Skocz do zawartości

Diesel 2,0 - zawieszenie.Forester.


Amero

Rekomendowane odpowiedzi

...o jakim audio piszecie :?:

 

Czy audio w wesji Exlusiv z navi jest inne, czy to samo ?

 

ja mam Exclusive bez navi i to jest to samo audio i głośniki co w XC

 

ok, wlaśnie własnie przypomniałem sobie o folderze reklamowym subaru, który odnalazłem.

 

I tak, w folderze reklamowym subaru (PL) na str. 19 jest mowa o "System nawigacji DVD *1)

z ekranem wysokiej rozdzielczości VGA *2) / Wysokiej jakości system audio z Audysey MultEQ *2) *3)

 

... i legenda

 

*1) DVD bez map polski

*2) opcjonalnie

*3) Audyssey MultEQ jest zarejestrowanym ... ble...ble...ble...

 

... i teraz się zastanawiam :???:

 

SRS Circle Surround Automotive w wersji Exlusiv jest też 7-głośników, ale to wersja ze

zmieniarką CD6 i radiem FM/AM, natomiast wygląda na to, że wersja navi powinna mieć

powyższy Audyssey :idea:

 

A jak jest naprawdę wyjaśnie z brokerem - póki jest czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest naprawdę wyjaśnie z brokerem - póki jest czas.

 

Jak puściłeś zaliczkę to już nie ma o czym mówić... :mrgreen:

 

ogólnie to powiem w skrócie, gdybym miał wybór jeszcze raz to kupił bym w salonie Koper gdzie miałem jazdę testową.

Auto od brokera nie wyjdzie taniej - ja zapłaciłem znacznie więcej.

do tego

- czekałem znacznie dłużej na auto ok 2 miesięcy słysząc ciągłe ściemy.

- nie mam znakowania DNA, ISRa, nie dostałem nawet dywaników nie mówiąc o alarmie, czujnikach parkowania gaśnicy i oponch zimowych

jak sobie teraz liczę ile przyjdzie mi zapłacić za niektóre z tych rzeczy to...

 

Leasing samochodu z importu kosztuje sporo więcej niż kupionego u dilera

Jest cała masa problemów przy jego załatwieniu i trwa to dłużej.

Pojawił się problem z rejestracją pojazdu w Warszawie.

Okazało się bowiem że jedyny urząd który rejestruje auta z importu jest w grodzisku mazowkieckim (podobno jakieś przepisy się zmieniły)

 

O nerwach stracie czasu nie wspominając.

 

Uwierz mi naprawdę nie warto.

ceny brokerów to ok 29-31tys euro za wersje EX bez navi (taki wziołem)

w polskim salonie zapłacisz więcej ale auta są jeszcze od ręki i liczą po kursie 3.6 co daje identyczną kwotę jak zakup od brokera po kursie 4.2 jaki jest aktualnie.

 

jeszcze odnośnie gwarancji niby jest wszystko ok ale po odbiorze okazało się że mój samochód ściąga trochę w prawo. Zadzwoniłem do ASO i dowiedziałem się że mogą to zrobić ale odpłatnie (zbieżność) ponieważ auto powinno przejść test przed sprzedażny i diler który sprzedał jest za to odpowiedzialny.

No i super tylko diler jest w Estonii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

leotdi napisał/a:

 

mój samochód ściąga trochę w prawo .

 

 

 

 

Poradziłeś sobie z tym ściąganiem w prawo ? Mam ten sam objaw :(

 

troche się naprostował po przejechaniu kilkuset kilometrów.

Czekam do wymiany oleju po dotarciu (w przyszłym tygodniu)

 

Dowiedziałem się z wiarygodnego źródła (ASO) że niestety większość ma ten problem.

Podobno nie robią kłopotu i geometria idzie na gwarancji.

a jak spalanie tobie wychodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie - średnio 7,4 w codziennym pracowitym dniu z tym, że do biura mam około 30km z czego 60% to teren poza miastem reszta to gdańskie korki - i na razie go oszczędzam(docieram).

Przy okazji odniosę się do wibracji na kierownicy: u mnie objaw występuje przy prędkości 110-150 i o dziwo raz jest bardziej odczuwalny innym razem mniej (może zależnie od nachylenia drogi - jeszcze dokładnie tego nie sprawdziłem)

Pytanie do nietoperz77: Estonia i samochód odebrany w przeciągu około miesiąca ? Mogło by to świadczyć iż posiadamy wersje, które zjechały z linii montażowej w tym samym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do nietoperz77: Estonia a dealer Autosprint i samochód odebrany w przeciągu około miesiąca ? Mogło by to świadczyć iż posiadamy wersje, które zjechały z linii montażowej w tym samym czasie.

dokładnie tak :D

mojego odebrałem 29 grudnia

co do wibracji na kierownicy to zauważyłem że pojawiają się najczęściej przy zimnym silniku od 110-120km/h

jest jeszcze jedna sprawa przy delikatnych ruchach kierownicą jest wyczuwalny stukot i opóźnienie silnika wspomagania jak by luz z pewną bezwładnością (takie mam wrażenie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...