HoRsHiN Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 Witam serdecznie. Opcja szukaj jest przydatna, ale nie w tym wypadku (ponad 800 wynikow a niektore po kilka a nawet kilkanascie stron i nie na dany temat). Wiec do rzeczy. Zastanawiam sie nad kupnem auta do sportu. Narazie KJS wiec pomyslalem o justy jako ze mozna przlatane autka kupic dosyc tanio no i jest naped 4WD. Jednak spotkalem sie z opinia, ze o ile justy jest bezkonkurencyjne na snigu to na asfalcie swift objezdza go z kazdej strony. Stad moje pytanie. Swiftem jezdzilem i nawet uratowal mi zycie takze sporo o nim wiem i wiem tez ze sie rewelacyjnie prowadzi w zakretach (zawias wielowahaczowy z tylu). o justy nie wiem nic poza tym ze z boku wydaje sie dosyc wysokim autkiem z tylu dosyc waskim co w ogolnym rozrachunku chyba niezbyt dobrze wplywa na jazde w zakretach, Jezeli macie jakies doswiadczenia sportowe zwiazane z tym autem to prosze o wszystkie opinie dotyczace awaryjnosci, zalaczania napesu i predkosci jaka mozna rozwijac. Czy naprzyklad na odcinku szutrowym da sie pojechac z jakas godna predkoscia ?
WRC fan Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 Witam serdecznie.Opcja szukaj jest przydatna, ale nie w tym wypadku (ponad 800 wynikow a niektore po kilka a nawet kilkanascie stron i nie na dany temat). wyszukiwarka nie działa 8) a co do reszty,to jest juz jeden forumowicz który kupił Justy w celu śmigania na KJS-ach. W mojej opinii napęd 4wd do KJS-ów nie jest aż tak bardzo potrzebny, zwłaszcza że w Justy po załączeniu tyłu dynamika spada, a silniki nie są raczej zbyt "powerne" To tyle pozdrawiam 8)
HoRsHiN Posted January 23, 2005 Author Posted January 23, 2005 wyszukiwarka nie działa Szkoda ze wczesniej nie wiedzialem. Ale za to poczytalem kilka fajnych watkow
ComeToDaddy Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 Z tego co pamietam w justy, z wlaczonym napedem 4x4 mozna jechac gora 100 km/h, zreszta niech sie Bartek wypowie.
HoRsHiN Posted January 23, 2005 Author Posted January 23, 2005 jezeli 100 km/h to wygalada na to ze to jest samochodzik do kulgania sie po mniejszych bezdrozach i w zime dla mieszkanca prowicji ... :/ Na impreze mnie nie stac wiec chyba kupie w takim razie swifta.
bartek@klubsubaru.pl Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 chyba muszę się zgłosić do Dyrekcji w sprawie etatu Ekspert ds. Subaru Justy Z tego co pamietam w justy, z wlaczonym napedem 4x4 mozna jechac gora 100 km/h, zreszta niech sie Bartek wypowie. no kiedyś czytałem i słyszałem że z dołączanym napędem nie powinno się jechać więcej jak stówkę. ja zawsze się stosowałem do tego i problemów nigdy nie było. cześć HoRsHiN. jeśli mówimy o tym modelu Justy (patrz obrazek), to: Swiftem jezdzilem i nawet uratowal mi zycie takze sporo o nim wiem i wiem tez ze sie rewelacyjnie prowadzi w zakretach (zawias wielowahaczowy z tylu). tył w Justy jest również niezależny, możliwe że to samo co w Swifcie - w końcu robili Justy do spółki (no bo skąd wzięliby trzycylindową rzędówkę?). o Justy nie wiem nic poza tym ze z boku wydaje sie dosyc wysokim autkiem z tylu dosyc waskim co w ogolnym rozrachunku chyba niezbyt dobrze wplywa na jazde w zakretach błąd - jeździ jak trzeba. podsterowność wynika bardziej z nierównego rozkładu masy pomiędzy przodem i tyłem. Swifcior lepszy pewnie tu też nie jest, ale w odróżnieniu od Justy nie może dopomóc sobie tyłem. Jezeli macie jakies doswiadczenia sportowe zwiazane z tym autem to prosze o wszystkie opinie dotyczace awaryjnosci, zalaczania napesu i predkosci jaka mozna rozwijac. awaryjność: jak się zapomnisz to czasem może nawalić bak z paliwem - zaglądasz, a tam sucho. załączanie napędu: jedziesz albo stoisz, koła masz prosto, puszaczasz gaz i wciskasz pomarańczowy guzik "4WD" na wajchu zmiany biegów i gra. tak samo rozłączasz. prędkość: 4x4 więcej jak 100km/h, jak już mówiłem, nie jeździłem. bez tyłu w dwie osoby prędkość maksymalna moim (1.2l, 66KM, 246 tys. km) wynosiła 150km/h (troszkę było z górki ) doświadczenia sportowe: na trasie Krynica Morska - Nowy Dwór Gdański żadne auta podobnej klasy nie miały szans (znajomość trasy plus "prędkość kątowa: w zakrętach ). na E7 też paru się zdziwiło. oprócz tego wszystkiego Justy wyciągnie zakopanego lesie/na polu kolegę w Swifcie. pozdrawiam
HoRsHiN Posted January 23, 2005 Author Posted January 23, 2005 tył w Justy jest również niezależny, możliwe że to samo co w Swifcie - w końcu robili Justy do spółki (no bo skąd wzięliby trzycylindową rzędówkę?). Z daihatsu kiedys szarady tez mialy ten silniczek Skoro o silniku mowa - 1,0 w swifcie wytrzymal ponad 300 tys ostrej jazdy (sluzbowka) i pewnie dalej by jezdzila jakbym jej nie "obtarl" o drzewo. Co do tych 100 km/h to troche kiepska sprawa. Obok mnie sa trasy rajdu kormoran. Przednionapedowa Corolla czasami jezdze po sniegu pod 140 wiec troche bez sensu brac auto 4wd w ktorym nie da sie wykorzystac zalet napedu. Troche szkoda ze jest tylko silnik 1,2. Swift ma ta przewage ze ma zwinny 1,3 ktory bez wiekszego problemu daje sie podkrecic do 120 KM Fotka miodzio. Wlasnie o czyms takim myslalem ale na tym cie chyba skonczy :/ Dzieki Bartek za odpowiedz. :wink:
Wck Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 Obok mnie sa trasy rajdu kormoran. W takim razie witam sąsiada
bartek@klubsubaru.pl Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 Fotka miodzio. Starałem się - trzeba było go wymlaskać przed sprzedażą
HoRsHiN Posted January 23, 2005 Author Posted January 23, 2005 Obok mnie sa trasy rajdu kormoran. W takim razie witam sąsiada Ano witaj Czym sie poruszasz po Olsztynie ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.