HULK Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Witam. Mam mala nieszczelnosc w tym miejscu powiedzcie mi prosze czy to jest taka uszczelka ? i jesli tak, to gdzie ja moge kupic on-line, poza sklepem z ktorego pochdzi to zdjecie Pozdrawiam serdecznie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 poszukaj na ebay.co.uk, nie wiem, czy dostaniesz pojedyńczo czy w komplecie uszczelek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 marek-irl, dziwne masz to łączenie. U mnie pomiędzy dwiema flanszami jest płaska uszelka dostępna niemal w każdym sklepie moto i jest szczelnie i bezproblemowo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Uszczelka jest jak najbardziej ok - i wcale Kruku nie taka dziwna Taka sama mam u siebie. Mozna kupic na pewno na ebayu, mozna kupic w Irlandzkim ASO, mozna u Grahama Goode, Rogera Clarka, mozna nawet w nie-ASO albo pewnie i polskim ASO Cena wprawdzie nieco tajemnicza pewnie bedzie jak na kawalek takiego badziewia, ale jak mus to mus. Jak bedziesz mial z tym klopoty, to sie odezwij do mnie na priv. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Uszczelka jest jak najbardziej ok - i wcale Kruku nie taka dziwna Taka sama mam u siebie. Wiem że są i takie łączenia tylko nie rozumiem po co robić takie jak można zrobić prościej i taniej :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kralky Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Uszczelka jest jak najbardziej ok - i wcale Kruku nie taka dziwna Taka sama mam u siebie. Wiem że są i takie łączenia tylko nie rozumiem po co robić takie jak można zrobić prościej i taniej :roll: Też tak uważam po co kombinować i szukać. Spróbuj zwykłej o takiej średnicy i przesmaruj dla pewności pastą bosala do układów wydechowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Bo tak ma skonstruowany wydech? ze ma taki powiedzmy lekki dzwon na koncu jednej rury? Jak mu teraz popuszcza, to po zalozeniu plaskiej pewnie tez mu bedzie popuszczac spaliny jak mniemam. Co nie zmienia faktu, ze jesli obecna nie jest tragicznie mocno zmordowana, to moze sprobowac uszczelnic pasta... Tak czy inaczej ta uszczelka, to zadne znow wielkie niespotykane cudo. - po co kombinowac i szukac - no po nic, przeciez mozna jezdzic nawet z kopcacym na wszystkie strony samochodem - slabe troche podejscie, bez urazy... [ Dodano: Pią Sty 16, 2009 10:11 am ] http://cgi.ebay.ie/Subaru-impreza-turbo ... 240%3A1318 dla przykladu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 AMI, nie rozumiesz mnie do końca - mi chodzi o to że chyba łatwiej przerobić to w tej chwili przy okazji nieszczelności na dwie płaskie flansze i płaską uszczelkę i mieć raz na zawsze spokój niż co jakiś czas szukać tych stożkowatych uszczelek i płacić więcej. No ale to tylko moje zdanie i nie piszę tego dla draki tylko żeby pomóc koledze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Kurk - ale przerobienie flanszy to tez raczej jakis klopot moze byc. Ale moge sie mylic. I nie podejrzewam Cie, bron Boze, o chec robienia draki Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 ale przerobienie flanszy to tez raczej jakis klopot moze byc. myślę że nie bo płaskie flansze są ogólnie dostępne i wystarczy obciąć te co są przyspawać płaskie, wsadzić płaską uszczelkę i skręcić i po robocie. Te stożkowate uszczelki po prostu częściej padają - sam takowe miałem kiedyś. No ale zrobi kolega Marek-irl jak zechce - na jego pytanie padły już wystarczające odpowiedzi i propozycje do rozwiązania tego problemu :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Kruk, bo sztywne połączenie ukłądu zwiększa naprężenia i ryzyko pekania układu wydechowego po latach? Serjnie on jest na śruby ze sprężynkami i taki pierścień i ma pewną ruchliwość, mozliwość regulacji itp. Jak jest na sztywno to jak zaczepisz o pryzmę śniegu przy parkowaniu to jużmoże peknąć/skrzywić się czy rozszczelnić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Kruk, bo sztywne połączenie ukłądu zwiększa naprężenia i ryzyko pekania układu wydechowego po latach? Serjnie on jest na śruby ze sprężynkami i taki pierścień i ma pewną ruchliwość, mozliwość regulacji itp. Jak jest na sztywno to jak zaczepisz o pryzmę śniegu przy parkowaniu to jużmoże peknąć/skrzywić się czy rozszczelnić. To jest oczywiste. Nie mówię żeby cały układ wydechowy był sztywny - wystarczy wstawić plecionkę, która nie jest na łączeniach i nie będzie sie rozszczelniać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 HAHAHA plecionki to dopiero sprawiają problemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 HAHAHA plecionki to dopiero sprawiają problemy. U mnie jak dotąd żadnych ani w poprzednich autach ani w obecnym. Mam cały wydech spięty na sztywno zawieszony na gumowych wieszakach i z jedną plecionką na początku centerpipu i jest ok. Podobnie miałem w kilku poprzednich autach i nie miałem problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Bo Ty nie upalasz ostro, masz bardzo mocne auto ale obciązane przez krótkie odcinki. Powiem Ci że w głupim seryjnym Seicento spaliłem nową siatkę na 30 okrażeniach toru Poznań, nie mówię jużo mocnych furach któe sa mocno katowane. Subaru musi brać pod uwagę że np. może ktoś autem jechac na autostradzie w niemczech blisko V-maks przez dłuższy czas i wtedy wydech się prawie do czerwoności nagrzewa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Bo Ty nie upalasz ostro, masz bardzo mocne auto ale obciązane przez krótkie odcinki. może racja. Właśnie przygotowuję auto na tor na przyszły sezon i poupalam na torze to się przekonam :wink: A przy okazji jest jakieś inne rozwiązanie poza stożkiem i plecionką? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Ale dramat z jednej malej uszczelki wyszedl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Ale dramat z jednej malej uszczelki wyszedl Nie dramat tylko okazja do poszerzenia wiedzy w tym temacie :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas_M5 Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Co nie zmienia faktu, ze jesli obecna nie jest tragicznie mocno zmordowana, to moze sprobowac uszczelnic pasta... w miejscach gdzie to ma pracowac to chyba uszczelnianie pasta mija sie z celem a wrecz jest nie wskazane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 HAHAHA plecionki to dopiero sprawiają problemy. to dlaczego nagminnie stosujecie uppipy z plecionką :shock: , sam osobiście byłem zdziwiony , bo jest bardzo nie trwałe, a w którymś wątku bardzo polecałeś :shock: :???: . Owszem na krótka mete to ma zalety, ale można to inaczej rozwiązać :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 AFAIR ostatnio zmieniła się technologia na inne, rzeczywiście sprawiały problemy. Ma to rozwiązanie wady i zalety, tak samo jak uszczelnienia na pierścień, jak i każde inne rozwiązanie inżynieryjne. W zastosowaniu do bardzo dużych obciążeń plecionki się średnio sprawdzają, chyba ze gdzieś dalej w wydechu, niemneij czasem ich niższa trwałośc jest rekompensowana innymi zaletami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 przesmaruj dla pewności pastą bosala do układów wydechowych. pasta jest na chwile, potem sie wypala i jest przedmuch [ Dodano: Pią Sty 16, 2009 11:49 pm ] ostatnio zmieniła się technologia na inne, :shock: coś wolno ta technologia przywędrowała Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 Mam mala nieszczelnosc w tym miejscu Nie ma problemów z kupnem tego pierścienia ( w Polsce prawie każdy tłumikarz ma takie o różnej średnicy ) więc u Ciebie chyba też. Nie pamiętam ale między tymi kołnierzami powinny być sprężyny.( chyba :?: ) śruby sobie jakies kup przy okazji bo najkczęściej się któraś urywa....i nie przykręcaj zbyt mocno ( sprężynki ) AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
HULK Posted February 17, 2009 Author Share Posted February 17, 2009 Ale dramat z jednej malej uszczelki wyszedl Dawno mnie nie bylo na forum i juz zapomnialem o tej uszczelce Dziekuje Wszystkim, uszczelke kupilem na ebay-u, chyba nawet z tego linka co podal AMI. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now