Mateoos Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Jakiś czas temu pytałem o możliwość usunięcia luzu drążka zmiany biegów. Otrzymałem odpowiedź, że bezproblemowo można wymienić odpowiedzialną za taki stan rzeczy sprężynkę od dołu. Zapewne źle szukam, bo niczego nie znalazłem i lewarek dalej się telepie. Jedyna sprężynka, to część oznaczona numerem [17]. Czy to ona ustala położenie lewarka? Czy muszę demontować katalizator i osłonę termiczną, aby do niej dotrzeć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Tak to ta sprężynka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateoos Posted January 24, 2009 Author Share Posted January 24, 2009 Dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gieta Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 podbijam temat z pytaniem czy tak samo jest zbudowany lewarek w GT? Jeśli tak to czy ma ktoś nr katalogowy tej sprężynki [17]? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 lewarek w GT jest identyczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 gieta->PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateoos Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Zamówiłem dziś tą sprężynkę w ASO, muszę poczekać na jakąś większą dostawę... przecież nikt samej sprężynki za kilka zł nie wyśle. Mechanik powiedział, że wymiana tego ustrojstwa to moment, więc jestem dobrej myśli. O efektach poinformuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 W 1,8 '95 jest taka sama? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bujak27 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Tak :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateoos Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 Zapomniałem poinformować o efektach, a już od tygodnia jeżdżę ze sztywnym drążkiem Sprężynka kosztowała mnie 6 złotych, mechanik poradził sobie z nią w trzy minuty - najpierw musiał znaleźć miejsce, gdzie owa część powinna być zamontowana - ponieważ w moim wehikule takiej sprężynki nie było. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 ... już od tygodnia jeżdżę ze sztywnym drążkiem ... Na to pomaga zimny prysznic. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gieta Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 ja też kupiłem (dzięki bujak27)i wymieniłem tą sprężynkę, ale znaczących efektów nie odnotowałem. Ma ktoś pomysł co jeszcze powinienem wymienieć aby ruch lewarka lewo/prawo ograniczyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Zapomniałem poinformować o efektach, a już od tygodnia jeżdżę ze sztywnym drążkiem Powyjmuj te ulotki z agencji zza wycieraczek. :wink: Pomoże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateoos Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Na to pomaga zimny prysznic. Powyjmuj te ulotki z agencji zza wycieraczek. Pomoże. Nie mam pojęcia, o czym mówicie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 Na to pomaga zimny prysznic. Powyjmuj te ulotki z agencji zza wycieraczek. Pomoże. Nie mam pojęcia, o czym mówicie Czasem wystarczy po prostu przy pomocy osobnika płci przeciwnej (lub tej samej w zależności od orientacji) z kręgosłupa zrzucić i po sprawie... :razz: ---------------------------------------------------------------------- ja też kupiłem (dzięki bujak27)i wymieniłem tą sprężynkę, ale znaczących efektów nie odnotowałem. Ma ktoś pomysł co jeszcze powinienem wymienieć aby ruch lewarka lewo/prawo ograniczyć? Przyglądnij się części nr 14 czy aby luzów nie ma na sworzniu lub krzyżaku. Element ten mocowany jest na wałku skrzyni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 a Może zamówił ktoś kilka takich sprężynek dla Siebie... Bo mi potrzebna jedna ... :wink: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateoos Posted June 3, 2009 Author Share Posted June 3, 2009 Dzwonisz do najbliższego ASO, zamawiasz, po dwóch tygodniach płacisz 6,50, montujesz Jeśli najbliższe ASO nie jest w stanie zamówić sprężynki, pisz na PW. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 No i luz na drążku dopadł Kąąbi. Prawo-lewo. To ten sam problem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k1robot Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 ja w swojej miałem luz na tulejkach oznaczonych nr 5 i 6, włożyłem do nich blaszke z puszki po piwie i jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwibel Posted October 23, 2009 Share Posted October 23, 2009 Kotlet do góry :wink: Z jednej strony sprężyna jest przymocowana jak na obrazku powyżej a z drugiej do czego?? Pytanie duo: Czy element przegubowy który jest nasadzony na wałek wychodzący ze skrzyni(tj. część chyba 14) jest zamocowany na jakąś zawleczkę. Mam wrażenie że ktoś tam coś pospawał:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
l3wy Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 ta sprezynka, dziala w jedna strone a w druga strone...gdzie jest spezyna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now