Mariusz Brzeg Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Mam lekki problem .Muszę wymienić tuleję met.gumową w wahaczach przednich tylne (te duże) Dzwoniłem do ASO ale cena jest troche zaporowa 390 zł. A że mi się spieszyło z wymianą kupiłem zamiennik w JC ale nie wydaje mi się aby były one solidne .Nie psiada żadnych oznaczeń ,no i ta obudowa aluminiowa jest bardzo miękka. Mechanik nie zaleca mi montażu tego wynalazku. Czy istnieje jakiś solidny zamiennik i czy może podejdzie np.Imprezy Prosze o jakieś wskazówki jak ten problemik załatwić :sad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 jeżeli chcesz jeździć, nie dłubać co jakiś czas przy zawiechu, niestety :arrow: ASO, drożej, ale w ogólnym rozrachunku oszczędzasz na częstych naprawach z użyciem tzw. zamienników. kiedyś nazywało się to badziewie ,,podróbka" i wszystko było jasne, teraz jest nowe określenie-,,zamiennik" i to często myli.... :smile: aczkolwiek niektóre zamienniki bywają w miare ,,jadalne", ale nie wszystko, elementy np. z użyciem gumy są na ogół tandetne, nie polecam :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sulfar Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 zgadzam się z kolegą emotorsport , lepiej zapłacić trochę wiecej i mieć swięty spokój bo części zaupione w aso na pewno biją o głowę tzw. "zamienniki" . Jak mawia moj znajomy "to wszystko jest polaczone" a skoro jest polaczone to jedna czesc wplywa na druga, a skoro jedna czesc jakosciowo odbiega od pewnych norm moze okazac sie ze ta druga dostanie troche po tylku. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 MAriusz z wlasnego doswiadcznia Ci powiem ze lepiej dolozyc kilka zlotych w ASO i miec problem na dlugo z glowy - zamienniki - o czym przekonalem sie sam - nie sa tak wytrzymale i w rezultacie zaplacisz drozej wyemieniajac je czesciej niz za jeden z ASO - PS. czasami nieautoryzowane serwisy Subaru moga miec atrakcyjniejsza cene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Brzeg Posted January 11, 2009 Author Share Posted January 11, 2009 Wiem że orginalne części są naj ale 390 za szt.a ja potrzebóje 2-e Więc skorzystałem z orginału ale używanego , cena dobra i tuleja również A te z JC wogóle nie pasóją do forestera i sprzedawca na tyle miły że bez problemu oddał kase. Zastanawia mnie tylka to z czego ta tuleja jest zrobiona że aż tyle kosztuje Wymieniałem już kilka części na orginały :amorki tył,tarcze i klocki a za kompl.sprzęgło dałem ok.700zł.a to o wiele większy element Ale i tak pdziwiam trwałść zawieszenia w subaru a mam na liczniku 220tyś.i dopiero tereaz tuleje powoli się kończą . Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 czesci beda pewnie znow tansze jak spadnie EURO i sie zlotowa umocni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz Brzeg Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Dla posiadaczy starszych foresterków zalecam sprawdzenie wahaczy tylnych, wdłużnych. tulei przedniej tej przykrconej do podwozia. Po obu stronach miałem już zużyte i to mocno,mimo że nic nie stukało. Wymiana jest prosta i cena orginlej nie droga ok.15e.netto Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 potiwerdzam, koszt niewielki ale czuc poprawe w prowadzeniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now