Kruk Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Ktoś może wie jaka jest waga poszczególnych elementów w GT takich jak: - maska - błotniki przód - drzwi - fotele przód - kanapa - szyberdach - tylna klapa ze spoilerem i bez spoilera i inne? A wogóle to jak to jest z tą wagą w GT - są poszczególne wersje i roczniki o danej wadze - gdzie mogę się dowiedzieć ile waży GT w danej wersji z danego rocznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Może samochodzik będzie wiedział. Bawił się w odchudzanie i lekką budę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Maska uzbrojona - ok.17kg fotel GT z szynami - ok.17,5 kg błotniki przód - praktycznie nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Power windows 3 kg (1kg front, 2kg rear) Power door locks 1kg (1 rear) ABS for 15" wheels 8kg (7 front 1 rear) Air con 17 kg! (19 front -2 rear ??) Sunroof 13kg (5 front 8 rear) No power steering -7kg (-8 front 1 rear) Driver airbag 6kg (5 front 1 rear) Driver and passenger air bag 13kg (11 front 2 rear) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 razem 68 kg, a dolicz jeszcze bitumy i gumy w nadkolach....100 jak drut! i kilkadziesiąt metrów niepotrzebnych kabli.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 emotorsport, gorzej jak sie nie ma klimy, poduszek, abs i szyberdachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 nie wiem, nic z tych klamotów nie mam.... :smile: i nie żałuję za bardzo...a rozstanie z nimi było SŁODKIE..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ok. A ktoś się orientuje jak to jest z wagą seryjnego GT? Ile ważyły poszczególne roczniki z danym wyposażeniem? Po VIN-ie można się dowiedzieć jaka jest waga pojazdu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 po VINie raczej nie dojdziesz jaka jest waga pojazdu, nawet jakby gdzies byla taka informacja to raczej bym jej nie ufal na 100%, wydaje mi sie, ze najpewniej jest po prostu wjechac na wage, jak sie nie wjedzie to wrozenie z fusow, z tego co ja slyszalem to seryjne GT wazy 1250-1300kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Kruk załóż wszystko co masz i wjedź na wagę.Każdy GT waży inaczej,bo mają różne wyposażenia. Nie da się dokładnie określić,bo teoria czasem nie zgadza się z praktyką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 waga podawana przez producenta to wartosc na "sucho" :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 No teraz to wjadę na wagę dopiero jak wszystko poskładam czyli po odelżeniu. Jakoś tak sezon sie szybko zakończył że nie zdążyłem zważyć auta przed odchudzaniem. Chciałem sobie chociaż to wszystko mniej więcej policzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Chciałem sobie chociaż to wszystko mniej więcej policzyć. Ty masz budę obspawaną i inne modyfikacje więc jak to chciałeś zrobić ? :smile: Masz inne zderzaki i masę gratów.Trochę dokładasz a trochę zdejmujesz. Myślę,że po odchudzeniu Twoje GT będzie ważyć +/- 1200kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Dorzucasz np. klatkę - 35-60kg, wyrzucasz abs, airbag, bitumy, gumy, podnośniki tylnych szyb, seryjne fotele, klimę, część zbędnych kabli, pasy bezpieczeństwa dla 5 osób, w ich miejsce szelki dla 2....a jak się trafi wersja z dziurą w dachu - szyberdach z mechanizmem otwierania waży....ho ho ho! niewiem ile, ale w Audi Quattro miałem problem z podniesieniem tego całego ustrojstwa, podejrzewam, że z 50kg, itd itp, co do wagi poszczególnych wersji Imprezy Sedana, według mnie najmniej waży goła, biedna wersja 1,6L w ssaku, taki bazowy model bez prawie żadnych ekstrasów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 a jak się trafi wersja z dziurą w dachu - szyberdach z mechanizmem otwierania waży....ho ho ho! niewiem ile, ale w Audi Quattro miałem problem z podniesieniem tego całego ustrojstwa, podejrzewam, że z 50kg w GT szyber waży coś w okolicach 17-20kg (też sporo) i to masa na samej górze więc warto wywalić tym bardziej.Co do reszty to: - nie mam już ABS-u, klimy, airbagów, zbędnych kabli, seryjnych pasów foteli i kanapy już też. Elektrykę z tylnych drzwi muszę wywalić i bitumy jeszcze. Maska seryjna, spoiler, lusterka, błotniki też już poleciały. Zbieram na karbonowy wał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 w GT szyber waży coś w okolicach 17-20kg Sunroof 13kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 w GT szyber waży coś w okolicach 17-20kg Sunroof 13kg Aaa heheh cymbały z nas - Kashmere ty to czujny jesteś jak zawsze :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 w GT szyber waży coś w okolicach 17-20kg Sunroof 13kg No a mi powiedzieli, ze 20 kg!! I szukam teraz dachu!! BTW. mam takie cos do sprzedania, kompletne ATB [ Dodano: Czw Sty 08, 2009 1:00 am ] fotel GT z szynami - ok.17,5 kg Mój fotel ważył 18.3 ale tam Adam. pierdział to mógł być HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 No a mi powiedzieli, ze 20 kg!! I szukam teraz dachu!! Nie mam potwierdzonych informacji wiec nie mogę kwestionować :wink: Mój fotel ważył 18.3 ale tam Adam. pierdział to mógł być HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Odgrzeję kotleta GT MY99 Nardi ale z klimą na seryjnych felgach z oponą 205/50/16 , zatankowany do pełna waży 1305 kg dzisiaj ważyłem na wadze z błędem 1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Wypruty GT przygotowany do klatkowania +/- 1140 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Wypruty GT przygotowany do klatkowania +/- 1140 kg. Należy dodać, że taki wynik został uzyskany na wadze w skupie złomu o dokładności +/- 20 kg przy około 20 litrach paliwa w baku. Z seryjnymi fotelami, pasami, osłonami przeciwsłonecznymi, stalową maską, niskim spojlerem. Bazą do mojego wozu jest wypruta Impreza 1.6 z przerzuconymi bebechami od turbo. Bez ABSu (pompa hamulcowa z wersji bez ABSu), klimy, poduszek powietrznych, szyberdachu,. Planuję jeszcze odchudzić drzwi: wywalić wszystkie siłowniki od zamka centralnego, w tylnych drzwiach usunąć silniki sterowania szybami a także wyciąć wzmocnienia boczne. Będzie to ginekologiczna robota. Wywaliłem też nagrzewnicę i wiatrak przy niej - 4,5 kg. Myślę, że przynajmniej jeden kilogram jest do urwania na seryjnych zamkach maski i tylnej klapy (wjadą rajdowe zapinki) No i oczywiście fotele - szacuję, że około 5 kg na jednej sztuce powinieniem być do przodu (mocowania załącznikowe w podłodze plus stalowe mocowania boczne). Po wstawieniu rozbudowanej klatki (ok 60 kg) powinno być dużo poniżej 1200 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Potem to juz tylko ... kierowca na diecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 moje seryjne ra z wyjęta tylną kanapą i połową zbiornika ważyło 1170kg na wadze ze skupu złomu czyli też mniej wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Wypruty GT przygotowany do klatkowania +/- 1140 kg. Należy dodać, że taki wynik został uzyskany na wadze w skupie złomu o dokładności +/- 20 kg przy około 20 litrach paliwa w baku. Z seryjnymi fotelami, pasami, osłonami przeciwsłonecznymi, stalową maską, niskim spojlerem. Bazą do mojego wozu jest wypruta Impreza 1.6 z przerzuconymi bebechami od turbo. Bez ABSu (pompa hamulcowa z wersji bez ABSu), klimy, poduszek powietrznych, szyberdachu,. Planuję jeszcze odchudzić drzwi: wywalić wszystkie siłowniki od zamka centralnego, w tylnych drzwiach usunąć silniki sterowania szybami a także wyciąć wzmocnienia boczne. Będzie to ginekologiczna robota. Wywaliłem też nagrzewnicę i wiatrak przy niej - 4,5 kg. Myślę, że przynajmniej jeden kilogram jest do urwania na seryjnych zamkach maski i tylnej klapy (wjadą rajdowe zapinki) No i oczywiście fotele - szacuję, że około 5 kg na jednej sztuce powinieniem być do przodu (mocowania załącznikowe w podłodze plus stalowe mocowania boczne). Po wstawieniu rozbudowanej klatki (ok 60 kg) powinno być dużo poniżej 1200 kg. To wywal jeszcze te maty wygłuszające co są przyklejone do podłogi, kupa roboty ale to jest ze 20 kilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się