filester Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Mam u siebie podobno silnik JDM EJ20 o mocy 240 koni. Czy bez rozbierania go można stwierdzić na jakim bloku jest taki silnik? Trochę poprzeglądałem oferty w sieci. Takie silniki były między innymi w WRX i STI Wagon :shock: Jakie graty może mieć tam w serii? Coś lepszego niż EJ20 na rynek europejski? Jakie są różnice między nimi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Np. inne wałki, stopień sprężania, głowice. Masz jaką mapę pd ten silnik zrobioną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Pytaj mnie a ja Ciebie :razz: Silnik był przekładany w komplecie razem z ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 To jeździsz na V-Power racing? Silnik ma bodajże 240KM jak dobrze pamiętam na japońskim paliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Jeszcze nie jeżdżę, bo na razie stoi w warsztacie. Mówisz, że jazda wyłącznie na V-Power? Jakoś szczególnie trzeba dbać o ten silnik w polskich warunkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 filester, silnik jest zestrojony na japońskie paliwo 100 okt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 1 oktan mniej u nas może przynieść jakieś skutki uboczne? Co z blokiem silnika? Zamknięty/50:50/otwarty? Czy tak jak u nas róznie bywało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Raczej półzamknięty. Na V-poer jeżdżą te JDMowe wersje OK, ale mapa zapłonu jest kompletnie inna więc te 99+ warto mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Mam u siebie podobno silnik JDM EJ20 o mocy 240 koni. Czy bez rozbierania go można stwierdzić na jakim bloku jest taki silnik? Trochę poprzeglądałem oferty w sieci. Takie silniki były między innymi w WRX i STI Wagon :shock: Jakie graty może mieć tam w serii? Coś lepszego niż EJ20 na rynek europejski? Jakie są różnice między nimi? z którego roku jest ten silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janussz Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Z 96 roku. Kupilem go od czlowieka z kielc ktory handluje rożnymi częściami do SI. On twierdzil ze jest to JDM i ma 240km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 To chyba tylko twierdził.... :smile: może się mylę, ale nie spotkałem się dotąd z taką fabryczną mocą w Subaru. 211, 218, 260, 280KM, ale 240? Chyba że jakiś 218 zmapowany na 240 przez jakiegoś Żółtego Brata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 W Japonii pierwsze turbo miały własnie 240. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Chociażby: WRX-RA E-GC8 EJ20 2000cc TURBO 240ps/6000rpm Pierwszy z brzegu jaki znalazłem. Albo: 1996. 8 : Impreza WRX & Impreza WRX STI-V3 [ Type-D ] The BOXER-MASTER-4 EJ20 engine was improved. The engine used molybendum coating low-friction pistons, multi-point injection system, IHI RHF5HB turbine, and large size intercooler. And there was a mild facelift for the WRX with new front and rear bumpers, new headlight and taillight design and a new grille. And added the SRS airbag. As for WRX STi type-RA, braking performance was improved by using 16 inches 4-pot calipers at the front and 15 inches 2-pot calipers at the rear. Horsepower 280ps/6500rpm torque 33.5kg-m/4000rpm (WRX, WRX-type-RA) Horsepower 240ps/6000rpm torque 31.0kg-m/3000rpm (wagon) Horsepower 280ps/6500rpm torque 35.0kg-m/4000rpm(STi version) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 W Japonii pierwsze Imprezy o oznaczeniu WRC miały 280KM przy 6500obr. z pojemności 2212 i 363Nm przy 5500obr, tak wynika przynajmniej z moich tekstów źródłowych. Nie wykluczam 240Km, i nie będę się sprzeczał, bo po co, po prostu nie spotkałem się dotąd z taką mocą, ale posznypszę w tym temacie. Pozdro, E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 WRC :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 z pojemności 2212 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 WRC, 2212ccm, strona 432, katalog Samochody Świata 2001, wydany przez Print Shops PREGO-Polska Sp.z.o.o. 01-267 Wa-wa, ul. J.Kazimierza 49, tel.022-8370025 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 emotorsport, zmień źródło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 To jest jedno ze źródeł, być może cos tam nie gra, ale nie tylko stamtąd wiem o istnieniu Subaru 2212 Turbo, tak jak np. tylko w Australii występowała Toyota Celica Turbo o poj. 2200, a w Europie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Silnik 2.2 był....w 22B i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Jak musisz mieć ostatnie słowo, to proszę bardzo MASZ RACJĘ, stknie? pozdrawiam, E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 nie chodzi o ostatnie, lecz prawdziwe slowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 następny ze swojszą racją... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Sorki, że w tym temacie, ale szukajka jak zwykle jest pomocna jak świńskie ucho w programowaniu radia. Jakie oznaczenie ma silnik w GT MY00? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 EJ205 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się