ALEX Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Artix! Sprawdzałeś ponownie cisnienie w oponach?Wiesz pewnie, że system ten jest BARDZO wrażliwy na zmiany cisnienia. Wystarczy nawet , że spadnie temperatura na zewnątrz o kilka stopni i kontrolka się zapala :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artix Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Sprawdzilem cisnienie moim manometrem i tym na stacji nastepnego dnia - bylo idelanie 2.3 przod; 2.2 tyl. Prawdopodobienstwo, ze czujnik w nowkach oryginalnych felgach jest uszkodzony jest znikome, wiec raczej polubie sie z zolta diodka do ponownej zmiany kol na jesieni na zimowe. Pol roku z diodka, pol bez :-) A poza tym to ten system jest do doopy, jezeli zauwazyl zmiane kol dopiero po kilkudziesieciu kilometrach. Howgh :!: Dziekuje za dobre rady, mimo to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart900 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 U mnie chyba znowu padł któryś z czujników. Lampka się świeci....ciśnienie jest ok. System do dupy na maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 U mnie wczoraj zapaliła się kontrolka, ale temp zewnętrzna spadła poniżej 65 F. System do dupy na maxa. Mnie już raz uratował przed zakupem nowej opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Czujniki trzeba zaprogramować i działaja OK - nie jest do tego konieczny Subaru Select Monitor a jedynie laptop z kawałkiem odpowiedniego softu, który nie boi się gniazda US.. U mnie działa to super - zapala się gdy ciśnienie spada poniżej 2.0 a powinno być 2,2 - 2,3. Z tego co wiem to ten system czujnik-komp weryfikuje ciśnienie przejechaniu 5,5 mili od uruchomienia silnika i zebraniu kilku parametrów (m.in. temperatury) stąd czasami jego jakby brak działania.. Na pw mogę polecić firemkę, która daje sobie z tym radę (pw bo spoza ASO) - okolice Wawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Wiesz, jakiego softu używają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Byłem dzisiaj u nich na przeglądzie z moją Tribecą i rozmawiałem m.in. o tym - chociaż specjalizują się w Subaru to robią też czujniki w innych autach US, Nissany, Toyoty itp. które mają czujniki na 315MHz ale o soft nie pytałem - będę jutro jechał to wpadnę i podpytam.. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Wysłałem PW, ale odpowiedź udzieliłeś w powyższym poście. Czekam na info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Ciekawostka - mieli przypadek kiedy panowie z ASO przyjechali :-) bo nie dali rady a obiecali... Moi znajomi poprosili o 350zł za wszystkie czujki (jakiś czas temu - może teraz jest drożej - nie wiem) a ASO 200zł za koło od klienta :-) kosmos jakiś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Da się w takim ustrojstwie wymienić baterię? W VW twierdzą, że trzeba zmienić cały czujnik i liczą po 700zl za sztukę :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artix Opublikowano 17 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Sezon zimowy juz za moment wiec postanowilem zalozyc moje oryginalne kola na zimowkach (z oryginalnymi wprogramowanymi czujnikami).Panowie zakladajacy kola twierdzili, ze system zwariuje jak zrobie przekladke kol przod - tyl i probowali mnie namowic na przekladanie opon, tak aby felgi trafily dokladnie na swoje miejsce. Po odpaleniu zolta kontrolka cisnienia zapalila sie (tak samo jak na moim komplecie kol letnich z czujnikami, ktore nie sa wprogramowane), ale po przejechaniu kilku kilometrow zgasla i wiecej sie nie pojawila.To potwierdza, ze systemowi jest dokladnie wszystko jedno, ktore kolo gdzie sie znajduje, wystarczy miec je w zasiegu odbiornika z cisnieniem nie nizszym niz 2.0 Crazy_Ivan, Mialem w reku czujnik, ktory widzisz w linku pierwszego posta. Na pewno wyglada na hermetycznie zamkniety (pracuje na cisnienie) i nie jest ten czujnik standardowo rozbieralny. Byc moze znajdziesz w srodku jedna ze standardowych baterii, ale czujnik ma jednak juz swoja wage, wiec jezeli go rozprujesz, to trzeba bedzie go potem zalepic dokladajac mu jeszcze wiekszej wagi. Wiec chyba skorka za wyprawke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Najlepszym sposobem na pozbycie sie problemu jest pozbycie sie czujnikow i zarowki w zegarach, te czujniki nikomu do niczego nie sa potrzebne cisnienie od wielu lat sprawdzalo sie i nikomu to nie przeszkadzalo. Jezdzilem 3 tyg Lanosem i strasznie wku... jest ta lampka teraz kolege denerwuje, dodam ze zeby lampka przestala swiecic musialem napompowac z 2.4-2.5bar wg manometra na stacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Artix! Sprawdzałeś ponownie cisnienie w oponach?Wiesz pewnie, że system ten jest BARDZO wrażliwy na zmiany cisnienia. Wystarczy nawet , że spadnie temperatura na zewnątrz o kilka stopni i kontrolka się zapala :!: ... a może próbował ktoś z azotem :?: teoretycznie powinien wykluczyć takie wahania ... :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 ... a może próbował ktoś z azotem teoretycznie powinien wykluczyć takie wahania ... Myslałem o tym...ale nie próbowałem. Może na wiosnę. Ostatnio sprawdzając ciśnienie napompowałem (w południe, temp ok.15 stopni C) o 0.2 Bar więcej od zalecanego i jest spokój. Czujniki są tak wrażliwe, że gdy ruszam czasem wcześnie rano i trochę opony się rozgrzeją na trasie, lampka gaśnie. W cyklu miejskim nadal by świeciła :!: Najlepszym sposobem na pozbycie sie problemu jest pozbycie sie czujnikow i zarowki w zegarach, te czujniki nikomu do niczego nie sa potrzebne cisnienie od wielu lat sprawdzalo sie i nikomu to nie przeszkadzalo. Kiedyś stosowano dętki i też było super! :wink: Czujnik naprawdę się sprawdza, szczególnie w oponach niskoprofilowych, gdzie trudno (szybko :!: ) wyczuć spadek ciśnienia.....szczególnie na prostej przed ostrym zakrętem. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 ja mam do czujnikow takie samo podejscie jak to elektronicznych pseudo szper i innych niewypałów obecnych czasow, lepiej mogli wymyslec samo uszczelniajace sie opony co nie bylo by takie trudne przy obecnej technologii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 ... a może próbował ktoś z azotem :?: teoretycznie powinien wykluczyć takie wahania ... :!: To nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sim_one Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Wg informacji z samego końca tej strony jak kontrolka świeci to jest tylko niskie ciśnienie. Błędy czujników sygnalizowane są miganiem kontrolki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1973 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 i przyslowiowa d...a, musze poprosic o dalszea pomoc, auto sprowadzone kontrolka swieci ciagle a kola zimowki bez czujnikow i co???? [ Dodano: Nie Gru 13, 2009 6:27 pm ] ponoc wylaczenie wtyczki z urzadzenia odbiorowego sygnal pomorze, sprawdzalem i d...pa co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 przyslowiowa d...a, musze poprosic o dalszea pomoc, auto sprowadzone kontrolka swieci ciagle a kola zimowki bez czujnikow i co???? [ Dodano: Nie Gru 13, 2009 6:27 pm ] ponoc wylaczenie wtyczki z urzadzenia odbiorowego sygnal pomorze, sprawdzalem i d...pa co dalej Ale o co chodzi? Nie rozumiem. Chciałbyś, żeby kontrolka migała? EDIT: Dzisiaj zmieniłem koła na zimowe (felgi bez czujników) i kontrolka świeci ciągle. Zrobiłem tylko kilka kilometrów - ~5. Z tego co pamiętam, kontrolka zacznie mrugać po przejechaniu większej ilości kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1973 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Nie chciałbym kupić i wymienić uszkodzony czujnik ale który, najlepiej kupię wszystkie ale kto mi to przyuczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Nie chciałbym kupić i wymienić uszkodzony czujnik ale który, najlepiej kupię wszystkie ale kto mi to przyuczy? Dziwne zdanie :roll: Skąd wiesz, że masz uszkodzony czujnik? Nie wiem, czy źle szukam, ale w tym temacie napisałeś tylko: i przyslowiowa d...a, musze poprosic o dalszea pomoc, auto sprowadzone kontrolka swieci ciagle a kola zimowki bez czujnikow i co???? [ Dodano: Nie Gru 13, 2009 6:27 pm ] ponoc wylaczenie wtyczki z urzadzenia odbiorowego sygnal pomorze, sprawdzalem i d...pa co dalej _________________ Z czego NIC nie wynika i trudno Ci pomóc :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1973 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 A wiec pokolei, sprowadzone auto - kontrolka swieci( nie miga), skad wiem ze czujnik do wymiany - nie wiem to tylko moje przypuszczenie ponieważ byla uszkodzona felga. Najlepiej sprawdzic czujniki a potem komputer ale gdzie to moge zrobi tego już nie wiem? przepraszam za haotycznosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 A wiec pokolei, sprowadzone auto - kontrolka swieci( nie miga), skad wiem ze czujnik do wymiany - nie wiem to tylko moje przypuszczenie ponieważ byla uszkodzona felga. Najlepiej sprawdzic czujniki a potem komputer ale gdzie to moge zrobi tego już nie wiem? przepraszam za haotycznosc Artur1973 - Już sam nie pamietam, czy musi mrugać. Kiedys wydaje mi się, że mrugała. U mnie (po zmianie na koła bez czujników) świeci ciągłym światłem, nie mruga. Zrobilem już z 300 km i napewno system działa poprawnie Pisalem już o tym, jak wrażliwe są czujniki na zmiany temperatury zewnętrznej, dlatego na wszelki wypadek radzę Ci jeszcze raz podjechać na stację i dokładnie sprawdzić ciśnienie w kołach :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Koledzy, czy nie ma ktoś jednego luźnego czujnika więcej dobrej cenie?....właśnie mi urwali Już po temacie, serwis organizuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi