Kical Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Dziś mi w nie-ASO nagadali że auto diametralnie zmienia sie na plus po zamontowaniu stabilizatorów przór i tył. U nich na zamówienie W coś tam w cenie 550zł/sztuka Może wiecie gdzie wcześniej dostane? ALbo kto mi taniej załatwi Czy tylko ww. firme warto zainwestować czy są jakieś alternatywy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Ja tez mam dylemat rozporkowy. Obejrzalem sobie te rozporki i musze powiedziec, ze cena kłóci mi sie ze zdrowym rozsadkiem. Kawalek preta aluminiowego lub metalowego za 550 PLN. Fakt, ze bardzo pomagaja. Ja rozumiem, ze jakies lozyska czy amortyzatory moga tyle kosztowac.W koncu to w sumie urzadzenia precyzyjne. Ale zeby kawalek preta kosztowal 550 PLN... A tu by sie jeszcze przydaly: plyta pod silnik, oslona na tylny dyfer, lepsze hamulce, fajny back-box...10k PLN trzeba by wydac jak nic. A to tylko podstawowe rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Ja tez mam dylemat rozporkowy a w czym problem? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Ja tez mam dylemat rozporkowy a w czym problem? :razz: moze w tym? :razz: (...) musze powiedziec, ze cena kłóci mi sie ze zdrowym rozsadkiem. Kawalek preta aluminiowego lub metalowego za 550 PLN (...) u mnie to samo - nie jestem pewien czy warto dawac ~1000 PLN za dwa nowe prety bez zadnych tam kosmicznych technologii dwa stare za np. 500 PLN to jeszcze rozumiem, ale... same gorne rozporki nie sa ponoc wiele warte, trzeba dac i te dolne, a to koszt jeszcze ~1000 PLN (jezeli brac nowe ) p.s. Kical, wez wyrzuc ta nazwe firmy, bo zaraz poleci pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 doliczcie jeszcz koszt łączników stabilizatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 doliczcie jeszcz koszt łączników stabilizatorów afaik OEM'owe laczniki sa nie gorsze od tych tjuningowych - przynajmniej tak twierdza znawcy :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 To zaraz sie zacznie może jakiś grupowy zakup Oprócz stabilizatorów na W jakie inne firmy mogą robic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Wbrew pozorom stailizator nie jest po prostu kawałkiem pręta. Ma określoną sprężystość i generalnie jego zaprojektowanie i wyprodukowanie zajmuje trochę czasu. Oprócz Whiteline stabilizatory produkują: Eibach, Cusco, Ultra Racing, Tein i pewnie kilka innych firm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 doliczcie jeszcz koszt łączników stabilizatorów afaik OEM'owe laczniki sa nie gorsze od tych tjuningowych - przynajmniej tak twierdza znawcy :smile: Używałem OEM, używam tych na W. Te pierwsze są gorsze, czytaj mniej trwałe. O stabach, wszystko co rozsądne, napisał Mati. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Używałem OEM, używam tych na W Grzesiek_67, to oprócz Teina SS wsadziłeś coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Rzeczywiscie az tak zle sie seryjnym forkiem jezdzi czy co ?? Ja przed kupnem forka czytalem to wiekszosc pisala ze jakie to super auto - idealne na polskie dziurawe drogi, po polach i lasach mozna pedzic a na czarnym na zawijasach mozna kazdego odstawic. A teraz mam juz forka i kazdy chce go poprawiac. Pytam bo ja juz kupilem jakiegos takiego poprawionego i martwi mnie to ze po dziurach nie moge posmigac i po lesie pojedzic bo podobno to wszystko tam szlag trafi. Wiec co - jakbym chcial miec serje to co, bedzie sie bujal jak jakis jeep albo inna łódka ? Pytam powaznie bo sie nie znam a forkiem to jezdzilem tylko swoim (ma nizsza zaawieche i jakiestam stabilizatory czy inne takie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 jmiciuk, poczytaj ten wątek http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=115775 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Używałem OEM, używam tych na W Grzesiek_67, to oprócz Teina SS wsadziłeś coś jeszcze? "Odwinę się cytatem vel cycatą 1. remont głowic - zaczęło się, że się tak wyrażę ratunkowo. Zawory popodpierane, gniazdy powypala - skutek "miszczwoskiego" ustawienia instalki LPG w firmie Bosh. 2. wymiana turbo - na TD04L , 3. wymiana wydechu, zero katów, chyba 2,5' , pompa Walbro 4. remap - stage 3 w firmie na M. Uzyskano ok. 245 KM i 320 Nm (pomiar dokładny przy AT jest jakby utrudniony ) , tak czy siak Forek w teście na poznańskiej drodze zebrał się do 100km\h w 5,9 sek. 5. IC od STi, orurkowanie SAMCO (komplet - IC, turbo wraz z podciśnieniami, układ chłodzący) , 6. stabilizatory ; tył GT (20mm), przód jeszcze seria (pójdzie 22mm whiteline), łączniki whiteline , 7. rozpórki przód-tył górne whiteline , 8. sworznie regulacji kąta wyprzedzenia zwrotnic whiteline , 9. śruby regulacji pochylenia kół (przód tył negatyw -1 ) 10. mocowanie magla whiteline. 11. gumki powerflexa a no i jeszcze hamulunek od WRX EU włożony Więcej grzechów nie pamiętam. PS. Zmiana do pkt. 9 - przód negatyw -1,5 , tył -2,0. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 To zaraz sie zacznie może jakiś grupowy zakup Oprócz stabilizatorów na W jakie inne firmy mogą robic?? O,o,o,o :wink: Do grupowego jestem gotowy, proponuję firmę na C, podobno w zimie należy brać witaminę C :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kical Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 To może najpierw dowiemy sie jakie te wszystkie firmy maja ceny za komplet kto chętny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Wbrew pozorom stailizator nie jest po prostu kawałkiem pręta. Ma określoną sprężystość i generalnie jego zaprojektowanie i wyprodukowanie zajmuje trochę czasu. Oprócz Whiteline stabilizatory produkują: Eibach, Cusco, Ultra Racing, Tein i pewnie kilka innych firm. moja wypowiedz byla o rozporkach [ Dodano: Pią Sty 02, 2009 11:33 am ] Rzeczywiscie az tak zle sie seryjnym forkiem jezdzi czy co ?? Ja przed kupnem forka czytalem to wiekszosc pisala ze jakie to super auto - idealne na polskie dziurawe drogi, po polach i lasach mozna pedzic a na czarnym na zawijasach mozna kazdego odstawic. A teraz mam juz forka i kazdy chce go poprawiac (...) ja mam seryjnego 2.0XT AT i nie zamierzam nic w nim poprawiac (poza hamulcami :razz: ) seryjne zawieszenie imho jest naprawde b. dobrze dobrane do normalnej zwyklej codziennej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 ja mam seryjnego 2.0XT AT i nie zamierzam nic w nim poprawiac (poza hamulcami ) i taki forek w lesie zostawia wszystkie zakute i usztywnione w tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 ja mam stabilizatory 22mm Whiteline p/t, laczniki poki co mam seryjne ($$$), natomiast mocowania tylnich stabilizatorow wzmocnione - rowniez whiteline. dlaczego zalozylem ? bo mi sie forek przewrocil na grzbiecik. pewnie, ze nie z powodu miekkich stabilizatorow, ale... jak juz gdzies pisalem, przed podniesieniem mocy zecydowalem sie na wymiane amortyzatorow (nowe, seria) , stabilizatorow, hamulcow (WRX). prawdopodobnie usztywnie tez bude - cusco power brace, a przynajmniej rozporki. Piotr --------------------- Grzesiek_67 moim idolem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 moja wypowiedz byla o rozporkach Ale temat jest o stabilizatorach. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Używałem OEM, używam tych na W Grzesiek_67, to oprócz Teina SS wsadziłeś coś jeszcze? "Odwinę się cytatem vel cycatą 1. remont głowic - zaczęło się, że się tak wyrażę ratunkowo. Zawory popodpierane, gniazdy powypala - skutek "miszczwoskiego" ustawienia instalki LPG w firmie Bosh. 2. wymiana turbo - na TD04L , 3. wymiana wydechu, zero katów, chyba 2,5' , pompa Walbro 4. remap - stage 3 w firmie na M. Uzyskano ok. 245 KM i 320 Nm (pomiar dokładny przy AT jest jakby utrudniony ) , tak czy siak Forek w teście na poznańskiej drodze zebrał się do 100km\h w 5,9 sek. 5. IC od STi, orurkowanie SAMCO (komplet - IC, turbo wraz z podciśnieniami, układ chłodzący) , 6. stabilizatory ; tył GT (20mm), przód jeszcze seria (pójdzie 22mm whiteline), łączniki whiteline , 7. rozpórki przód-tył górne whiteline , 8. sworznie regulacji kąta wyprzedzenia zwrotnic whiteline , 9. śruby regulacji pochylenia kół (przód tył negatyw -1 ) 10. mocowanie magla whiteline. 11. gumki powerflexa a no i jeszcze hamulunek od WRX EU włożony Więcej grzechów nie pamiętam. PS. Zmiana do pkt. 9 - przód negatyw -1,5 , tył -2,0. :wink: Właśnie będę robił geometrię po wymianie amorków i sprężyn. Jak Ci się jeździ z tymi negatywami???? jakie ustawienia polecacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Wbrew pozorom stailizator nie jest po prostu kawałkiem pręta. Ma określoną sprężystość i generalnie jego zaprojektowanie i wyprodukowanie zajmuje trochę czasu. Oprócz Whiteline stabilizatory produkują: Eibach, Cusco, Ultra Racing, Tein i pewnie kilka innych firm. mati, ok, masz rację, ale mówimy o produkcji WIELKOSERYJNEJ a nie o jakichś prototypach... też uważam, że wyprodukowanie, nawet z kosmicznego, inteligentnego metalu lekkiego dość prostego w konstrukcji elementu nie uzasadnia cen, po prostu, kupujący bajery tuningowe jest potencjalnym ,,łosiem" do oskubania, bo nie sa to rzeczy niezbędne do życia, tylko ozdóbki do zabawki... dlatego jak jest kogo, to się kroi...smutne, ale prawdziwe... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 arosiak, w Twoim przypadku regulacja będzie niestety ograniczona. Żeby wyjść z negatywem -1,0 i więcej trza jakieś śruby montować no i niekoniecznie posiadać standardowe, górne mocowanie amortyzatora. Wg moich czysto subiektywnych i lamerskich refleksji - im większy negatyw tym się fajniej jeżdzi (przód jakby mniej ryje, w zakrętach trzyma się jak przyklejony do drogi). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 arosiak, w Twoim przypadku regulacja będzie niestety ograniczona. Żeby wyjść z negatywem -1,0 i więcej trza jakieś śruby montować no i niekoniecznie posiadać standardowe, górne mocowanie amortyzatora. Wg moich czysto subiektywnych i lamerskich refleksji - im większy negatyw tym się fajniej jeżdzi (przód jakby mniej ryje, w zakrętach trzyma się jak przyklejony do drogi). Pozdrawiam Grzegorz A czy zużycie opon znacznie się zwiększa??? Czy to prawda, że samochód się gorzej prowadzi w koleinach??? Jak z jazdą po śniegu? Skoro takie to wszystko piękne to dlaczego małe ludki z kraju kwitnącej wiśni nie zrobili takiego patentu seryjnie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 arosiak, 1. nie stwiedziłem , 2. gorzej , 3. nie stwierdziłem - brak śniegu , 4. nie wiem, może Pan księgowy nie dał. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Grzesiek_67 6. stabilizatory ; tył GT (20mm), przód jeszcze seria (pójdzie 22mm whiteline), łączniki whiteline , Moja wiedz laika podpowiada mi iż w ten sposób między innymi zwiększysz podsterowność. Taki efekt chcesz uzyskać? 7. rozpórki przód-tył górne whiteline ,8. sworznie regulacji kąta wyprzedzenia zwrotnic whiteline , Jaki jest zauważalny efekt tych modyfikacji? 9. śruby regulacji pochylenia kół (przód tył negatyw -1 ) Zamontowanie śrub regulujących pochylenie kół to kosztowny i rzeźbiarski kłopot? A skoro pisałeś o tym że nie stwierdziłeś znacznego zużycia opon... a ile sezonów opony wytrzymują u Ciebie? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się