pawel_brodnica 0 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 witam ponownie u mnie jest silniczek 2.0 turbo , bylem dzis u pewnego mechanika pod olsztynem co niby zna sie na subaru (sam jezdzi impreza solberg edition) i podlaczyl swoj czujnik cisnienia doladowania , i pokazywal podobnie jak moj auto gauge - max 0,6 bar przy przegazowkach na biegu jalowym , stwierdzil ze samochod jezdzi ok i nie ma sie do czego przyczepic , skasowal mi blad silnika (niestety po 200 km blad znow sie swieci:( ale ja czuje jakis niedosyt po takiej ekspertyzie... nie mam porownania z innymi wrxami , na szczescie mam akcelerometr Gtech i niedlugo jak dotrze sie nowe sprzeglo sprawdze jakie autko ma osiagi do 100kmh i na 400 m a i zamierzam jechac na kryterium toru kielce w sobote pozdrawiam"! Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Mierzyliście ciśnienie doładowania przegazówkami na postoju? Dobrze zrozumiałem? Link to post Share on other sites
pablonas 581 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Mierzyliście ciśnienie doładowania przegazówkami na postoju? Dobrze zrozumiałem? No właśnie ciekawa wartość te 0,6 bara jak na przegazówki na postoju Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 pablonas, jakieś tam plusowe wartości się pojawiają przy maks gazie przy limiterze, ale czy 0,6 to nie wiem, no i nigdy tak nie katowałem silnika żeby się przyglądać. Link to post Share on other sites
pablonas 581 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Wg mojego wskaźnika na postoju to nie wiem czy 0,1 - 0,2 jestem stanie osiągnąć :roll: Przy okazji. Mógłbyś się wypowiedzieć na moje wcześniejsze pytanie? Aaa i zauważyłem jeszcze takie coś. Może ktoś mądry się wypowie bo nie mam doświadczenia z takimi prędkościami. Zdarzyło mi się przy testach pogonić auto do prędkości ~200 km/h. Przy prędkości ~170 ciśnienie zaczęło powoli spadać by przy 200 być na poziomie ok 0,5 może 0,6. To normalny objaw? Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 pablonas, a nie pasowało Ci to do obrotów? Brzmi dość dziwnie powiem szczerze. Link to post Share on other sites
pablonas 581 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 W jakim sensie czy pasowało do obrotów? Wraz ze wzrostem prędkości spadało doładowania. Tak jakby (uwaga mega skrót i uproszczenie) "turbo słabło" przy takim dużym obciążeniu (bo nie oszukujmy się - ~180 km/h dla GTka to już całkiem dużo). Czy sprawny seryjny GT/WRX będzie w stanie utrzymaź max ciśnienie doładowania przy prędkościach zbliżonych do max? Link to post Share on other sites
kashmere 5 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 na postoju w życiu 0,6 bara. Podobnie jak pablonas mam może z 0,2 Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 pablonas, ciśnienie spada pod koniec obrotomierza - o to mi chodzi ale to powinno być bardziej 230-240 (licznikowe). kashmere, ja często jeżdżę takim co ma 1 bar przy 3 tys na postoju I to jest czad prawdziwy Link to post Share on other sites
kashmere 5 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Azrael, wiem o co chodzi, też bym chciał :grin: Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 kashmere, przychodzi za to zapłącić jak słyszysz głośne grhhhhrrrrrrr ze skrzyni i auto nie rusza ;-) Link to post Share on other sites
pablonas 581 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 pablonas, ciśnienie spada pod koniec obrotomierza - o to mi chodzi ale to powinno być bardziej 230-240 (licznikowe). Nie no tyle nie było (nawet mi magnesowej anteny od CB nie zwiało - o której na śmierć zapomniałem ) ale auto przyśpieszało nadal całkiem sprawnie. Czyli rozumiem jest to w miarę normalny objaw. Dzięki za info ja często jeżdżę takim co ma 1 bar przy 3 tys na postoju I to jest czad prawdziwy Widzę, że same popsute auta użytkujesz :wink: Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Widzę, że same popsute auta użytkujesz Moja imprezajest calkiem normalna i seryjna, na gwarancji i w ogóle byłem na przeglądzie dopiero co gwarancyjnym. Nawet seryjne felgi mam. Link to post Share on other sites
Adam. 14 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 pawel_brodnica, bede w sobote na superoesie w Kielcach, postaram sie wziac laptopa, przejedziemy sie Twoim autem i Ci powiem co sie dzieje. Link to post Share on other sites
pawel_brodnica 0 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 na postoju u mnie maxymalnie pokazuje 0,5 bara a na biegach 3, 4 i 5 czasem dochodzi do 0,7 - 0,8 w wrx 2002 to normalne ? Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 pawel_brodnica, na pewno coś jest nie tak ze wskaźnikiem, nie możliwe żeby seryjne albo zbliżone auto dmuchało 0,5 bar na postoju. Link to post Share on other sites
Hogi 107 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 niedlugo jak dotrze sie nowe sprzeglo sprawdze To nowe sprzęgło się dociera? :shock: Link to post Share on other sites
pawel_brodnica 0 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Dobry dzien Hogi : tak nowe sprzeglo nalezy dotrzec .. spokojna jazda , az tarcza dopasuje sie do docisku , podobnie jak z nowymi klockami hamulcowymi. Azrael : fakt na postoju auto nic nie laduje , raz tak sprawdzilem ze przegazowalem az do odciecia zaplonu i wtedy pokazalo 0,5 bar. Tak to wiem ze sie nie sprawdza doladowania na postoju podczas jazdy max pokazuje 0,7. dzieki za odpowiedzi , pozdrawiam! Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Dobry dzien Hogi : tak nowe sprzeglo nalezy dotrzec .. spokojna jazda , az tarcza dopasuje sie do docisku , podobnie jak z nowymi klockami hamulcowymi. Jasne, ale zajmuje to jakiś....kilometr. Link to post Share on other sites
Hogi 107 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 pawel_brodnica napisał/a: Dobry dzien Hogi : tak nowe sprzeglo nalezy dotrzec .. spokojna jazda , az tarcza dopasuje sie do docisku , podobnie jak z nowymi klockami hamulcowymi. Jasne, ale zajmuje to jakiś....kilometr. Tak właśnie myślałem... :cool: Dzięki. Link to post Share on other sites
filester 52 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Chyba dziś mi zaczęło obcinać doładowanie. Ładuje do ok 8 psi i dostaje czkawki :roll: Poniżej tego jedzie bez problemu. Jakieś sugestie od czego zacząć szukanie? Leje cały czas 100 oktan z Shella. Solenoid, cewki, przewody do turbo - to wiem, żeby sprawdzić. Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 MAP sensor sprawdź. Link to post Share on other sites
filester 52 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 OK. Mam zapasowy na szczęście Chciałem jeszcze wieczorem pojeździć zobaczyć jak to się zachowuje, ale mgła taka że widoczność kilku metrów wydaje mi się być niebezpieczna dla innych na moje testy :razz: Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 filester, przepiąc MAP możesz w 5 minut Link to post Share on other sites
filester 52 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 Wiem. Już zdarzyło mi się robić takie rzeczy - co prawda w MY99, ale wiele więcej roboty tutaj nie będzie. Jeszcze jedna rozkmina - czy dolot w S-Turbo 99 i moim GT są takie same. Bo chciałem zobaczyć czy są zauważalne różnice między stożkiem a seryjnym dolotem. A Forek pod ręką. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now