Kical Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Sytuacja dość dziwna. Autko potrafi zgasnąć krecać boczki wokół własnej osi. Autko w automacie, pełny bak większa pompa także paliwo dochodzi . Na płaskim stosunkowo żadko, na nierówym terenie częściej. Czym to spowodowane, może coś sie kłóci z zaworem upustowym podczas takich operacji ? jakies propozycje??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasior_Miedziak Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 A na ktorym biegu Ci zdycha? Jak na dwojce to wszystko w porzadku. Jak na jedynce, to malo gazu dajesz. Mnie tez zdycha przy kreceniu bakow jak jestem na dwojce. Na jedynce bez problemow :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hemek Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 dokładnie mam tak samo, muszę redukować dusi się jak jest za mało ślisko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasior_Miedziak Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Ale trzeba przyznac ze Forek pieknie sie kreci w miejscu. Mam wrazenie, ze os obrotu przechodzi przez srodek budy. Legacem tak nie dawalo rady. Wczoraj pare osiek na parkingu probowalo mnie nasladowac, ale im nie wychodzilo. Robili mniejsze lub wieksze kolka ale w miejscu nie dawali rady sie krecic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kical Posted January 8, 2009 Author Share Posted January 8, 2009 To wszystko jasne Faktycznie na sliskim asfalcie nie było praktycznie problemu jak zwolniłem to wtedy zapewne zdechł, na nierównosciach za pewne się dusił i kaput. [ Dodano: Czw Sty 08, 2009 1:32 pm ] Ale trzeba przyznac ze Forek pieknie sie kreci w miejscu. Mam wrazenie, ze os obrotu przechodzi przez srodek budy. Legacem tak nie dawalo rady. Wczoraj pare osiek na parkingu probowalo mnie nasladowac, ale im nie wychodzilo. Robili mniejsze lub wieksze kolka ale w miejscu nie dawali rady sie krecic Daje rade Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Sytuacja dość dziwna.Autko potrafi zgasnąć krecać boczki wokół własnej osi. Autko w automacie, pełny bak większa pompa także paliwo dochodzi . Na płaskim stosunkowo żadko, na nierówym terenie częściej. Czym to spowodowane, może coś sie kłóci z zaworem upustowym podczas takich operacji ? jakies propozycje??? Ale trzeba przyznac ze Forek pieknie sie kreci w miejscu. Mam wrazenie, ze os obrotu przechodzi przez srodek budy. Legacem tak nie dawalo rady. Wczoraj pare osiek na parkingu probowalo mnie nasladowac, ale im nie wychodzilo. Robili mniejsze lub wieksze kolka ale w miejscu nie dawali rady sie krecic Ciekawe któremu z Was padnie pierwszemu wiskoza centralna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasior_Miedziak Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Ciekawe któremu z Was padnie pierwszemu wiskoza centralna No bez przesady. Po pierwsze to krecilem sie nie wiecej jak minute, po drugie to wczesniej sprawdzilem podloze. Praktycznie goly lod byl wiec luz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Ciekawe któremu z Was padnie pierwszemu wiskoza centralna No bez przesady. Po pierwsze to krecilem sie nie wiecej jak minute, po drugie to wczesniej sprawdzilem podloze. Praktycznie goly lod byl wiec luz. podloze nie ma takiego duzego znaczenia jak roznica predkosci miedzy tylnymi a przednimi kolami... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasior_Miedziak Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 podloze nie ma takiego duzego znaczenia jak roznica predkosci miedzy tylnymi a przednimi kolami... No z racji wlasnie, ze byl lod, roznica mam nadzieje nie byla duza... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malina Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Nie sądzę żeby na śliskim podłożu takim jak lód cierpiała wiskoza. Raczej tarcie opony o lód jest mniejsze niż wiskozy. Ale to moje zdanie laika. PZDR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now