-5 razy zeby ruszyl. Problem wystepuje glownie po nocy. Jak silnik sie zagrzeje i robie krotkie odstepy( jazda po miescie)to problemu nie ma. Dluzej postoi to samo. Domyslam sie ze moze swiece albo kable do wymiany. Jest jeszcze jakis inny trop ?. Jakie swiece polecacie do XT i kabelki ?. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Akumulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jeśli rozrusznik normalnie kręci, to ja bym podejrzewał układ paliwowy, może dostawać się powietrze? Sprawdź filtr paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszczu Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Rozrusznik kreci. Sprawdze filtr. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 XT nie ma kabli zaplonowych, cewki sa bezposrednio na swiecach. Zapewne w filtrze i zbiorniku paliwa zebrala sie woda, radze wlac preprat usuwajacy wode. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Zrób jeszcze taki test. Po nocy przed pierwszym zakręceniem rozrusznikiem, włącz i wyłącz zapłon kilka razy (ale nie kręć rozrusznikiem :!: ) - z krótkimi przerwami pomiędzy cyklami. Po kilku takich cyklach spróbuj uruchomić auto. Jeśli odpali "od dotknięcia" to znaczy, że albo filtr paliwa jest zabity albo pompa paliwa ma bardzo małą wydajność i nie radzi sobie z budowaniem ciśnienia w układzie - konieczna będzie wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jezeli jeździsz krótkie odcinki i z małą ilością paliwa, jest możliwość, że zasyfiła Ci układ paliwowy woda skraplacjąca się w zbiorniku, pomaga preparat wyciągający wodę lub taniej - po prostu dematurat, czyli po staropolsku dynks... pół litra na zbiornik styka, wiąże wilgoć i się spala z benzyną :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszczu Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Jezeli jeździsz krótkie odcinki i z małą ilością paliwa, jest możliwość, że zasyfiła Ci układ paliwowy woda skraplacjąca się w zbiorniku, pomaga preparat wyciągający wodę lub taniej - po prostu dematurat, czyli po staropolsku dynks... pół litra na zbiornik styka, wiąże wilgoć i się spala z benzyną :grin: Raczej tankuje na fulla i bardzo rzadko jezdze ponizej przedostatniej kreski . Zastosuje sie w pierwszej kolejnosci do rady pablonasa a jak to nie wyjasni ewentualnej przyczyny , bede wlewal. Dzieki chopaki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To i ja zastosuję się do powyższych porad, bo mam chyba ten sam objaw. Jak rano zapalam w garażu, to z reguły zapala za pierwszym razem, czasem za drugim. Jednak jak chcę ruszyć auto po pracy to ostatnio (jak jest trochę zimniej) zawsze muszę dwa razy zakręcić. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się