Jump to content

kontrolka (!) się świeci


adaś
 Share

Recommended Posts

Od jakiegoś czasu świeci mi się wykrzyknik w kółeczku. Na zimnym, po rozgrzaniu auta albo samo gaśnie, albo po ponownym uruchomieniu silnika. Dzisiaj się włączyła przy zmianie biegów z IV na V i się zastanawiam co ma jedno do drugiego?

Auto hamuje normalnie. Ręczny też działa.

 

Co jest?

Link to comment
Share on other sites

wyczysc wpływak moze sie zwiesza w zbiorniczku......jak nie to masz gdzies jakies przebicie.

To prostu uklad oparty na właczniku tu nie ma zadnych sztuczek ,włacz wyłacz.

Link to comment
Share on other sites

Mi się świeciła pomimo poziomu płynu ok, w serwisie dolali na maxa i zgasła

 

więc chyba nie było ok, skoro dolali (a nie przelali) a kontrolka zgasła ;)

Link to comment
Share on other sites

Poziom ok to poziom pomiędzy min a max, tak? Płynu było w połowie. Dolali na maxa. A poza tym p. Andrzeju złotówki nie zapłacilem, aż nieprawdopodobne. Co prawda auta sprzedać mi nie chcieli ale serwis póki co ok. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Wymieniłem tłoczki, gumki i inne pierdołki w zaciskach - zaślepiłem tył, żeby dojechać do domu, bo dopiero na jutro na dotrą cylinderki. Klocki jeszcze się nie kończą, ale niedługą zaczną się kończyć :wink:

Płynu jednak ubywało, przez zużycie/uszkodzenie wyżej wymienionych.

 

Z tyłu ok. wymieniłem niedawno szczęki, cylinderki były od nowości i miały prawo się posypać. Ale dlaczego te historie z przodu tak często się powtarzają? Nie powinienem przynajmniej jednych klocków zużyć bez problemów ?

Link to comment
Share on other sites

Zapytałem, bo w Twoim podpisie jest napisane:

Auto: turbo- RWD a w tekscie nie piszesz, że chodzi dokładnie o Subaru :!: :smile:

 

no właśnie, chodzi o Subaru Imprezę 2.0 MY97, taka z dwutłoczkowymi zaciskami z przodu i z bębnami z tyłu.

Dzisiaj wymieniłem cylinderki i na razie jest dobrze, zobaczę jeszcze co będzie rano, jeżeli będzie mroźna noc.

 

Co może być przyczyną konieczności zbyt częstej regeneracji zacisków?

Link to comment
Share on other sites

mialem podobne objawy co ty, kontrolka sie swiecila, plynu niby bylo ok, jak sie pozniej okazalo ze stanowczym naciskiem na NIBY, proponuje po troszku dolewac plynu, u mnie troszke bylo ponizej polowy

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...