pawel_brodnica Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 witam! Niedawno stalem sie posiadaczem imprezy wrx z 2001 ktora nie ma katalizatora (rzemieslnik cos rzezbil) centralna i koncowa czesc wydechu to oryginal supersprint. W dolocie usuniety tlumik szmerow . Pali sie check engine , nie wiem co robic kupowac i wsadzac katalizator ? tuningowac reszte wydechu + przeprogramowanie map ? doradzcie jakies tymczasowe rozwiazanie do czasu przemapowania ECU . pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Pali sie check engine , nie wiem co robic doradzcie jakies tymczasowe rozwiazanie do czasu przemapowania ECU . 5 razy zapalić i zgasic silnik! CEL zniknie na jakis czas :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 W dolocie usuniety tlumik szmerow . Tłumik szmerów akurat jest zbędny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Pali sie check engine , nie wiem co robic doradzcie jakies tymczasowe rozwiazanie do czasu przemapowania ECU . 5 razy zapalić i zgasic silnik! CEL zniknie na jakis czas :wink: To softwarowe rozwiazanie a hardwearowe to montaz emulatora sondy lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_brodnica Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Dzieki za odpowiedzi ze spalaniem jest chyba w normie , predkosci na trasie do 150 kmh , + maxymalne przyspieszenia - spalil ok 14 litrow na 100kmh. Z tym emulatorem sondy nie bardzo rozumiem , czytelem juz wiele na forum ( odsuniecie sondy lambda przez taka przedluzke) , albo remap , jezeli turbina u mnie przeladowuje to konieczny remap albo spowrotem katalizator Chociaz niektorzy na forum pisali ze w wrx przed 2004 rokiem jezeli jest wolny wydech to nie ma takiego problemu z tym opoznieniem OL/delay ?? cos tam czytalem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Sprawdzałeś kod błedu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Z tym emulatorem sondy nie bardzo rozumiem , czytelem juz wiele na forum ( odsuniecie sondy lambda przez taka przedluzke) , albo remap , jezeli turbina u mnie przeladowuje to konieczny remap albo spowrotem katalizator Emulator to takie urzadzonko symulujace sonde dzieki czemu nie pojawie sie check. Co do reszty zgadza sie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 A w moim sti po remapie w prodrive pali się check, kasowałem go i dalej się pali, nie mam żadnych kat-ów (Blitz nie przewiduje...) i jeżdżę, obserwuje tylko często wydech, jak jest czarny...to oki jak się wypali na szaro, to już za ubogo, trzeba będzie reagować... no i jakby zaczął nagle mało palić.... :neutral: to już jest na pewno objaw chorobowy... :smile: .chyba założę zegar temperatury spalin, to najbardziej potrzebne urządzenie pomiarowe w aucie oprócz manometru ciśnienia ładowania jak się robi za gorąco, jest nie halo..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 masz sti remapowane przez prodrive ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faykee Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 ten sam problem, poprzedni właściciel zmienił wydech (łącznie z katalizatorem) i co 2 tygodnie wyświetla się czek endżin. Podłączyłem go do przez OBD2 - kod P0420 czyli tylny O2 sensor. Szukam rozwiązań ale na razie co 2 tygodnie błąd kasuje po prostu. Niebawem czeka mnie nie-ASO, czy myślicie, że mogą ustawić tak sensor aby było ok ? EDIT: Trochę poszperałem i rozwiązanie takowe znalazłem (tylko zdjęć brak, szkoda): http://www.srtforums.com/forums/f25/grr ... ix-399352/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Niebawem czeka mnie nie-ASO, czy myślicie, że mogą ustawić tak sensor aby było ok ? Po Mapteku nie będziesz musiał niczego kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się