Jump to content

Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?


Recommended Posts

 U znajomych nie liczy się  
Owszem, niby stacja znajoma. Zawsze tam jeżdżę. Ale jak przyjechałem pierwszy raz to pytał dlaczego mam inny kolektor ;) i czy katalizatory są ;)
Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

.... no i ostatnie zdjęcie z innej perspektywy... puki co  samochód pracował cały dzień na wolnych obrotach + 15 km jazdy testowej i wydaje się wszystko ok, brak zauważalnych spadków mocy, brak błędów

Kat zamontowany za kolektorem. Nic nie rezonuje, żadnych checków, brak odczucia utraty mocy.

Po długim obserwowaniu tego tematu i przeczytaniu go od dechy do dechy, przy pomocy kilku osób udało się ogarnąć bulgot w moim Legacy. Efekt finalny wyszedł powyżej moich oczekiwań. Dzięki @

Posted Images

5 minut temu, Bartek Marcinkowski napisał:

A ile metrów bandaża kupić by owinąć? 


10m powinno wystarczyć :) 

Link to post
Share on other sites

Ja kupiłem 10 m o grubości 2 mm i owinąłem dwa razy, lewo/prawo.

Owijaj na morko, bardziej przyczepny się robi i lepiej ściąga.

Całość jak wyschła, pomalowałem farbą żaroodporną.

Link to post
Share on other sites

Pospinać możesz opaskami stalowymi, albo po prostu skręć w paru miejscach drutem miedzianym. Swego czasu miałem owinięty, zdjąłem to jak zauważyłem że mi kapie olej po nim.... Nie kup tylko najtańszego bandaża, po 3 miesiącach ten mój był cienki jak papier, jak odwijałem to w się rwał. Zostawiłem tylko ten odcinek pod skrzynią biegów. Ale sam się teraz zastanawiam nad owinięciem gdy już mam silnik suchy.

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites

Takie fajne wydumy tu robicie, że  postanowiłem do Was dołączyć.

 

Pacjent 2.0 SOHC Ujeżdżanie (czytaj: uturbianie)

Leży na pleckach, kleimy taką wydumę pod z appem pod 035. Celem jest zmiejszenie strat przepływu.

Materiał ruru fiuuu 44 kolanka nierdzewne, drut w migu tyżżż.

Rurki z odzysku z innego wydechu, z nimi to ciekawa sprawa. Rok temu je wypiaskowałem i przelażały nie macane i brak rudej. Coś to jest jakaś magia z tym piaskowanie. Nawet słyszałem opinię zacnego człowieka, że pod owijkę taśmą bazaltową, piaskował a dopiero owijał taśmą (nie macać przed kupieniem : ))

 

Z racji tego, że było to tylko połapane. Oceniłem, że za bardzo to mi sterczy do dółu.

Przerobiono ta tak, a już miałem spasowane. Ale w sumie cała akcja zajęła mi jedno popołudnie. Nie ma tragedii.

 

DSC_1114.JPG

DSC_1115.JPG

DSC_1118.JPG

DSC_1117.JPG

Edited by Sykatore
  • Like 3
Link to post
Share on other sites
W dniu 8.04.2020 o 21:22, Bartek Marcinkowski napisał:

Założyłem kolektor borli i pytanie czy owijac go bandażem? Silnik ma zero wyciekow. 

Gdzie kupowales kolektor ?

Link to post
Share on other sites

Kupiony na graciarni ,replika Borla z 400zł.

Powiem tak : bajeczka ,pięknie zmienił się odgłos, jutro coś nagram.

Za 400 zł plus przesyłka i wymiana - niech będzie 600 - jeśli Subaru to Wasza radocha ,to zainwestować ,czy odłożyć,bo to rewelka uczucie jak wam mruczy :)

 

bul1.jpg

bul2.jpg

bul3.jpg

Edited by hemi112
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Do SG 2.0 125km ej201, po układzie wlotów i wylotu do kata wyglada jak by pasował.

Edited by yaroz
Link to post
Share on other sites

Tak podejdzie. Tylko ciepło może mieć filtr oleju.

Warto by go owinąć przynajmniej w tym miejscu i pod skrzynią biegów.

Link to post
Share on other sites

Jestem bardzo ciekawy jak to założysz i ile wytrzyma. Podobno grubość ścianki rury porównywalna jest z grubością puszki tak słyszałem że te kolektory za długo nie wytrzymują i to nie jest info tylko i wyłącznie z jednego źródła. Jak możesz to zmierz tam przy flanszy grubość rury. Dzieki i pozdrawiam oby pykło

 

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Podejdzie do forka. Mam ten kolektor już prawie rok w imprezie. Ale kupiłem u źródła na ebay o wiele taniej. 

Co do wykonania to jestem mile zaskoczony. Spodziewałem się tak jak piszę @rześki puszki po piwie ale blacha jest konkretnie gruba. Całość sprawia wrażenie naprawdę solidnej konstrukcji. Jedyny problem jest taki że kolektor jest niżej niż oryginał i dotyka osłony silnika. Ale po owinięciu go bandażem nic się nie dzieje. 

IMG_20190824_131340.thumb.jpg.f26270371d30d284a92601c9e4ebd7e7.jpg

IMG_20191013_155501.thumb.jpg.4d72deb7fea946df650f927101a6c3c9.jpg

Edited by Narrator
  • Thanks 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

A kolektor UEL który był zamontowany do Imprezy GC 2.0NA też będzie pasował do Forka SG 2.0 NA? Generalnie chyba wszystkie 2.0 NA Subaru kolektory są takie same, otwory na śruby itp., czy się mylę?

Edited by yaroz
Link to post
Share on other sites

Pasują do głowic. Niekoniecznie do kołyski silnika. U siebie chciałem dopasować kolektor z GT, ale za duża rzeźba z kołyska musiała by być zrobiona. Finalnie mam kolektor ze starego Legacy.

 

 

Link to post
Share on other sites

Ten ze zdjęcia jest z imprezy gc, będzie pasował do SG 2.0 NA 125km?

 

 

 

IMG_20200510_134031.jpg

Edited by yaroz
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...