Jump to content

Jaka uszczelka ?


HULK
 Share

Recommended Posts

Witam.

Mam mala nieszczelnosc w tym miejscu

20081121117ai2.th.jpg

 

 

powiedzcie mi prosze czy to jest taka uszczelka ? i jesli tak, to gdzie ja moge kupic on-line, poza sklepem z ktorego pochdzi to zdjecie :)

822884221ee6.th.jpg

Pozdrawiam serdecznie.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

marek-irl, dziwne masz to łączenie. U mnie pomiędzy dwiema flanszami jest płaska uszelka dostępna niemal w każdym sklepie moto i jest szczelnie i bezproblemowo.

Link to comment
Share on other sites

Uszczelka jest jak najbardziej ok - i wcale Kruku nie taka dziwna ;)

Taka sama mam u siebie.

Mozna kupic na pewno na ebayu, mozna kupic w Irlandzkim ASO, mozna u Grahama Goode, Rogera Clarka, mozna nawet w nie-ASO albo pewnie i polskim ASO ;)

 

Cena wprawdzie nieco tajemnicza pewnie bedzie jak na kawalek takiego badziewia, ale jak mus to mus.

Jak bedziesz mial z tym klopoty, to sie odezwij do mnie na priv.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Uszczelka jest jak najbardziej ok - i wcale Kruku nie taka dziwna ;)

Taka sama mam u siebie.

Wiem że są i takie łączenia tylko nie rozumiem po co robić takie jak można zrobić prościej i taniej :roll:
Link to comment
Share on other sites

Uszczelka jest jak najbardziej ok - i wcale Kruku nie taka dziwna ;)

Taka sama mam u siebie.

Wiem że są i takie łączenia tylko nie rozumiem po co robić takie jak można zrobić prościej i taniej :roll:

 

Też tak uważam po co kombinować i szukać. Spróbuj zwykłej o takiej średnicy i przesmaruj dla pewności pastą bosala do układów wydechowych.

Link to comment
Share on other sites

Bo tak ma skonstruowany wydech? ze ma taki powiedzmy lekki dzwon na koncu jednej rury?

Jak mu teraz popuszcza, to po zalozeniu plaskiej pewnie tez mu bedzie popuszczac spaliny jak mniemam.

 

Co nie zmienia faktu, ze jesli obecna nie jest tragicznie mocno zmordowana, to moze sprobowac uszczelnic pasta...

 

Tak czy inaczej ta uszczelka, to zadne znow wielkie niespotykane cudo.

 

- po co kombinowac i szukac - no po nic, przeciez mozna jezdzic nawet z kopcacym na wszystkie strony samochodem - slabe troche podejscie, bez urazy...

 

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 10:11 am ]

http://cgi.ebay.ie/Subaru-impreza-turbo ... 240%3A1318

 

dla przykladu

Link to comment
Share on other sites

AMI, nie rozumiesz mnie do końca - mi chodzi o to że chyba łatwiej przerobić to w tej chwili przy okazji nieszczelności na dwie płaskie flansze i płaską uszczelkę i mieć raz na zawsze spokój niż co jakiś czas szukać tych stożkowatych uszczelek i płacić więcej. No ale to tylko moje zdanie i nie piszę tego dla draki tylko żeby pomóc koledze.

Link to comment
Share on other sites

ale przerobienie flanszy to tez raczej jakis klopot moze byc.
myślę że nie bo płaskie flansze są ogólnie dostępne i wystarczy obciąć te co są przyspawać płaskie, wsadzić płaską uszczelkę i skręcić i po robocie. Te stożkowate uszczelki po prostu częściej padają - sam takowe miałem kiedyś. No ale zrobi kolega Marek-irl jak zechce - na jego pytanie padły już wystarczające odpowiedzi i propozycje do rozwiązania tego problemu :mrgreen: :wink:
Link to comment
Share on other sites

Kruk, bo sztywne połączenie ukłądu zwiększa naprężenia i ryzyko pekania układu wydechowego po latach? Serjnie on jest na śruby ze sprężynkami i taki pierścień i ma pewną ruchliwość, mozliwość regulacji itp. Jak jest na sztywno to jak zaczepisz o pryzmę śniegu przy parkowaniu to jużmoże peknąć/skrzywić się czy rozszczelnić.

Link to comment
Share on other sites

Kruk, bo sztywne połączenie ukłądu zwiększa naprężenia i ryzyko pekania układu wydechowego po latach? Serjnie on jest na śruby ze sprężynkami i taki pierścień i ma pewną ruchliwość, mozliwość regulacji itp. Jak jest na sztywno to jak zaczepisz o pryzmę śniegu przy parkowaniu to jużmoże peknąć/skrzywić się czy rozszczelnić.
To jest oczywiste. Nie mówię żeby cały układ wydechowy był sztywny - wystarczy wstawić plecionkę, która nie jest na łączeniach i nie będzie sie rozszczelniać.
Link to comment
Share on other sites

HAHAHA plecionki to dopiero sprawiają problemy.
U mnie jak dotąd żadnych ani w poprzednich autach ani w obecnym. Mam cały wydech spięty na sztywno zawieszony na gumowych wieszakach i z jedną plecionką na początku centerpipu i jest ok. Podobnie miałem w kilku poprzednich autach i nie miałem problemów.
Link to comment
Share on other sites

Bo Ty nie upalasz ostro, masz bardzo mocne auto ale obciązane przez krótkie odcinki.

 

Powiem Ci że w głupim seryjnym Seicento spaliłem nową siatkę na 30 okrażeniach toru Poznań, nie mówię jużo mocnych furach któe sa mocno katowane. Subaru musi brać pod uwagę że np. może ktoś autem jechac na autostradzie w niemczech blisko V-maks przez dłuższy czas i wtedy wydech się prawie do czerwoności nagrzewa.

Link to comment
Share on other sites

Bo Ty nie upalasz ostro, masz bardzo mocne auto ale obciązane przez krótkie odcinki.
może racja. Właśnie przygotowuję auto na tor na przyszły sezon i poupalam na torze to się przekonam :wink: A przy okazji jest jakieś inne rozwiązanie poza stożkiem i plecionką?
Link to comment
Share on other sites

Ale dramat z jednej malej uszczelki wyszedl ;)
Nie dramat tylko okazja do poszerzenia wiedzy w tym temacie :wink:
Link to comment
Share on other sites

 

Co nie zmienia faktu, ze jesli obecna nie jest tragicznie mocno zmordowana, to moze sprobowac uszczelnic pasta...

 

w miejscach gdzie to ma pracowac to chyba uszczelnianie pasta mija sie z celem a wrecz jest nie wskazane.

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA plecionki to dopiero sprawiają problemy.

 

to dlaczego nagminnie stosujecie uppipy z plecionką :shock: , sam osobiście byłem zdziwiony , bo jest bardzo nie trwałe, a w którymś wątku bardzo polecałeś :shock: :???: . Owszem na krótka mete to ma zalety, ale można to inaczej rozwiązać :cool:

Link to comment
Share on other sites

AFAIR ostatnio zmieniła się technologia na inne, rzeczywiście sprawiały problemy. Ma to rozwiązanie wady i zalety, tak samo jak uszczelnienia na pierścień, jak i każde inne rozwiązanie inżynieryjne. W zastosowaniu do bardzo dużych obciążeń plecionki się średnio sprawdzają, chyba ze gdzieś dalej w wydechu, niemneij czasem ich niższa trwałośc jest rekompensowana innymi zaletami.

Link to comment
Share on other sites

przesmaruj dla pewności pastą bosala do układów wydechowych.

 

pasta jest na chwile, potem sie wypala i jest przedmuch :cry:

 

[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 11:49 pm ]

ostatnio zmieniła się technologia na inne,

 

:shock: coś wolno ta technologia przywędrowała :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Mam mala nieszczelnosc w tym miejscu

Nie ma problemów z kupnem tego pierścienia ( w Polsce prawie każdy tłumikarz ma takie o różnej średnicy ) więc u Ciebie chyba też.

Nie pamiętam ale między tymi kołnierzami powinny być sprężyny.( chyba :?: ) śruby sobie jakies kup przy okazji bo najkczęściej się któraś urywa....i nie przykręcaj zbyt mocno ( sprężynki )

AK

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ale dramat z jednej malej uszczelki wyszedl

 

 

Dawno mnie nie bylo na forum i juz zapomnialem o tej uszczelce :)

Dziekuje Wszystkim, uszczelke kupilem na ebay-u, chyba nawet z tego linka co podal AMI.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...