darek1223 Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Witam wszystkich?? Chciałbym się dowiedziec od znawców tematu coś na temat skrzyni biegów do GT o oznaczeniach :6CTY752VB3FA co to wogóle za skrzynia czy jest seryjna jeśli tak to od jakiego modelu czy może JDM-owa??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 JDM WRX 95, przełożenie główne 4,11 i przy wisko 1:1 także do GT 00 nie podejdzie bez zmiany tylnego dyfra to raz, dwa to skrzynia starego typu taka jak montowane latach 93-98 ale to juz mniejszy problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyraf Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 mozna by jakies wielkie zestawienie skrzyń zrobić jakie przełożenia w jakiej skrzyn itp i przyklejc czy dodac do FAQ ps jestem świeżym posiadaczem Imprezki i poszukuje takich info na forum i słabo cos znalesc ciekawego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 mozna by jakies wielkie zestawienie skrzyń zrobić jakie przełożenia w jakiej skrzyn itp i przyklejc czy dodac do FAQ Pablonas chyba to kiedyś gdzieś wklejał. Panie Nowy Modzie? Prawda to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek1223 Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 a jakie jest przełożenie główne w GT MY00. Wiesz pytałem bo kolega taka skrzynie kupił do GT 98 i była po upadku i miała pęknięta obudowę przełożył wieć środek z tej skrzyni i włożył do swojej zostawiając swój mechanizm różnicowy. przy okazji wymienił synchronizatory i odczuliśmy podczas jazdy testowej że samochód dużo lepiej przyspiesza i ma krótsze biegi. Jest teraz po prostu dużo lepiej niż w serii. Powiedz mi jeszcze czy to jest skrzynia od wersji 280KM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Wiesz pytałem bo kolega taka skrzynie kupił do GT 98 i była po upadku i miała pęknięta obudowę przełożył wieć środek z tej skrzyni i włożył do swojej zostawiając swój mechanizm różnicowy to długo nie pojeździ bo tylny dyfer ma do przełożenia 3,9 niedługo się rozleci wiskoza w skrzyni. Jak cos mam wiskoze w zapasie starego typu :razz: lepiej przyspiesza bo ma krósze przelozenie główne tj 4,11 zamiast 3,9 WRX JDM w 95 r miały 260 km na paliwie 100 RON lista skrzyń Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek1223 Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 wielkie dzieki już mu przekazałem linka do tego tematu wiec sobie przeczyta Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Pablonas chyba to kiedyś gdzieś wklejał. Panie Nowy Modzie? Prawda to? Owszem ale z tego co widzę szociu wrzucił nieco lepsze zestawienie mozna by jakies wielkie zestawienie skrzyń zrobić jakie przełożenia w jakiej skrzyn itp i przyklejc czy dodac do FAQ Słuszna uwaga. Coś wymyślimy :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Przełożenia tej skrzyni: 1 bieg-3.45 2 bieg-2.06 3 bieg-1.44 4 bieg-1.08 5 bieg-0.82 pozdro, E Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek1223 Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 no rozmawiałem z kumplem z GT98 i mówił ze po numerze nadwozia wyszło że on ma dyfer z przełożeniem właśnie 4.11 i powinno wszytsko grac a pytał się w dzierżonowie takzę kitu mu nie wcisnęli Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 skoro ma 4,11 to nie jest to GT bo te wychodziły tylko z 3,9 albo coś już było kombinowane. 4,11 były w WRX, niektórych STI, Imprezy Turbo (czyli takie wlaściwe na rynek UK a nie szary import) wychodziły tak jak GT z 3,9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek1223 Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 on ma impreze z 98 roku i po numerze nadwozia wyszło ze ma przełożenie seryjnie 4.11 więc Ty może masz rację ale specjalnie dzwonił i pytał czy się da tak zrobić. Wyszło ze powinno być on bo w poprzedniej skrzyni też było przełożenie 4.11 i dlatego po sprawdzeniu dano mu zielone światło na tego typu przekładkę. Nie wiem jak się to ma do odczuwalnej zmiany w przyspieszaniu i do tego ze biegi sa ewidentnie krótsze niż w poprzedniej skrzyni Link to comment Share on other sites More sharing options...
szociu Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 nie będę się spierał bo może jest coś o czym nie wiem. co do zestopniowania skrzyń to rzeczywiście w poszczególnych rocznikach były różnie, w tabeli do której dałem linka jest wszystko rozpisane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darek1223 Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 ok w każdym razie dziękuję za błyskawiczną pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 skoro ma 4,11 to nie jest to GT bo te wychodziły tylko z 3,9 albo coś już było kombinowane.4,11 były w WRX, niektórych STI, Imprezy Turbo (czyli takie wlaściwe na rynek UK a nie szary import) wychodziły tak jak GT z 3,9 I w wersji WRC 2L z 280KM z 92roku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now