waszka Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Witam.Zauważyłem,że moja pompa WALBRO 255 hp ostatnio zaczęła wydawać różne dźwięki :neutral: Odpalam auto i 10-15 sekund pompa pochodzi sobie wyżej a zaraz zaczyna chodzić dwie oktawy niżej. Raz buczy,raz mruczy,piszczy donośnie i ciszej. Czy to początek jej końca czy te typy tak mają :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Witam.Zauważyłem,że moja pompa WALBRO 255 hp ostatnio zaczęła wydawać różne dźwięki :neutral: Odpalam auto i 10-15 sekund pompa pochodzi sobie wyżej a zaraz zaczyna chodzić dwie oktawy niżej. Raz buczy,raz mruczy,piszczy donośnie i ciszej. Czy to początek jej końca czy te typy tak mają :roll: Kupowałeś u znanego pompkarza z forum :?: pewnie chińska jakaś :wink: Walbro255 jest dość cicha i nie powinna takich dzwięków wydawać, wyjmij ją może sitko spadło i jakis syf sie dostał, lub może gdzieś z mocowań spadła i opiera sie o obudowę kosza , ale szczerze watpie , myśle że cos złego się z nia dzieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yacho Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 waszka, mam to samo! moze nie za kazdym razem, ale pompa wyraznie mi "gra"! pompuje jak trzeba (raczej) ale dzwieki sie z niej wydobywaja niepodwazalnie. ewidentny staly dosc wysoki ton. na moj gust to pochodzi z jej silniczka ale moze "ten typ tak ma"? dowiedzmy sie! Haaaalooooo! Grupowy Pomkowiczu! HopHop zdroowka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
waszka Posted January 21, 2009 Author Share Posted January 21, 2009 ewidentny staly dosc wysoki ton. Tylko u mnie właśnie nie jest stały a różnie sobie gwiżdże :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Tylko u mnie właśnie nie jest stały a różnie sobie gwiżdże Waszka, u mnie tez nie jest stały i zachowuje sie podobnie do opisu. Po prostu w szybkich autach tak musi być . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yacho Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Xbike, ja tez tak to przyswoilem Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Warto może kontrolować cisnienie paliwa, jak nie ma odchyłek w ciśnieniu, to powinno być oki. Paprochy czy osad będą miały na pewno wpływ na ciśnienie a raczej na jego spadek. P.S. moja pompa też ,, koncertuje"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 U mnie za to jest taki efekt jakby pompa zaciągała pęcherzyki powietrza co jakiś czas nawet na jałowym biegu na postoju przy pełnym zbiorniku czyli też tak jakby nierównomiernie pracuje. Ciśnienie na listwie jest prawidłowe, wykresy z hamowni i zachowanie auta podczas jazdy też więc pewnie tak ma być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 panowie sprawdzcie czystosc zbiornika i czy sitko bylo dobrze zamocowane - filterki w moich pompach byly tzw "ciasnego pasowania" trzeba bylo po prostu stuknac w filterek gumowym mloteczkiem (filterek jest do tego przystosowany) ostatnio mialem reklamacje pompy (pierwsza odkad sie tym zajmuje) i po otwarciu jej okazalo sie ze w pompie byly smieci i miedzy nimi kawalek jakiejs torebki foliowej kawalek folii wkrecil sie w silniczek i diupa proponuje wyjac pompe i sprawdzic czy nie jest poluzowana itp bo jak jest na niej luz to bedzie halasowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 adamusmax, a jakie ciśnienie daje taka Walbro? Moja seryjna pompuje 4 bary. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 adamusmax, a jakie ciśnienie daje taka Walbro?Moja seryjna pompuje 4 bary. cisnienie robocze 610 kPa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now