Jump to content

zużycie paliwa w 2,0 125KM


Guest zales
 Share

Recommended Posts

Mój sedan popełnił kiedyś trasę 650 km (około 1/3 przez autostrady) ze średnią 7,6 l (w połowie drogi myślałem, że wskaźnik się zepsuł). Zwykle 10,2-10,5 a zimny na krótkich odcinkach w mieście 12 l.

Link to comment
Share on other sites

od paru miesięcy ujeżdżam takowe Legacy (kombi 2.0l 2000r.), co prawda na benzynie nie pojeździłem za dużo :wink: ale w mieście wychodziło tak jak pisze DNL około 11-12 litrów, choć kiedyś przy leciutkiej nodze zszedłem na 9,9 :smile:.

miasto-trasa pół na pół wychodziło około 9

na gazie w mieście 11-15 w zależności od ciężaru nogi i załączania klimy

niedawno byłem nim w Danii (trasa Warszawa-Odense-Warszawa) i palił średnio 11l gazu przy ciągłej jeździe 140-170

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze drobna uwaga - jeśli możesz to zrezygnuj z tego motoru, jest naprawdę za słaby, niby jeździ ok, ale przy wyprzedzaniu słabiutko :sad:

2,5 nie jest strasznie mocniejszy ale jeździ lepiej (każdy to potwierdza :smile: ), a w ogóle to polecam H6, podobno spalanie wcale nie jest dużo większe, a jeździ (podobno :mrgreen: ) znakomicie.

Link to comment
Share on other sites

suba. Mam legacy sedana 1999r 2-litry i spalanie wygląda tak-na trasie zszedłem nawet do 6,5 (góra 110km/h) cykl mieszany 9,5 l. Miasto- ciężka noga( dolne biegi do odcięcia) -15 litrów.Trochę słabawy motor- ale to nie auto do wyścigów.

Link to comment
Share on other sites

ja ostatnio moją lodówką pojechałem do zakopca za około 130 złotych przy średniej cenie paliwa 3.5. w mieście mi pali około 11-12. jeżeli chodzi o motor 2.0 to faktycznie nie jest to odrzutowiec ale tak jak mówi jurek, nie sąto samochody na wyścigi, dla mnie jest wystarczający.

Link to comment
Share on other sites

od paru miesięcy ujeżdżam takowe Legacy (kombi 2.0l 2000r.), co prawda na benzynie nie pojeździłem za dużo :wink: ale w mieście wychodziło tak jak pisze DNL około 11-12 litrów, choć kiedyś przy leciutkiej nodze zszedłem na 9,9 :smile:.

miasto-trasa pół na pół wychodziło około 9

na gazie w mieście 11-15 w zależności od ciężaru nogi i załączania klimy

niedawno byłem nim w Danii (trasa Warszawa-Odense-Warszawa) i palił średnio 11l gazu przy ciągłej jeździe 140-170

 

 

 

 

Alpin z tym 11 litrow gazu z takimi predkosciami to przesadziles :razz: mialem takiego legacy i przy tych predkosciach spalal 14-15 litrow gazu

Link to comment
Share on other sites

od paru miesięcy ujeżdżam takowe Legacy (kombi 2.0l 2000r.), co prawda na benzynie nie pojeździłem za dużo :wink: ale w mieście wychodziło tak jak pisze DNL około 11-12 litrów, choć kiedyś przy leciutkiej nodze zszedłem na 9,9 :smile:.

miasto-trasa pół na pół wychodziło około 9

na gazie w mieście 11-15 w zależności od ciężaru nogi i załączania klimy

niedawno byłem nim w Danii (trasa Warszawa-Odense-Warszawa) i palił średnio 11l gazu przy ciągłej jeździe 140-170

 

Alpin z tym 11 litrow gazu z takimi predkosciami to przesadziles :razz: mialem takiego legacy i przy tych predkosciach spalal 14-15 litrow gazu

 

hm... no może zapomniałem dodać ze to na niemieckim gazie (tankowane na shell i esso) :wink: ale serio nie schodziliśmy poniżej 140 i 380km na pełnym zbiorniku zrobiłem (42l wchodzi) na polskim gazie podskoczyło od razu na okolo 13l gazu. moze warto wspomniec ze najwyższe spalanie jakie uzyskalem to 17l gazu, jakoś ostatnio, ale to pewnie wina odśnieżania samochodu na wlączonym silniku i wolniejszej jazdy za maruderami po miescie :wink:

Link to comment
Share on other sites

ja u siebie mam zamonotwany silnik 2.2l od dwoch zbiornikow mam jakas dziwna tendencje wzrostowa. Dzisiaj mi wyszlo 12.2/100, przy ostatnim tankowaniu 11/100 a wczesniej bylo 10/100. Na trasie schodzilem do 7.6/100.

Zastanawiam sie czy wzrost zuzycie paliwa moze miec cos wspolnego z brakiem plynu chlodniczego? Jakos go troche malo w zbiorniczku, chyba zmienie calosc w tym tygodniu. Czy jak mi leci bialy dymek z rury to znaczy, ze auto pije plyn chlodniczy - a moze te opary to efekt zimy??

Link to comment
Share on other sites

suba Hipku.Musisz powąchać ten dymek z rury jak czuć go płynem to czeka cię naprawa uszczelki pod głowicą. Dolej na razie płynu- jeżdzij i obserwuj.Płynu w zbiorniczku MUSI być dość bo przegrzejesz motor.Tam tak działa układ chłodzenia że on sobie przez korek i wężyk (który idzie do zbiorniczka) sam dobiera płynu lub go upuszcza- więc jak go będzie mało to nie będzie miał co dobrać więc dobierze powietrza i będzie się gotował. nara

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...