filester Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Mam u siebie podobno silnik JDM EJ20 o mocy 240 koni. Czy bez rozbierania go można stwierdzić na jakim bloku jest taki silnik? Trochę poprzeglądałem oferty w sieci. Takie silniki były między innymi w WRX i STI Wagon :shock: Jakie graty może mieć tam w serii? Coś lepszego niż EJ20 na rynek europejski? Jakie są różnice między nimi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Np. inne wałki, stopień sprężania, głowice. Masz jaką mapę pd ten silnik zrobioną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 Pytaj mnie a ja Ciebie :razz: Silnik był przekładany w komplecie razem z ECU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 To jeździsz na V-Power racing? Silnik ma bodajże 240KM jak dobrze pamiętam na japońskim paliwie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 Jeszcze nie jeżdżę, bo na razie stoi w warsztacie. Mówisz, że jazda wyłącznie na V-Power? Jakoś szczególnie trzeba dbać o ten silnik w polskich warunkach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 filester, silnik jest zestrojony na japońskie paliwo 100 okt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 1 oktan mniej u nas może przynieść jakieś skutki uboczne? Co z blokiem silnika? Zamknięty/50:50/otwarty? Czy tak jak u nas róznie bywało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Raczej półzamknięty. Na V-poer jeżdżą te JDMowe wersje OK, ale mapa zapłonu jest kompletnie inna więc te 99+ warto mieć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Mam u siebie podobno silnik JDM EJ20 o mocy 240 koni. Czy bez rozbierania go można stwierdzić na jakim bloku jest taki silnik? Trochę poprzeglądałem oferty w sieci. Takie silniki były między innymi w WRX i STI Wagon :shock: Jakie graty może mieć tam w serii? Coś lepszego niż EJ20 na rynek europejski? Jakie są różnice między nimi? z którego roku jest ten silnik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janussz Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Z 96 roku. Kupilem go od czlowieka z kielc ktory handluje rożnymi częściami do SI. On twierdzil ze jest to JDM i ma 240km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 To chyba tylko twierdził.... :smile: może się mylę, ale nie spotkałem się dotąd z taką fabryczną mocą w Subaru. 211, 218, 260, 280KM, ale 240? Chyba że jakiś 218 zmapowany na 240 przez jakiegoś Żółtego Brata Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 W Japonii pierwsze turbo miały własnie 240. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Chociażby: WRX-RA E-GC8 EJ20 2000cc TURBO 240ps/6000rpm Pierwszy z brzegu jaki znalazłem. Albo: 1996. 8 : Impreza WRX & Impreza WRX STI-V3 [ Type-D ] The BOXER-MASTER-4 EJ20 engine was improved. The engine used molybendum coating low-friction pistons, multi-point injection system, IHI RHF5HB turbine, and large size intercooler. And there was a mild facelift for the WRX with new front and rear bumpers, new headlight and taillight design and a new grille. And added the SRS airbag. As for WRX STi type-RA, braking performance was improved by using 16 inches 4-pot calipers at the front and 15 inches 2-pot calipers at the rear. Horsepower 280ps/6500rpm torque 33.5kg-m/4000rpm (WRX, WRX-type-RA) Horsepower 240ps/6000rpm torque 31.0kg-m/3000rpm (wagon) Horsepower 280ps/6500rpm torque 35.0kg-m/4000rpm(STi version) Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 W Japonii pierwsze Imprezy o oznaczeniu WRC miały 280KM przy 6500obr. z pojemności 2212 i 363Nm przy 5500obr, tak wynika przynajmniej z moich tekstów źródłowych. Nie wykluczam 240Km, i nie będę się sprzeczał, bo po co, po prostu nie spotkałem się dotąd z taką mocą, ale posznypszę w tym temacie. Pozdro, E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 WRC :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 z pojemności 2212 :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 WRC, 2212ccm, strona 432, katalog Samochody Świata 2001, wydany przez Print Shops PREGO-Polska Sp.z.o.o. 01-267 Wa-wa, ul. J.Kazimierza 49, tel.022-8370025 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 emotorsport, zmień źródło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 To jest jedno ze źródeł, być może cos tam nie gra, ale nie tylko stamtąd wiem o istnieniu Subaru 2212 Turbo, tak jak np. tylko w Australii występowała Toyota Celica Turbo o poj. 2200, a w Europie nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Silnik 2.2 był....w 22B i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Jak musisz mieć ostatnie słowo, to proszę bardzo MASZ RACJĘ, stknie? pozdrawiam, E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 nie chodzi o ostatnie, lecz prawdziwe slowo Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 następny ze swojszą racją... :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Sorki, że w tym temacie, ale szukajka jak zwykle jest pomocna jak świńskie ucho w programowaniu radia. Jakie oznaczenie ma silnik w GT MY00? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 EJ205 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now