Miszczu Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Witam, Od 2 tygodniy mam male problemy z odpalaniem. Musze krecic ze 3-5 razy zeby ruszyl. Problem wystepuje glownie po nocy. Jak silnik sie zagrzeje i robie krotkie odstepy( jazda po miescie)to problemu nie ma. Dluzej postoi to samo. Domyslam sie ze moze swiece albo kable do wymiany. Jest jeszcze jakis inny trop ?. Jakie swiece polecacie do XT i kabelki ?. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Akumulator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
capricorn Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Jeśli rozrusznik normalnie kręci, to ja bym podejrzewał układ paliwowy, może dostawać się powietrze? Sprawdź filtr paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miszczu Posted January 24, 2009 Author Share Posted January 24, 2009 Rozrusznik kreci. Sprawdze filtr. Dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy96 Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 XT nie ma kabli zaplonowych, cewki sa bezposrednio na swiecach. Zapewne w filtrze i zbiorniku paliwa zebrala sie woda, radze wlac preprat usuwajacy wode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Zrób jeszcze taki test. Po nocy przed pierwszym zakręceniem rozrusznikiem, włącz i wyłącz zapłon kilka razy (ale nie kręć rozrusznikiem :!: ) - z krótkimi przerwami pomiędzy cyklami. Po kilku takich cyklach spróbuj uruchomić auto. Jeśli odpali "od dotknięcia" to znaczy, że albo filtr paliwa jest zabity albo pompa paliwa ma bardzo małą wydajność i nie radzi sobie z budowaniem ciśnienia w układzie - konieczna będzie wymiana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Jezeli jeździsz krótkie odcinki i z małą ilością paliwa, jest możliwość, że zasyfiła Ci układ paliwowy woda skraplacjąca się w zbiorniku, pomaga preparat wyciągający wodę lub taniej - po prostu dematurat, czyli po staropolsku dynks... pół litra na zbiornik styka, wiąże wilgoć i się spala z benzyną :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miszczu Posted January 24, 2009 Author Share Posted January 24, 2009 Jezeli jeździsz krótkie odcinki i z małą ilością paliwa, jest możliwość, że zasyfiła Ci układ paliwowy woda skraplacjąca się w zbiorniku, pomaga preparat wyciągający wodę lub taniej - po prostu dematurat, czyli po staropolsku dynks... pół litra na zbiornik styka, wiąże wilgoć i się spala z benzyną :grin: Raczej tankuje na fulla i bardzo rzadko jezdze ponizej przedostatniej kreski . Zastosuje sie w pierwszej kolejnosci do rady pablonasa a jak to nie wyjasni ewentualnej przyczyny , bede wlewal. Dzieki chopaki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartekfi Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 To i ja zastosuję się do powyższych porad, bo mam chyba ten sam objaw. Jak rano zapalam w garażu, to z reguły zapala za pierwszym razem, czasem za drugim. Jednak jak chcę ruszyć auto po pracy to ostatnio (jak jest trochę zimniej) zawsze muszę dwa razy zakręcić. :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now