pity Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zamiast inkubatora chyba lepiej skarbonkę i powoli wrzucać do niej parę stówek aby nie obudzić się z czarnej du... gdy przyjdzie naprawić silnik - informacji o ich awarii wcale nie ubywa , mogę się mylić ale chyba w kwestii czy powoli czy szybko wrzucać do skarbonki . Oczywiście nadal wierzę że "mnie to ominie" :wink: i przy okazji zapytam, czy można wsadzić zamiast diesla silnik H6 z automatem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Oczywiście nadal wierzę że "mnie to ominie" Głeboko w to wierzę :wink: i przy okazji zapytam, czy można wsadzić zamiast diesla silnik H6 z automatem ? Napewno tak, lecz nie bardzo rozumiem po co :roll: przecież ten co jest daje rady :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pity Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Daje rady i oby tak dalej , sama operacja zmiany dwumasy na jedno mas według Pańskiego pomysłu okazała się strzałem w 10-szkę , za chwię będzie już rok od zabiegu i ok 20 tyś km ; żadnych wibracji ; żadnego smrodku ; żadnego gaśnięcia pod górkę ; generalnie pozytywnie i na + ze zmianą biegów w porównaniu do dwumasy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hulkster Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 zastanawia mnie to, ze producenci bardziej supercarow zazwyczaj mocno nadwyrężają silnik,przed oddaniem fury klientowi nie robią tego na torze,tylko w fabryce - i nie prowadza instytucji dotarcia.... występuje ono w trakcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi