Jump to content

Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?


Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

.... no i ostatnie zdjęcie z innej perspektywy... puki co  samochód pracował cały dzień na wolnych obrotach + 15 km jazdy testowej i wydaje się wszystko ok, brak zauważalnych spadków mocy, brak błędów

Po długim obserwowaniu tego tematu i przeczytaniu go od dechy do dechy, przy pomocy kilku osób udało się ogarnąć bulgot w moim Legacy. Efekt finalny wyszedł powyżej moich oczekiwań. Dzięki @

Obiecany dźwięk.   "O Boże" wypowiedziane przez mojego syna chyba mówi samo za siebie :-)    

Posted Images

W dniu 20.08.2020 o 13:55, DETT napisał:

Chryste... Kręcę się wokół samochodów od ponad 16-stu lat, a przez ten czas byłem świadkiem badania diesla dymomierzem raz. Jeden raz. Jak nauczyciel na szkolnej diagnostyce pokazywał łepkom z zawodówki co robi ta zakurzona aparatura w kącie pracowni...

Spaliny w moich autach były badane dwa, może trzy razy. Dwa razy na moją wyraźną prośbę.

Także u mnie na prowincji nikt sobie gitary nie zawraca takimi duperelami. B)

Mi ostatnio sprawdzał zdymienie w Kijance. W czasie jazdy spalila mi się żarówka i zaoferował mi h7 za 55zl a ta sama żarówka na stacji kosztowala mnie 14zl.

Pojechalem na stacje kupilem wrocilem na przegląd a obrazony diagnosta cala ścieżkę zdrowia zrobil.

Myslalem ze przez usuniety dpf i remap będą cyrki a tu zero dymu diagnoscie kopara opadla. pyta sie o przebieg (88k km)i stwierdzil ze to wina niskiego przebiegu że zero dymu.

 

 

W moim Legacy ani razu nie mialem sprawdzonych spalin.

Ważniejszy jest stan blachy i mechaniki czy brak wycieków jak normy spalin. 

 

W audi 80 doczepil sie do wycieku z odmy i uszkodzonego uszczelniacza między skrzynia a silnikiem a nie do zakopcenia (auto zostawialo czarna sciane za sobą)

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Się pochwalę default_icon_mrgreen.gif

Legacy z ej251.

 

Przerobiony kolektor

ea0977c83c63f30aa141b2ebf711c960.jpg

87249dc5ffe5391f745f771aa38f18c6.jpg

 

A tłumik końcowy oem przerobiłem na przelotowy.

 

 

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
16 minut temu, Dzixd napisał:

Się pochwalę default_icon_mrgreen.gif

Legacy z ej251.

 

Przerobiony kolektor

ea0977c83c63f30aa141b2ebf711c960.jpg

87249dc5ffe5391f745f771aa38f18c6.jpg

 

A tłumik końcowy oem przerobiłem na przelotowy.

 

 

 

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

 

 

Słabo to pospawane, takie szpary, będzie bulgot uciekać:biglol:

Link to post
Share on other sites

t

3 minuty temu, yaroz napisał:

Słabo to pospawane, takie szpary, będzie bulgot uciekać:biglol:

szpary są żeby mogło się rozciągać jak się rozgrzeje :upside-down-face_1f643-small:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
@Dzixd Protestuje, był film a nie ma. Specjalnie szukałem słuchawek!
Przy moderacji postu się usunęło. Wrzucam po raz drugi:



Wysłane z mojego mądrego telefonu

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Przejrzałem nieco temat, chciałbym się dowiedzieć jakie są wasze spostrzeżenia i doświadczenia z przerabianiem kolektora i wymianą wydechu w  wolnossącej imprezie GH 2.0. I jak to kosztowo też wychodzi?

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, kreon napisał:

Przejrzałem nieco temat, chciałbym się dowiedzieć jakie są wasze spostrzeżenia i doświadczenia z przerabianiem kolektora i wymianą wydechu w  wolnossącej imprezie GH 2.0. I jak to kosztowo też wychodzi?

Kolektor bierzesz z uturbionego 2.0, ja wziąłem z Forka XT SG przedlifta. Dalej jedziesz do gościa, który pospawa rurę ze stali (mi robił @Oktan), środkowy tłumik zmieniłem na przelot AWG, a końcowy na przelot Magnaflow. Zamknąłem się w poniżej 2000. Efekt poniżej:

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

U mnie:

300 kolektor Forek XT, 400 katalizator Magnaflow Euro 4, robota 900. Tłumik końcowy mam Prodrive kupiony wcześniej.

Jak posłuchasz to zapomisz o cenie.

Link to post
Share on other sites

Ja katalizator zostawiłem seryjny. W każdym razie katalizator musi być. Na początku zrobiłem bez niego i był wyczuwalny spadek mocy.

Link to post
Share on other sites

No to mnie całość wyniosła taniej. Ale znaleźć kolektor z legacy dziadka to też wyzwanie. Mi się trafił, ktoś chyba z forum sprzedawał za 150 pln. Wycięcie ze starego kata gniazda sondy, wspawanie do nowego, katalizator o dziwo jeszcze był, i nie stopiony, wyglądał na drożny. Reszta została seryjna, końcowy przerobiony w/g mojego uznania (wstawienie rurek perforowanych w środek). Całość może 250 pln plus spawanie może 200-300 pln. A jeszcze stare katalizatory sprzedałem :)

Edited by ewemarkam
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 11.10.2020 o 09:26, Andrzej Szczepanek napisał:

Wczoraj wleciał kolektor + końcowy w forester sg 2.0 dohc właściciel b. zadowolony . Filmik słaby Ale obiecał że po powrocie nagra coś lepszego 

 

Tak jest, dokładnie. Przygotuję "na dniach" dobry filmik z porównaniem obydwu wersji - przed i po modyfikacji :)

A efekt prac - potwierdzam - bardzo dobry :thumbup:

 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Malyboss napisał:

 

Tak jest, dokładnie. Przygotuję "na dniach" dobry filmik z porównaniem obydwu wersji - przed i po modyfikacji :)

A efekt prac - potwierdzam - bardzo dobry :thumbup:

 

 

2 godziny temu, Malyboss napisał:

 

Tak jest, dokładnie. Przygotuję "na dniach" dobry filmik z porównaniem obydwu wersji - przed i po modyfikacji :)

A efekt prac - potwierdzam - bardzo dobry :thumbup:

 

Malyboss nie wiedziałem ze tez tutaj jesteś :-) Super. No to czekamy na konkretny filmik;-) . Jeszcze raz pozdrawiam:-)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 12.10.2020 o 15:25, Andrzej Szczepanek napisał:

Super. No to czekamy na konkretny filmik;-)

 

W końcu ulepiłem :P

Proszę bardzo, oto efekt:

 

 

No i jak, waszym zdaniem? :)

Przeróbki wykonał oczywiście @Andrzej Szczepanek :thx:  !!

 

Edited by Malyboss
  • Like 4
Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Danko napisał:

Było jakiś przejazd zrobić! Ale efekt bardzo spoko

 

Dobry pomysł, coś zrobię w tym temacie ;)

 

Edited by Malyboss
Link to post
Share on other sites

..... nic tak nie koi koronawirusa jak boxera CHROPOWATY DZWIĘK !!! .... pięknie gada ten forek..:applause:

Edited by zieloo
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, bikeman1 napisał:

 

Jakie koszta łącznie?

 

Wolę nie podawać kosztów wprost i konkretnych kwot, bo w dużej mierze zależy to od indywidualnych preferencji, kosztów części, i tak dalej.

I w tej kwestii sugerowałbym bezpośredni kontakt z wykonawcą => @Andrzej Szczepanek - najlepiej do niego napisać, czy tam nawet później zdzwonić się, i pogadać o konkretnym przypadku.

 

14 godzin temu, Michał Zygmunt napisał:

Smerfastyczny efekt.

 

4 godziny temu, zieloo napisał:

pięknie gada ten forek..:applause:

 

Dziękuję za opinie :thx: !!

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...