adaś Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Od jakiegoś czasu świeci mi się wykrzyknik w kółeczku. Na zimnym, po rozgrzaniu auta albo samo gaśnie, albo po ponownym uruchomieniu silnika. Dzisiaj się włączyła przy zmianie biegów z IV na V i się zastanawiam co ma jedno do drugiego? Auto hamuje normalnie. Ręczny też działa. Co jest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CZARNY Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 sprawdzałeś poziom płynu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted January 5, 2009 Author Share Posted January 5, 2009 tak, jest ok. a może być zapowietrzony, albo stary? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JED Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 A moze ktores klocki zblizaja sie do konca? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 A moze ktores klocki zblizaja sie do konca? Tez o tym pomyślałem, ale chyba w subaru kontrolka tego nie pokazuje. Skoro płyn jest i wszystko gra to może coś z elektryką po prostu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 wyczysc wpływak moze sie zwiesza w zbiorniczku......jak nie to masz gdzies jakies przebicie. To prostu uklad oparty na właczniku tu nie ma zadnych sztuczek ,włacz wyłacz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogii Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 sprawdz przelacznik odpowiedzialny za kontrolke recznego, miedzy fotelami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 JED napisał/a:A moze ktores klocki zblizaja sie do konca? Tez o tym pomyślałem, ale chyba w subaru kontrolka tego nie pokazuje. Ale ma zdecydowany zwiazek. :!: .....wiec sprawdz zuzycie klockow... :wink: AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 hmmm w sumie....mniej klocka wiecej plynu wchodzi do zacisku, przy minimalnym stanie ma prawo sie zaswiecic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 przy minimalnym stanie ma prawo sie zaswiecic. Najczęściej rano i jak jest wilgoc w powietrzu......do tej pory nie wiem co ma ta wilgoc za zwiazek z tym plynem... AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopi Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Mi się świeciła pomimo poziomu płynu ok, w serwisie dolali na maxa i zgasła Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Mi się świeciła pomimo poziomu płynu ok, w serwisie dolali na maxa i zgasła więc chyba nie było ok, skoro dolali (a nie przelali) a kontrolka zgasła Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 Mi się świeciła pomimo poziomu płynu ok, w serwisie dolali na maxa i zgasła Dziwny sposób. :!: .....może za klocki zapłaciłes i nie pamietasz... :wink: AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopi Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Poziom ok to poziom pomiędzy min a max, tak? Płynu było w połowie. Dolali na maxa. A poza tym p. Andrzeju złotówki nie zapłacilem, aż nieprawdopodobne. Co prawda auta sprzedać mi nie chcieli ale serwis póki co ok. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Wymieniłem tłoczki, gumki i inne pierdołki w zaciskach - zaślepiłem tył, żeby dojechać do domu, bo dopiero na jutro na dotrą cylinderki. Klocki jeszcze się nie kończą, ale niedługą zaczną się kończyć :wink: Płynu jednak ubywało, przez zużycie/uszkodzenie wyżej wymienionych. Z tyłu ok. wymieniłem niedawno szczęki, cylinderki były od nowości i miały prawo się posypać. Ale dlaczego te historie z przodu tak często się powtarzają? Nie powinienem przynajmniej jednych klocków zużyć bez problemów ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Adaś! Ty o Subru piszesz, czy o innej marce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Subru a co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Subru a co? Zapytałem, bo w Twoim podpisie jest napisane: Auto: turbo- RWD a w tekscie nie piszesz, że chodzi dokładnie o Subaru :!: :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted January 17, 2009 Author Share Posted January 17, 2009 Zapytałem, bo w Twoim podpisie jest napisane:Auto: turbo- RWD a w tekscie nie piszesz, że chodzi dokładnie o Subaru :!: :smile: no właśnie, chodzi o Subaru Imprezę 2.0 MY97, taka z dwutłoczkowymi zaciskami z przodu i z bębnami z tyłu. Dzisiaj wymieniłem cylinderki i na razie jest dobrze, zobaczę jeszcze co będzie rano, jeżeli będzie mroźna noc. Co może być przyczyną konieczności zbyt częstej regeneracji zacisków? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 mialem podobne objawy co ty, kontrolka sie swiecila, plynu niby bylo ok, jak sie pozniej okazalo ze stanowczym naciskiem na NIBY, proponuje po troszku dolewac plynu, u mnie troszke bylo ponizej polowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now