Kralky Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam Po tegorocznych mrozach -20C pojawił się problem. Jak go rano odpaliłem (EJ16 96') to wszedł na 5000 i obroty nie chcały spaść. Wstawiłem go do ciepełka i pomogło na tyle, ze jak go opadliłem po kilkunastu minutach to zaczął falować od 1000 - 3000 - zapaliłs ie check. Wyczyściłem krokowy (było tam trochę brudu) i obroty już nie falują ale teraz na "luzie" jest różnie czasami 800, czasami 1500. Nie wiem co to jest, jak sprawdzić krokowy i TPS. Dodam że nie mam przepływomierza tylko krokowca i boost sensor (dziwne jak na wolnossące 1.6) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Proponuję zacząć od "wymrugania" kodów błędów. Instrukcję jak to zrobić znajdziesz w FAQ. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Proponuję zacząć od "wymrugania" kodów błędów. Instrukcję jak to zrobić znajdziesz w FAQ.Pozdrawiam. Wymrugało 23 i 24 tylko zaznaczam nie mam przepływki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Dziwne te błędy biorąc pod uwagę tabelę kodów z FAQ. Jak znajdę chwilę to zerknę jutro w inną dokumentację. Co do sprawdzania komponentów. TPS sprawdzisz zwykłym multimetrem ale trzeba mieć jakiś punkt odniesienia i instrukcję jak sprawdzać. Być może coś znajdziesz tutaj :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=103254 Do sprawdzenia krokowca przydałby się tester. Pewnie ASO ma :wink: (na tym forum możemy polecać tylko ASO) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Do sprawdzenia krokowca przydałby się tester. Pewnie ASO ma :wink: (na tym forum możemy polecać tylko ASO) ASO nie może się połączyć z moim kompem, mają zbyt nowe oprogramowanie jak na mojego staruszka. :sad: [ Dodano: Pią Sty 16, 2009 9:52 am ] Dziś odłączyłem bateryjkę na godzinkę, aby skoasować błedy które były. Po podłączeniu zasilania i zespolenia czarnych kabelków check mruga regularnie, więc teoretycznie błedów nie ma w pamięci, ale objawy nie ustapiły :???: Jakieś sugestie. [ Dodano: Pią Sty 16, 2009 9:56 am ] Dla jasności mam taki sam motorek tylko bez klimy http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7502950 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Wg autodaty te błędy dla Imprezy MY 98 oznaczają: 23 - Mass air flow (MAF) sensor 24 - Idle air control (IAC) valve Za pośrednictwem forum autka Ci niestety nie naprawimy. Musisz odwiedzić jakiś serwis. Może ewentualnie umów się z kimś z warszawy kto ma takie same autko i podmień zarówno MAF sensor jak i krokowca (myślę, że w 2,0 N/A te części będą takie same). Będziesz wiedział czy problem jest w samych komponentach czy w instalacji elektrycznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Wczoraj odwiedziłem łódzki subaru point - niestety nie pomogli, gdyż po doszli , że autko ma rok produkcji 96, ale jest to model 97, z pierwszą rejestracja 98 - załamka. I co ciekawe ASO łączy się z komputerami od połowy roku 97. Jednym słowem lipa. Stwierdzili, że powodów może być kilka, więc albo tester albo szukanie na piechotę. A co do krokowca to masakra - 1400zł nowy oryg. (Niemcy). Kupiłem więc ściągnięty z USA od forda windstara 3,8 - wygląd taki sam, wtyczka również, ale po podłączeniu bez zmian. [ Dodano: Czw Lut 12, 2009 9:56 am ] Chyba znalazłem :sad: Przepustnica sie niedomyka i czasami sie troszke zacina. Dokładnie wyczyściłem i tochę lepiej, ale bez rewelki. Jakieś sugestkie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się