Guest zales Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Witam mam ogromnie ważne dla mnie pytanko jak wygląda spalanie w legacy kombi z 2000 roku z 2lirowym silnikiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arti Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 zales, ja mam imprezę z silnikiem 2.0 125km i pali mi średnio ok. 10 litrów. W mieście o wiele więcej, w trasie o wiele mniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Arti, prawdę mówisz legac troche cięższy, więc pewnei więcej bierze. ja na trasie zużywam 8,6, miasto ok 11-12 a zresztą, tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... baa#758164 jest o spalaniu wszystko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Miałem dokładnie ten model (kombi 2.0l 2000r.) i średnie spalanie wychodziło 10,3 l (kilkakrotnie to wymierzałem - Shell eurosuper 95). Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekT Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Mój sedan popełnił kiedyś trasę 650 km (około 1/3 przez autostrady) ze średnią 7,6 l (w połowie drogi myślałem, że wskaźnik się zepsuł). Zwykle 10,2-10,5 a zimny na krótkich odcinkach w mieście 12 l. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpin Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 od paru miesięcy ujeżdżam takowe Legacy (kombi 2.0l 2000r.), co prawda na benzynie nie pojeździłem za dużo :wink: ale w mieście wychodziło tak jak pisze DNL około 11-12 litrów, choć kiedyś przy leciutkiej nodze zszedłem na 9,9 :smile:. miasto-trasa pół na pół wychodziło około 9 na gazie w mieście 11-15 w zależności od ciężaru nogi i załączania klimy niedawno byłem nim w Danii (trasa Warszawa-Odense-Warszawa) i palił średnio 11l gazu przy ciągłej jeździe 140-170 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Bez zbytniego przyśpieszania, przy jeździe z lekką nogą można się zmieścić ze srednim zużyciem w 10L, bez problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Jeszcze drobna uwaga - jeśli możesz to zrezygnuj z tego motoru, jest naprawdę za słaby, niby jeździ ok, ale przy wyprzedzaniu słabiutko :sad: 2,5 nie jest strasznie mocniejszy ale jeździ lepiej (każdy to potwierdza :smile: ), a w ogóle to polecam H6, podobno spalanie wcale nie jest dużo większe, a jeździ (podobno ) znakomicie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 suba. Mam legacy sedana 1999r 2-litry i spalanie wygląda tak-na trasie zszedłem nawet do 6,5 (góra 110km/h) cykl mieszany 9,5 l. Miasto- ciężka noga( dolne biegi do odcięcia) -15 litrów.Trochę słabawy motor- ale to nie auto do wyścigów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 ja ostatnio moją lodówką pojechałem do zakopca za około 130 złotych przy średniej cenie paliwa 3.5. w mieście mi pali około 11-12. jeżeli chodzi o motor 2.0 to faktycznie nie jest to odrzutowiec ale tak jak mówi jurek, nie sąto samochody na wyścigi, dla mnie jest wystarczający. Link to comment Share on other sites More sharing options...
subar_u Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 od paru miesięcy ujeżdżam takowe Legacy (kombi 2.0l 2000r.), co prawda na benzynie nie pojeździłem za dużo :wink: ale w mieście wychodziło tak jak pisze DNL około 11-12 litrów, choć kiedyś przy leciutkiej nodze zszedłem na 9,9 :smile:.miasto-trasa pół na pół wychodziło około 9 na gazie w mieście 11-15 w zależności od ciężaru nogi i załączania klimy niedawno byłem nim w Danii (trasa Warszawa-Odense-Warszawa) i palił średnio 11l gazu przy ciągłej jeździe 140-170 Alpin z tym 11 litrow gazu z takimi predkosciami to przesadziles :razz: mialem takiego legacy i przy tych predkosciach spalal 14-15 litrow gazu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpin Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 od paru miesięcy ujeżdżam takowe Legacy (kombi 2.0l 2000r.), co prawda na benzynie nie pojeździłem za dużo :wink: ale w mieście wychodziło tak jak pisze DNL około 11-12 litrów, choć kiedyś przy leciutkiej nodze zszedłem na 9,9 :smile:.miasto-trasa pół na pół wychodziło około 9 na gazie w mieście 11-15 w zależności od ciężaru nogi i załączania klimy niedawno byłem nim w Danii (trasa Warszawa-Odense-Warszawa) i palił średnio 11l gazu przy ciągłej jeździe 140-170 Alpin z tym 11 litrow gazu z takimi predkosciami to przesadziles :razz: mialem takiego legacy i przy tych predkosciach spalal 14-15 litrow gazu hm... no może zapomniałem dodać ze to na niemieckim gazie (tankowane na shell i esso) :wink: ale serio nie schodziliśmy poniżej 140 i 380km na pełnym zbiorniku zrobiłem (42l wchodzi) na polskim gazie podskoczyło od razu na okolo 13l gazu. moze warto wspomniec ze najwyższe spalanie jakie uzyskalem to 17l gazu, jakoś ostatnio, ale to pewnie wina odśnieżania samochodu na wlączonym silniku i wolniejszej jazdy za maruderami po miescie :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipek Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 ja u siebie mam zamonotwany silnik 2.2l od dwoch zbiornikow mam jakas dziwna tendencje wzrostowa. Dzisiaj mi wyszlo 12.2/100, przy ostatnim tankowaniu 11/100 a wczesniej bylo 10/100. Na trasie schodzilem do 7.6/100. Zastanawiam sie czy wzrost zuzycie paliwa moze miec cos wspolnego z brakiem plynu chlodniczego? Jakos go troche malo w zbiorniczku, chyba zmienie calosc w tym tygodniu. Czy jak mi leci bialy dymek z rury to znaczy, ze auto pije plyn chlodniczy - a moze te opary to efekt zimy?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted January 11, 2009 Share Posted January 11, 2009 suba Hipku.Musisz powąchać ten dymek z rury jak czuć go płynem to czeka cię naprawa uszczelki pod głowicą. Dolej na razie płynu- jeżdzij i obserwuj.Płynu w zbiorniczku MUSI być dość bo przegrzejesz motor.Tam tak działa układ chłodzenia że on sobie przez korek i wężyk (który idzie do zbiorniczka) sam dobiera płynu lub go upuszcza- więc jak go będzie mało to nie będzie miał co dobrać więc dobierze powietrza i będzie się gotował. nara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now