Azrael Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zamontowanie śrub regulujących pochylenie kół to kosztowny i rzeźbiarski kłopot? Zajmuje parenaście minut, może ciut więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Zamontowanie śrub regulujących pochylenie kół to kosztowny i rzeźbiarski kłopot? Zajmuje parenaście minut, może ciut więcej. A warta skórka wyprawki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Tomasz, to zależy kto, co i do czego auto. Ja w swoim cywilu mam seryjne ustawienia, ale we wszystkich turbo jakimi jeździłem zawsze miałem śrubki albo wkładalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Azrael, a czy regulacja śrubek - czyli prawidłowe ustawienie - jest skomplikowane? Sorki za lamerskie pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Tomasz, działaja praktycznie tak samo jak te które masz z przodu masz fabrycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Grzesiek_676. stabilizatory ; tył GT (20mm), przód jeszcze seria (pójdzie 22mm whiteline), łączniki whiteline , Moja wiedz laika podpowiada mi iż w ten sposób między innymi zwiększysz podsterowność. Taki efekt chcesz uzyskać? 7. rozpórki przód-tył górne whiteline ,8. sworznie regulacji kąta wyprzedzenia zwrotnic whiteline , Jaki jest zauważalny efekt tych modyfikacji? 9. śruby regulacji pochylenia kół (przód tył negatyw -1 ) Zamontowanie śrub regulujących pochylenie kół to kosztowny i rzeźbiarski kłopot? A skoro pisałeś o tym że nie stwierdziłeś znacznego zużycia opon... a ile sezonów opony wytrzymują u Ciebie? :wink: Ad. 1 Masz rację, grubszy stab z przodu, cieńszy z tyłu pewnie generował by trochę więcej podsterowności, więc pozostało GT tył, seria przód. Jak zbiorę trochę kaski to wymienię i jeden i drugi, tak aby grubszy (lub równy) siedział z tyłu. Ad.2 Rozpórki ładnie spięły bądź co bądż starą i rozklekotaną budę. Tak, jak pisałem już wielkokrotnie, całość zmian sprawia, że auto jest dużo pewniejsze w zakręcie i przy nagłym manewrze przy dużej prędkości. Jazda dużo prędkością (rząd 190 i więcej) "slalomem" na Katowickiej nie jest go (auta) w stanie wybić ze stabilnego toru jazdu. Nie wiem ile w tym "zasługi" poszczególnych bajerów, oceniam to całościowo - jest lepiej. Nie można nie wspomnieć również o oponach - letnie 215/45/17, zimowe 205/40/17 (przy seryjnych baaalllooooonnnacchhh 215/60/16 ) - ten niski profil też, jak mniemam, nie jest bez wpływu na poprawę właściwości jezdnych. Ad.3 Co do opon, za krótko jeżdzę po tych modyfikacjach aby coś jednoznacznie orzec, dodatkowo doszła zmiana letnich na zimówki. NIe zauważyłem jednak aby wewnętrzne krawędzie gum nosiły oznaki większego zużycia . Resztę to chyba Kuba wytłumaczy bardziej fachowo. Jak mu się będzie chcialo... :wink: Ja jestem tylko finalnym użytkownikiem powyższych zmian, nie znam się ale jestem zadowolony. Podobnie, jak Ktoś na Forum ładnie napisał był : "...nie umiem jeżdzić ale lubię... " Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 OT: Grzesiek a Ty bywasz w Poznaniu ? Pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 burzum, very sporadycznie - również O.T. i koniec z nim Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się