filester Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Mam do kupienia wentylowane tarcze Zimmerman na przód. Tarcze były kupionie do Legacy 2000, ale nie było czasu ich założyć i leżą biedne. Czy będą kompatybilne z GT jeśli chodzi o mocowanie? Jeszcze nie sprawdzałem, ale jeśli o wielkość tarczy powinna być ta sama co stock, bo był plan założyć je na seryjny zacisk. I jakie klocki do tego poleciacie? Do codziennej jazdy po mieście, bez większego upalania. Okazało się, że obecne już są posypane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mervin Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 I jakie klocki do tego poleciacie? Do codziennej jazdy po mieście, bez większego upalania. Okazało się, że obecne już są posypane. Ja polecam Ferodo z serii DS (nie wiecej niz DS 2500) Wydajniejsze od serii, czuc poprawe hamowania a nie tzreba ich "podgrzewac" by mialy skutecznosc (jak na przyklad DS 300). DS 2500 dzialaja prawidlowo od pierwszego hamowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 Dzięki. Tarcze już dowiedziałem się, że będą pasowały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andremil Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Ja polecam Ferodo z serii DS (nie wiecej niz DS 2500) Potwierdzam - ja jeżdżę na DS2500+Zimmerman (ale gładki) - jest na pewno lepiej niż seria. nie tzreba ich "podgrzewac" by mialy skutecznosc (jak na przyklad DS 300). DS 2500 dzialaja prawidlowo od pierwszego hamowania. Moje odczucia są "delikatnie" inne - no ale to dyskusja na inny temat. :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Ja polecam Ferodo z serii DS (nie wiecej niz DS 2500) Potwierdzam - ja jeżdżę na DS2500+Zimmerman (ale gładki) - jest na pewno lepiej niż seria. nie tzreba ich "podgrzewac" by mialy skutecznosc (jak na przyklad DS 300). DS 2500 dzialaja prawidlowo od pierwszego hamowania. Moje odczucia są "delikatnie" inne - no ale to dyskusja na inny temat. :grin: Ja również z autopsji polecam taki zestaw oraz potwierdzam swe "inne odczucia" w kwestii hamowania na całkiem zimno Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Ogólnie to ja tarcz Zimmerman nie polecam! Bardzo zawidołem się na jakości. Uważam, że lepiej dołacić i założyć coś poprostu droższego(lepszego), jeżdze ciągle na tym ale drugi raz tego nie kupie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Ogólnie to ja tarcz Zimmerman nie polecam! Bardzo zawidołem się na jakości.Uważam, że lepiej dołacić i założyć coś poprostu droższego(lepszego), jeżdze ciągle na tym ale drugi raz tego nie kupie. Hmm pamietam jak dziś , jak jakiś czas temu odradzałem Ci zimmermana , ale Ty się uparłeś i nawet wychwalałes :wink: to teraz masz za swoje :razz: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 To chyba jednak nie zaryzykuję. Tak przy okazji Carfit :arrow: zostawiłem wiadomość na poczcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 na poczcie. sorry ale jest zimno , i nie chce już mi się iść, mam z 500 m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted January 3, 2009 Author Share Posted January 3, 2009 Dowcipniś :razz: W sobotę po południu to już i tak chyba zamknięta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 filester, nie ładuj kasy w zacisk dwutłoczkowy. Kup od kogoś zaciski z GT99/WRX już z jakimis klockmi i tarczami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mervin Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Ogólnie to ja tarcz Zimmerman nie polecam! Ja zalozyl bym Brembo (zreszta zestaw Brembo + DS 2500 mam u siebie) PS. Nie wiem co Wyz tymi doznaniami na zimno, mi hamuje bardzo dobrze od pierwszego hamowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Ogólnie to ja tarcz Zimmerman nie polecam! Bardzo zawidołem się na jakości. A ja z kolei jeżdżę tylko na zimmermanach. Od 6 lat. W różnych autach. W antyku miałem i nawiercane i gładkie. Teraz tylko na gładkich +DS3000 z przodu. Żadnych problemów nie miałem. Kompletów w sumie już 9 zjeździłem. Nie żebym namawiał, ale jestem zadziwiony złymi opiniami. Niedawno Zimmerman wypuścił nową serię tarcz - skręcane, osobno dzwon, osobno część cierna, ale jak się dowiadywałem to nie mieli w programie do subaru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Hmm pamietam jak dziś , jak jakiś czas temu odradzałem Ci zimmermana , ale Ty się uparłeś i nawet wychwalałes to teraz masz za swoje hmm to chyba nie do końca tak było, dyskusja toczyła się odnośnie problemu tych tarcz ale po fakcie zakupu i cholera nie pamietam żeby wychwalał.... ale na dzień dzisiejszy niech będzie na twoim ! :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
puzon14079 Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 a w jakiej cenie można dostać takie wentylowane tarcze Zimmerman'? nie koniecznie nowe :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malina Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Ja jeździłem na nawiercanych Zimermanach + Ferodo w Legacy MY06 i odczucia jak najbardziej pozytywne. Nawiercane hałasują tylko przy hamowaniu z dużych prędkości ale chyba skuteczność ważniejsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now