adaś Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Od jakiegoś czasu świeci mi się wykrzyknik w kółeczku. Na zimnym, po rozgrzaniu auta albo samo gaśnie, albo po ponownym uruchomieniu silnika. Dzisiaj się włączyła przy zmianie biegów z IV na V i się zastanawiam co ma jedno do drugiego? Auto hamuje normalnie. Ręczny też działa. Co jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 sprawdzałeś poziom płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 tak, jest ok. a może być zapowietrzony, albo stary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 A moze ktores klocki zblizaja sie do konca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 A moze ktores klocki zblizaja sie do konca? Tez o tym pomyślałem, ale chyba w subaru kontrolka tego nie pokazuje. Skoro płyn jest i wszystko gra to może coś z elektryką po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 wyczysc wpływak moze sie zwiesza w zbiorniczku......jak nie to masz gdzies jakies przebicie. To prostu uklad oparty na właczniku tu nie ma zadnych sztuczek ,włacz wyłacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 sprawdz przelacznik odpowiedzialny za kontrolke recznego, miedzy fotelami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 JED napisał/a:A moze ktores klocki zblizaja sie do konca? Tez o tym pomyślałem, ale chyba w subaru kontrolka tego nie pokazuje. Ale ma zdecydowany zwiazek. :!: .....wiec sprawdz zuzycie klockow... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 hmmm w sumie....mniej klocka wiecej plynu wchodzi do zacisku, przy minimalnym stanie ma prawo sie zaswiecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 przy minimalnym stanie ma prawo sie zaswiecic. Najczęściej rano i jak jest wilgoc w powietrzu......do tej pory nie wiem co ma ta wilgoc za zwiazek z tym plynem... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopi Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Mi się świeciła pomimo poziomu płynu ok, w serwisie dolali na maxa i zgasła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Mi się świeciła pomimo poziomu płynu ok, w serwisie dolali na maxa i zgasła więc chyba nie było ok, skoro dolali (a nie przelali) a kontrolka zgasła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Mi się świeciła pomimo poziomu płynu ok, w serwisie dolali na maxa i zgasła Dziwny sposób. :!: .....może za klocki zapłaciłes i nie pamietasz... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopi Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Poziom ok to poziom pomiędzy min a max, tak? Płynu było w połowie. Dolali na maxa. A poza tym p. Andrzeju złotówki nie zapłacilem, aż nieprawdopodobne. Co prawda auta sprzedać mi nie chcieli ale serwis póki co ok. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Wymieniłem tłoczki, gumki i inne pierdołki w zaciskach - zaślepiłem tył, żeby dojechać do domu, bo dopiero na jutro na dotrą cylinderki. Klocki jeszcze się nie kończą, ale niedługą zaczną się kończyć :wink: Płynu jednak ubywało, przez zużycie/uszkodzenie wyżej wymienionych. Z tyłu ok. wymieniłem niedawno szczęki, cylinderki były od nowości i miały prawo się posypać. Ale dlaczego te historie z przodu tak często się powtarzają? Nie powinienem przynajmniej jednych klocków zużyć bez problemów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Adaś! Ty o Subru piszesz, czy o innej marce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Subru a co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Subru a co? Zapytałem, bo w Twoim podpisie jest napisane: Auto: turbo- RWD a w tekscie nie piszesz, że chodzi dokładnie o Subaru :!: :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Zapytałem, bo w Twoim podpisie jest napisane:Auto: turbo- RWD a w tekscie nie piszesz, że chodzi dokładnie o Subaru :!: :smile: no właśnie, chodzi o Subaru Imprezę 2.0 MY97, taka z dwutłoczkowymi zaciskami z przodu i z bębnami z tyłu. Dzisiaj wymieniłem cylinderki i na razie jest dobrze, zobaczę jeszcze co będzie rano, jeżeli będzie mroźna noc. Co może być przyczyną konieczności zbyt częstej regeneracji zacisków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 mialem podobne objawy co ty, kontrolka sie swiecila, plynu niby bylo ok, jak sie pozniej okazalo ze stanowczym naciskiem na NIBY, proponuje po troszku dolewac plynu, u mnie troszke bylo ponizej polowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się