Hipek Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 w mojej imprezie korek wlewu paliwa jest zupelnie nie zabezpieczony. nie zamyka sie go kluczykiem, nie ma tez zadnej zapadki otwieranej z kabiny samochodu. czyli ogolnie rzecz biorac jak ktos chce to bez problemu moze mi napaskudzic w zbiorniku lub ukrasc paliwo. czy jest jakas opcja, zeby zamontowac zamykany kluczykiem korek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Raczej nie wystepuje do Subaru korek z kluczykiem, fabrycznie klapka wlewu jest zamykana takim małym rygielkiem otwieranym dźwignia przy progu, jeżeli tego nie masz, daj obejrzeć komuś, kto zna się troche na Subaru lub w ogóle na samochodach, być może coś się zacięło i rygielek pozostał w pozycji otwartej, dlatego nie zamyka klapki. Lepiej uruchom fabryczne zabezpieczenie wlewu, niż kombinuj z innym korkiem. jeszcze zostaje przybitować dwa ucha i założyć kłódkę ale odradzam ze względów estetycznych... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipek Posted January 9, 2009 Author Share Posted January 9, 2009 Musze Cie zmartwic na pewno nie mam zamontowanego zamkniecia wlewu paliwa. Auto sprowadzone zza wielkiej wody a tam paliwa nie kradna i w niewielu autach sa zamykane korki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Hipek, ma racje, tam np. GC8 ma taki dzióbek w klapce żebyś mógł ją otworzyć palcem. Niema w ogóle zabezpieczenia. W stanach paliwo tyle kosztuje że niema sensu go kraść :cool: zdjęcie pochodzi ze strony www.supersleepers.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 kraść jak kraść.... ale nasikać jakiś pijus może, jak mu za daleko do toalety będzie... zostaje skobel i kłódka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipek Posted January 9, 2009 Author Share Posted January 9, 2009 GC8 ma taki dzióbek w klapce tez mam taki dziobek chyba zabije gwozdziami Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Spytaj w ASO, może mają jakąś wersje korka z zamkiem, bo z innych japońskich aut raczej zadne nie ma, korki na zamek spotyka się najczęściej w niemieckich autach, podedź na jakis duży szrot, niech gość, który na codzień handluje rupieciami podejdzie do Twojego Subaraka i spojrzy w dziurę...może mu coś zaswita i znajdzie jakiś pasowny korek.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipek Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 sam korek chyba nie wystarczy, zakladam ze trzeba by jeszcze umiescic jakis element zamka we wlewie paliwa. chyba to oleje Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 chyba nie, korki zamykane na kluczyk na ogół działają tak, że po zakręceniu do oporu i zamknięciu kluczykiem kręcą się w kółko i cały problem w Twoim przypadku, to żeby gwint korka pasował do gwintu w rurze dolotowej zbiornika, dlatego polecałem wizytę na szrocie, gdzie może coś Ci dopasują :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale znalazłem przez przypadek taki korek na angielskim ebayu >CLICK< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now