Jump to content

0.5 bara - problem


Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

witam tu znowu ja - zalozyciel tematu tak wiec sprawdzilem :

przeplywke i zrobilem patent z knock sensorem - wszystko na marne

i teraz mam pytanie bo podejrzewam map sensor - czy on takze mierzy cisnienie doladowania ?

poniewaz auto przestalo ragowac na 1,25bara i nie odcina a z tego co slyszalem wlasnie za ta odcinke odpowiedzialny jest map sensor i na tej podstawie wniskuje ze map jest strzelony

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Kuba, a przy jakim zaresie rpm przy maksymalnie otwartej przepustnicy w stock GT99 następuje przejście z podciśnienia w doładowanie ? bo ja mam jakieś chyba chore wrażenie, że u mnie doładowanie pojawia się za późno ...

Link to post
Share on other sites

Loga to moge nagrac w VAG :lol:

Do Subaru nie mam interfejsu , moge sprawdzic kiedy przechodzi ponad 0

na wskazniku

Ooooo mam gdzies wykres z hamowni z cisnieniem doładowania , jutro wrzuce szczegoly

Link to post
Share on other sites
wskaznik i wykres w bar
Podciśnienie też w barach? Jesteś pewny? Najczęściej podciśnienie jest podawane w innych jednostkach niż doładowanie. U mnie jest w cmHg i waha się od 50-60 na jałowym i 70 przy hamowaniu silnikiem.
Link to post
Share on other sites

czytam ten topic - i też chce się podzielić moimi przebojami z doładowaniem

otóż auto to sti bug 2001 seria - jedynie wrzuciłem wkładkę filtra hks no i jest druciarski wydech - tzn seria dp, katy wywalone i potem przelot 2,5 cala na dwóch tłumikach.

Auto niedawno było na rolkach i wypluło 280 koni, więc nie jest źle jak na takiego trupa.

Ale co jakiś czas jak dam do pieca np na 2-gim biegu to oczywiście łapie przeładowanie - dochodzi do 1,35b, szczególnie łatwo teraz jak mamy zimę- no i fura wchodzi w tryb awaryjny czyli max ile pompuje to 0,6bara.

Check sie nie zapala.

przy kolejnym odpaleniu auto pompuje znów tak jak należy, chociaż pare razy zdarzyło się, że ten "boostcut" utrzymuje się dłużej.

Czy lekarstwem na moje dolegliwości jest remap?

Link to post
Share on other sites
Na wskazniku jest na pewno oznaczenie bar
1cmHg = 0,01bara

 

[ Dodano: Pon Sty 26, 2009 3:35 pm ]

Czy lekarstwem na moje dolegliwości jest remap?
Tak.
Link to post
Share on other sites

hmm mam jeszcze jedno pytanko

z tego co czytałem na forum - w sytuacji gdy auto łapie przeładowanie - to czuć nagły spadek mocy w trakcie przyspieszania i zapala sie check.

W moim przypasku tak nie jest - check sie nie zapala.

Czy przyczyną spadku doładowania może być np. wadliwie działający solenoid?

Wydaje mi się, że gdyby był ta błąd wynikający z za dużego wzrostu doładowania to za każdym razem auto powinno zcinać boost.

A tak nie jest. :razz: :?:

Link to post
Share on other sites

no więc własnie - u mnie nie ma żadnych "brutalnych" objawów

poprostu raz auto jedzie tak jak powinno a raz - np. przy kolejnym rozpędzaniu - pompuje tylko 0,6b.

Czasami pomaga zgaszenie silnika by wróciło do normy, a innym razem zgaszenie silnika nic nie daje.

W piątek jade na diagnostyke - może sięuda wychwycić problem.

Link to post
Share on other sites

hej jedź do kogoś co ogarnia . może być sporo przyczyn nie czekaj z tym ...

remap to nie lekarstwo na każde zło, ale zalecany jak masz układ przelotowy

pzdr

Link to post
Share on other sites

dokładnie tak zamierzam :cool:

powiedzcie mi jeszcze jaka może być fizyczna przyczyna, która uniemowżliwa osiągnięcie zadanego boost'u?

nie chodzi mi o to ze ecu wykrywa za duże ciśnienie i je zcina , tylko np. pada solenoid bądź wg bądź.. -własnie co jeszcze może być przyczyną?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...